Доста Нисани минаха през сервиза ни и съвсем случайно се сдобих с един от тях.
Преди близо година машината беше доработена от нас без да се пестят средства. Монтирано беше окачване Dobisons +50mm. с допълнително усилени предни пружини за да поемат тежестта на усилената броня и лебедката. Монтирахме кастор кит и полеуретанови тампони навсякъде по окачването. Джанти с ЕТ - 44 + фланци 38мм. това наложи монтаж на универсалните ушерители за калници.
Към момента колата изглежда така:
Предстои пълна профилактика на всички съмнителни възли и детайли, изработка на нова задна броня.
Започнах от тук, все пак нисан 2.8 и е хронично болен от глава
и не сбърках, ето това открих след демонтажа
пукнатини на всички цилиндри
решението беше нова глава, исках оригинална, но разликата в цената с тази от снимката AMC бързо наклони везните към нея.
След като го сглобим ще пусна обява за продажбата на този двигател. Решил съм че ми се кара автоматик и за целта мисля да насадя на това купе един двигател с авт. скоростна кутия от Y60 4.2 бензин. В момента се търси подходящ донор от UK
Намислил съм още много доработки по колата като, вебасто комбинирано с аларма за дистанционно стартиране и възможност за запалване на мотора. Имам подобна аларма на биг фута и си е голям кеф да запалиш през лятото за да се охлади купето преди да се качиш в него, а зимата просто ще си стартирам вебастото. За интериора също имам идеи но за тях по-късно в темата.
Преди близо година машината беше доработена от нас без да се пестят средства. Монтирано беше окачване Dobisons +50mm. с допълнително усилени предни пружини за да поемат тежестта на усилената броня и лебедката. Монтирахме кастор кит и полеуретанови тампони навсякъде по окачването. Джанти с ЕТ - 44 + фланци 38мм. това наложи монтаж на универсалните ушерители за калници.
Към момента колата изглежда така:
Предстои пълна профилактика на всички съмнителни възли и детайли, изработка на нова задна броня.
Започнах от тук, все пак нисан 2.8 и е хронично болен от глава
и не сбърках, ето това открих след демонтажа
пукнатини на всички цилиндри
решението беше нова глава, исках оригинална, но разликата в цената с тази от снимката AMC бързо наклони везните към нея.
След като го сглобим ще пусна обява за продажбата на този двигател. Решил съм че ми се кара автоматик и за целта мисля да насадя на това купе един двигател с авт. скоростна кутия от Y60 4.2 бензин. В момента се търси подходящ донор от UK
Намислил съм още много доработки по колата като, вебасто комбинирано с аларма за дистанционно стартиране и възможност за запалване на мотора. Имам подобна аларма на биг фута и си е голям кеф да запалиш през лятото за да се охлади купето преди да се качиш в него, а зимата просто ще си стартирам вебастото. За интериора също имам идеи но за тях по-късно в темата.
Коментар