Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

    Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
    Май не е вярно личното ти наблюдение.
    Възможно е екземпляра който съм карал да не е бил добър, може да го сравнявам с други прекалено вървящи знам ли ... А може и всеки да има различни наблюдения и очаквания. Ще се радвам да покарам и твоя, за да го сравня с другия 4.2, а оттам и с НЕ мудните Патроли които съм карал ( които са такива по мои наблюдения разбира се ).
    RB Patrol Team

    Коментар


    • #17
      От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

      Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
      Яворе то от заглавието на темата си личи но мислил ли си за други алтернативи за замяна на двигателя.
      Например 3.3 В6 от следотърсача или подобен.
      Успех с начинанието!
      А как може да пасне този мотор на кутията на Патрола, освен това и раздатките са обратни = на Патрола предния диф е отдясно,а на Следотърсача - отляво.

      Аз също съм приготвил един донор такъв и още се чудя как да направя присаждането
      Samurai Gemax

      Коментар


      • #18
        От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

        Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
        А как може да пасне този мотор на кутията на Патрола, освен това и раздатките са обратни = на Патрола предния диф е отдясно,а на Следотърсача - отляво.

        Аз също съм приготвил един донор такъв и още се чудя как да направя присаждането
        Става е преходен фланец, голяма играчка е отпада напълно като вариант. Оглеждам се и към американските автомати

        Коментар


        • #19
          От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

          А защо не пробваш 4.0 бензин от Чероки.Много як мотор и прилича на патролския.И сравнително евтин. Може да се намерят и други мераклии и да поевтинее и преходния фланец
          Samurai Gemax

          Коментар


          • #20
            От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

            Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
            А защо не пробваш 4.0 бензин от Чероки.Много як мотор и прилича на патролския.И сравнително евтин. Може да се намерят и други мераклии и да поевтинее и преходния фланец
            И на черока дифовете са от другата страна, няма да стане.

            Коментар


            • #21
              От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

              Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
              Възможно е екземпляра който съм карал да не е бил добър, може да го сравнявам с други прекалено вървящи знам ли ... А може и всеки да има различни наблюдения и очаквания. Ще се радвам да покарам и твоя, за да го сравня с другия 4.2, а оттам и с НЕ мудните Патроли които съм карал ( които са такива по мои наблюдения разбира се ).
              Ако за този мотор кажеш, че е муден, за останалите Патролски трябва да кажеш, че са като умрял кон
              Яворе добре си се ориентирал.
              ТЛК 80 4,2ТД-95г

              Коментар


              • #22
                От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2е

                Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                И на черока дифовете са от другата страна, няма да стане.
                Aз говоря за мотор Чероки със скоростите на Патрола и преходен фланец
                Samurai Gemax

                Коментар


                • #23
                  От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                  Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
                  Възможно е екземпляра който съм карал да не е бил добър, може да го сравнявам с други прекалено вървящи знам ли ... А може и всеки да има различни наблюдения и очаквания. Ще се радвам да покарам и твоя, за да го сравня с другия 4.2, а оттам и с НЕ мудните Патроли които съм карал ( които са такива по мои наблюдения разбира се ).
                  Асене ако намекваш за моя патрол да го беше видял как не можеше да откине с дизеловия мотор. За разлика във въртящия момент дума да не става. Не заблуждавай хората бензина си е в пъти по добре. Дизела докато не развърти турбината го няма никъв.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                    Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                    А защо не пробваш 4.0 бензин от Чероки.Много як мотор и прилича на патролския. ...
                    4-литровият иде слабичък дори за Гранд Чероки. За Патрула би трябвало да е още по-зле.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                      Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                      Aз говоря за мотор Чероки със скоростите на Патрола и преходен фланец
                      Още в началото на темата поясних че искам автоматична трансмисия! Ако ще се ползва съществуващата скоростна кутия има двигател който пасва на нея без фланец и е доста мощен като има страшно много тунинг за него.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                        Свалих седалките за да ги изпера и монтирам подгрев под тапицерията:

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1235595.jpg
Прегледи:1
Размер:85.0 КБ
ID:5338792

                        Основата на шофьорската седалка се оказа леко скъсана, бързо отстранихме проблема.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1235594.jpg
Прегледи:1
Размер:184.7 КБ
ID:5338791

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1235593.jpg
Прегледи:1
Размер:118.6 КБ
ID:5338790

