Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЕРАНО 2 3,0л

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ТЕРАНО 2 3,0л

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Не бе, то може да се долива. Те италианците и на двигателя само доливат. Последствията ги знаем.
    Ти недей сега вика дявола,че...и моята и твоята с италианки и кой знае какво им се е случвало преди да попаднат у нас....
    Смяната на маслото на ДВГ-то ми през зимата съвпадна с най-студеното време.Смених си го с 10W40 на Тотал и на следващата сутрин при -15 първо се молих и после пробвах да запали....
    Направи го от четвърт ,което поне малко ме поуспокои.
    Поздрави!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #17
      От: ТЕРАНО 2 3,0л

      То и моята запали тогава с Италианското масло,но не знам това дали е критерий.

      Коментар


      • #18
        От: ТЕРАНО 2 3,0л

        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
        Ти недей сега вика дявола,че...и моята и твоята с италианки и кой знае какво им се е случвало преди да попаднат у нас....
        Смяната на маслото на ДВГ-то ми през зимата съвпадна с най-студеното време.Смених си го с 10W40 на Тотал и на следващата сутрин при -15 първо се молих и после пробвах да запали....
        Направи го от четвърт ,което поне малко ме поуспокои.
        Поздрави!
        Ааа, мойта е проверена. Още като я купих правих пълна проверка на всичко. И да видиш ти - италианеца беше сипвал синтетично масло, а по капака на клапаните имаше съвсем незначително количество налепи. Никакви признаци за нередности няма при мен. Върху ферозата слоя гнус беше поне 4-5 пъти по-дебел, а е бензинка. Маслото ми впрочем си стои що-годе бистро в първия месец след като го сменя, което говори че няма много налепи и по картера. Лампата на маслото и тя гасне бързо (като сложа оригинален филтър) чак до следващата смяна, а налягането на маслото е напълно в норма, даже в горната и част. Компресия между 30 и 30.5 на всички цилиндри при норма 25-30. Нула налепи по подгревните свещи като мерих компресия последния път, и дюзите ми са на 20000км. Луфтове по турбото няма, не се чува, и налягането е в норма. Охладителната системя и тя свети. Само тъпото виско трябва да сменя, че се набутах с оня боклук...

        Ако нещо се скапе по двигателя ще си е от мен, ама надали. Свикнал съм да го наглеждам.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: ТЕРАНО 2 3,0л

          Система за спускане и изкачване по наклон при терано 2?Само блокажите или има и нещо друго?

          Коментар


          • #20
            От: ТЕРАНО 2 3,0л

            Първоначално публикуван от пламен в. Преглед на мнение
            Система за спускане и изкачване по наклон при терано 2?Само блокажите или има и нещо друго?
            То терано с блокажи няма. И твоето е без. Имаш само LSD отзад. И нищо повече от ABS, евентуално. Не съм съвсем сигурен дали няма от последните с ASR, но и да има са рядкост.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: ТЕРАНО 2 3,0л

              Колеги от Бургас,бъдете така добри и кажете къде е най-добре да обслужвам "лунохода"(терано 2 -3,0 ТДИ)

              Коментар


              • #22
                От: ТЕРАНО 2 3,0л

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                То терано с блокажи няма. И твоето е без. Имаш само LSD отзад. И нищо повече от ABS, евентуално. Не съм съвсем сигурен дали няма от последните с ASR, но и да има са рядкост.
                Добре де,на бавните имам 2 положения-едното не е ли бликаж на дифа?

                Коментар


                • #23
                  От: ТЕРАНО 2 3,0л

                  На бавните 2 положения?Какво пише на лоста(копчето)откъдето включваш предния мост?

                  поздрави

                  Коментар


                  • #24
                    От: ТЕРАНО 2 3,0л

                    пише си стандартно ,но като натисна лоста и дам назад включва на едно положение,после давам още назад и лоста включва друго положение и отива чак под седалкара.Целия ход на лоста на бавните в двете положения е около 12--15 см.

                    Коментар


                    • #25
                      От: ТЕРАНО 2 3,0л

                      Не искам да те плаша,но лоста ти е с три положения!2H-4H-4L след 4L не би трябвало да има ново положение,да не би да целиш неутрала между 4H-4L,и от там да се заблуждаваш?Как го разбра че има още 1 положение-в движение,или на място?

                      поздрави

                      Коментар


                      • #26
                        От: ТЕРАНО 2 3,0л

                        Май ще трябва картинка, дано да е достатъчно ясна
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:бавни.jpg
Прегледи:1
Размер:63.6 КБ
ID:5367190

                        Коментар


                        • #27
                          От: ТЕРАНО 2 3,0л

                          Възможно е нещо да бъркам.Когато включа на 4H и натисна лоста е на неотрал ,после назад е на 4 L и са 2 положения-не знам..Може и да е просто луфт и в първите 2 положения да си е на неотрал и после да включва на 4 L.На място съм включвал,но утре ще пробвам в движение.

                          Коментар


                          • #28
                            От: ТЕРАНО 2 3,0л

                            Еййй колеги не е лесно човек да е прост.Карах един Теракан и имаше едно копче за бързите и бавните до ръчната,после една Каптива ,на която всичко се включваше автоматично и хич не съм се замислял върху тези неща,но сега сигурно изглеждам смешно,че не ми е много ясно на Тераното...Сравнявам ги по проходимост:Теракана се доближава, но Каптивата по никакъв начин не може и да се сравни с Тераното-Това е мое мнение.

                            Коментар


                            • #29
                              От: ТЕРАНО 2 3,0л

                              Споко навлизаш в много дълбоки води Като гледам правилно си се насочил и сега разбираш какво е да караш Джип,а не кола с големи гуми Питаи смело и използвай търсачката,отговор винаги ще се намери.

                              поздрави

                              Коментар


                              • #30
                                От: ТЕРАНО 2 3,0л

                                Колега, по принцип се движиш на 2Н, което е задвижване на задния мост. Един път назад лоста поставен на 4Н, включваш и преден мост-демек бързите. После имаш неутрално положение. С леко натискане надолу и преместване на лоста назад, включваш бавните или 4L.
                                4Н (бързите) се кара на мокро/хлъзгаво, сняг, по черно, но не и на сухо, а на 4L се кара само по черно, в кал, по-стръмни наклони и т.н.
                                Е всичко относно карането на 4Н и 4L си е въпрос на усет.
                                Поздрави.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X