Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЕРАНО 2 3,0л

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТЕРАНО 2 3,0л

    Колеги,пускам тази тема,защото няма много написано за Терано с 3-литровия двигател.
    Ако някой ена ясно със специфичните неща на този модел да пише.Благодаря ви предварително!

  • #2
    От: ТЕРАНО 2 3,0л

    Извън двигателя всичко е същото.

    А на двигателя му свали входящия колектор, почисти го (вътре ще намериш яко гняс), и запуши EGR-а, за да не се случва повече това, което ще почистваш.
    И сменяй маслото с хубаво такова на 7500км.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: ТЕРАНО 2 3,0л

      Много ти благодаря за съвета.В момента съм с Кастрол 5V 40 и ми казаха,че след 15000км трябва да се смени.Уж било най-хубаво,но знае ли човек.

      Коментар


      • #4
        От: ТЕРАНО 2 3,0л

        А понеже EGR-а нищо не ми говори е май най-добре в сервиза на нисан да.А за Кастрола,който го дават за 15000км също ли да го сменям на 7500км и кое масло е най-подходящо за този двигател?Казаха ми,че го давали по каталог 5W40 и какво по колата е хубаво или задължително да се сменя от време на време?

        Коментар


        • #5
          От: ТЕРАНО 2 3,0л

          Последните две смени карам с такова http://store.emk-33.com/product/3325...10w40-4-l.html Това за 2,7 ТДИ 1997 година. Според стикера който лепят смяната е след 10 000 км, но аз го сменям след като направи 8 000. Следващият път ще пробвам пълна синтетика, не че не съм доволен от това, но според Спарки, има разлика.

          П.П. Несъобразително съм дал линк към търговски сайт!Ако модератори преценят, че е некоректна реклама да изтрият линка.
          Последно редактирано от emil5koff; 09-04-12, 19:58. Причина: послепис

          Коментар


          • #6
            От: ТЕРАНО 2 3,0л

            Разликата между пълната и полуснинтетиката се усеща и по звука на мотора. И аз карам с пълна и при преминаването просто имаше огромна разлика и в шума и в работата на мотора. Да не говорим че и при жегите пълната се държи в пъти по добре от полусинтетиката. Слагай смело 5/40.

            Коментар


            • #7
              От: ТЕРАНО 2 3,0л

              Първоначално публикуван от пламен в. Преглед на мнение
              А понеже EGR-а нищо не ми говори е май най-добре в сервиза на нисан да.А за Кастрола,който го дават за 15000км също ли да го сменям на 7500км и кое масло е най-подходящо за този двигател?Казаха ми,че го давали по каталог 5W40 и какво по колата е хубаво или задължително да се сменя от време на време?
              Задължително сменяй на 7500, особено с твоя двигател, на който това му е слабо място. Не гледай стикери, сервизни книги и прочие - колата ти отдавна не е в гаранция, така че нямаш никакви основания да ги слушаш.

              Аз сменям веднъж в късна пролет, и втори път в късна есен. Нормално навъртам около 15000км годишно, но не гледам километри, а го сменям сезонно, заедно с въздушния филтър и филтъра за въздуха в купето.

              В нисанския сервиз се съмнявам да ти запушат EGR-а. А и да се навият, с махането на входящия колектор ще ти съдерат кожата. Те по принцип дерат кожи, най-малкото с частите, като всеки друг фирмен сервиз.

              Castrol-а най-вероятно е турски. По-добър вариант е да си внесеш от Германия. Аз иначе карам с Motul 5W40. Лятото си позволявам немски Castrol 10W40.

              По колата смени всички флуиди (масла, спирачна течност, антифриз). Антифриз сипи G12+, независимо какви локуми ти разтягат. Единствено с маслото на хидравликата може да направиш компромис, ако изглежда добре.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: ТЕРАНО 2 3,0л

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                По колата смени всички флуиди (масла, спирачна течност, антифриз). Антифриз сипи G12+, независимо какви локуми ти разтягат. Единствено с маслото на хидравликата може да направиш компромис, ако изглежда добре.
                И там няма място за компромис. Понеже съм голям фен на пълната профилактика, моето когато го сменях по някаква приумица реших да сваля и казанчето. Оказва се, че на дъното има доста буклучета който при раздрусване сигурно се превъртат през помпата и кутията. Ако ще го сменя да свали и казанчето и да го промие и него.

                Коментар


                • #9
                  От: ТЕРАНО 2 3,0л

                  Това лято живи-здрави и аз ще свърша същото. Хем и маслата по дифове и спирачната течност пак са за смяна.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: ТЕРАНО 2 3,0л

                    За маслата по дифовете само ми доляха по малко,дали е добре или трябва да ги сменя?

                    Коментар


                    • #11
                      От: ТЕРАНО 2 3,0л

                      Първоначално публикуван от пламен в. Преглед на мнение
                      За маслата по дифовете само ми доляха по малко,дали е добре или трябва да ги сменя?
                      Същото е като да долееш в двигателя вместо да го смениш. Ако някой ти разправя че масла в скорости и дифове не се сменят, щом са бистри, сменяй майстора.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: ТЕРАНО 2 3,0л

                        Сменяй всичките течности с препоръчаните от колегите. Аз скоро смених масло на ДВГ-то с Кастрол 10W40. Виждам че си от Бургас, посъветвай се с колегите там да ти препоръчат сервиз на колега от форума, няма да ти е толкова скъпо, а и човека ще се е занимавал с джипки и ще е наясно..........в Нисан и прочее да ходят картингите

                        Коментар


                        • #13
                          От: ТЕРАНО 2 3,0л

                          То сигурно хората не са знаели,че не се долива ,но дали поне са знаели какво масло да долеят...и аз си карааам...дето се вика : то ще се чуе.Ще видя някой колега от Бургас да предложи къде е най-удачно да се обслужва.Благодаря ви за съветите.

                          Коментар


                          • #14
                            От: ТЕРАНО 2 3,0л

                            Първоначално публикуван от пламен в. Преглед на мнение
                            То сигурно хората не са знаели,че не се долива ,но дали поне са знаели какво масло да долеят...и аз си карааам...дето се вика : то ще се чуе.Ще видя някой колега от Бургас да предложи къде е най-удачно да се обслужва.Благодаря ви за съветите.
                            Не бе, то може да се долива. Те италианците и на двигателя само доливат. Последствията ги знаем.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: ТЕРАНО 2 3,0л

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Не бе, то може да се долива. Те италианците и на двигателя само доливат. Последствията ги знаем.
                              Много ти благодаря,съветите са ти безценни.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X