                        Така или иначе свалих седалките и без много мислене свалих и останалата тапицерия от колата. След като я свалих ми дойде на акъла да подобря и изолацията от вътре.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1235597.jpg
Прегледи:1
Размер:190.8 КБ
ID:5338789

                        Изпускателната система беше в окаяно състояние, сега всички снадки са с нови гарнитури и монтирани без напрежение в тях.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1235596.jpg
Прегледи:1
Размер:201.9 КБ
ID:5338793

                        Коментар


                        • #27
                          От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                          Ще споделиш ли за подгрева малко по-подробно.От къде е и от теб може ли да се купи(цена)?
                          Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                          Коментар


                          • #28
                            От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                            Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                            Ще споделиш ли за подгрева малко по-подробно.От къде е и от теб може ли да се купи(цена)?
                            Викнах го през eBay струват около 100 - 150 лева аз избрах с подгряване и на облегалката, имат и различно управление, само с включено/изключено или без степенно. Аз избрах комбиниран прекъсвач със 6 степени в едно тяло за двете седалки.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1245601.jpg
Прегледи:1
Размер:82.7 КБ
ID:5338929

                            така изглежда преди да се залепи под тапицерията

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1245600.JPG
Прегледи:1
Размер:491.2 КБ
ID:5338927

                            вече залепено и готово за тапицерията

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1245603.jpg
Прегледи:1
Размер:68.5 КБ
ID:5338928

                            На една от колите дадох на тапицер да ми направи седалките, и той се "осра" меко казано, за това реших да се пробвам как ще се справя сам.


                            Днес подкарах и Вебастото, трудно му намерихме място в коша, но се получи добре:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1245599.jpg
Прегледи:1
Размер:158.3 КБ
ID:5338930

                            тук се вижда как съм свързал горивото, с тройник непосредствено преди горивния филтър. Четох в другите теми че е проблемно такова свързване, но при мен се получи без никакви ядове.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1245598.jpg
Прегледи:1
Размер:181.5 КБ
ID:5338931

                            Свързването на вентилатора в купето се оказа малко по-трудна работа понеже този патрул е с климатроник, но с три диода и малко припой нещата станаха, при достигане на работна температура на печката се подава сигнал към климатроника и той се задейства така както е оставен при последните му настройки. Ако някой прави подобен монтаж ще му кажа кои пинове на буксата се ползват.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                              Може ли още едно мнение като по вещ с тия печки?
                              Принципно винаги съм се чудел защо мокра, а не суха. Къде намират приложение съответно едната и другата. Аз лично предпочитам сухата за да ми стопли купето(така го разбирам). Ако ползвам мокра тя, ще загрее водата, ще даде сигнал за поскане на парното(в твоя случай), но за колко време, ще работи вентилатора? Все, ще се стигне до един момент в който акумулатора, ще започне да пада. В такъв случай какво от това, че имаш топла вода. А и друго се сещам. На тераното специално от средните конзоли не духа топло, което е още по голям минус за мократа печка в смисъл, че тоя "хамбар" няма отопляне... При патрола си има още един радиатор между седалките и можеби върши някаква работа...
                              Сухата печка подава един поток топъл въздух в купето при което цялото се затопля(лед сняг веднага се стопяват качваш се стартираш си двигатела и тръгваш без да ти е студено(така го разбирам аз). При това не се нуждае от допълнителни консуматори. Сега се сещам, че тя също има вентилатор, който може би трябва да се захрани и в тоя ред на мисли колко ли, ще е мощността на единия(в купето) и на другия(на печката)...
                              Обърках се. Сподели наблюденията си!
                              П.С.
                              Извинявай за разсъжденията, но рано или късно щях да попитам някой и тук ми се стори удобно.
                              Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                              Коментар


                              • #30
                                От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                                Специално за тоя мотор мократа е по-добра в пъти. Топли двигателя преди да е запален, когато запалиш горивната камера е вече топла до едни градуси и пукането на главата ще стане много по късно от такъв мотор без печка. Няма го рязкото загряване на горивната камера за части от секундата Отделно като ти е топъл двигателя, разхода първите десет километра си е като на топъл мотор. По икономична става колата, особено ако се кара на къси разстояния. С две думи:

                                Ако мислиш за задника си слагаш суха.
                                Ако мислиш за колата си и за задника си слагаш мокра.
                                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X