Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

    Доста Нисани минаха през сервиза ни и съвсем случайно се сдобих с един от тях.
    Преди близо година машината беше доработена от нас без да се пестят средства. Монтирано беше окачване Dobisons +50mm. с допълнително усилени предни пружини за да поемат тежестта на усилената броня и лебедката. Монтирахме кастор кит и полеуретанови тампони навсякъде по окачването. Джанти с ЕТ - 44 + фланци 38мм. това наложи монтаж на универсалните ушерители за калници.

    Към момента колата изглежда така:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1165568.jpg
Прегледи:1
Размер:146.0 КБ
ID:5956761

    Предстои пълна профилактика на всички съмнителни възли и детайли, изработка на нова задна броня.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1165562.jpg
Прегледи:1
Размер:155.3 КБ
ID:5956755

    Започнах от тук, все пак нисан 2.8 и е хронично болен от глава

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1165563.jpg
Прегледи:1
Размер:206.5 КБ
ID:5956756

    и не сбърках, ето това открих след демонтажа

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1165565.jpg
Прегледи:1
Размер:122.4 КБ
ID:5956758

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1165566.jpg
Прегледи:1
Размер:127.9 КБ
ID:5956759

    пукнатини на всички цилиндри

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1165567.jpg
Прегледи:1
Размер:149.3 КБ
ID:5956760

    решението беше нова глава, исках оригинална, но разликата в цената с тази от снимката AMC бързо наклони везните към нея.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1165564.jpg
Прегледи:1
Размер:141.6 КБ
ID:5956757

    След като го сглобим ще пусна обява за продажбата на този двигател. Решил съм че ми се кара автоматик и за целта мисля да насадя на това купе един двигател с авт. скоростна кутия от Y60 4.2 бензин. В момента се търси подходящ донор от UK
    Намислил съм още много доработки по колата като, вебасто комбинирано с аларма за дистанционно стартиране и възможност за запалване на мотора. Имам подобна аларма на биг фута и си е голям кеф да запалиш през лятото за да се охлади купето преди да се качиш в него, а зимата просто ще си стартирам вебастото. За интериора също имам идеи но за тях по-късно в темата.

  • #2
    От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

    Яворе то от заглавието на темата си личи но мислил ли си за други алтернативи за замяна на двигателя.
    Например 3.3 В6 от следотърсача или подобен.
    Успех с начинанието!
    За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
    0878 79 20 61 Борис

    Коментар


    • #3
      От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

      Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
      Яворе то от заглавието на темата си личи но мислил ли си за други алтернативи за замяна на двигателя.
      Например 3.3 В6 от следотърсача или подобен.
      Успех с начинанието!
      Каква е тази следотърсачка? Идеята е че искам автомат + голяма кубатура.

      Коментар


      • #4
        От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

        Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
        Каква е тази следотърсачка? Идеята е че искам автомат + голяма кубатура.
        Следотърсача. Патфайндър.

        Коментар


        • #5
          От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

          Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
          Следотърсача. Патфайндър.
          Ахааа ясно, обаче този донор ще е скъпичък за съжаление.

          Коментар


          • #6
            От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

            Интересна тема .... Яко животно ще стане.... ще следя с голям интерес..

            Коментар


            • #7
              От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

              Пожелавам успех с проекта!
              Защо избра къса база? Или просто така се получи?
              Мислил ли си за насаждане на Тойота 4.2 или друг с автомат?

              Коментар


              • #8
                От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                Ко викаш-съвсем случайно го купи???
                Интересно ще е за всички да минеш в другия лагер.Този на Нисан

                Коментар


                • #9
                  От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                  Защо точно 4.2 и то с автомат? Личното ми наблюдение от този мотор е, че е доста муден и отново слаб за цялото това тегло. Щом искаш автоматик, има доста голям набор от сериозни мотори ( от други марки ), които може да се имплантират и да стане една интересна машина. Така и така ще има заигравка покрай монтажа, малко или повече няма да ви уплаши .

                  П.С. Колко е широк този Патрол извинете . Моя само с -40 джанти е баш 2метра, та интересно е -44 и фланци къде отиват нещата... Не е ли малко непрактично широк? Интересно ми е и как е управлението с толкова изнесени гуми?!?!
                  RB Patrol Team

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    Пожелавам успех с проекта!
                    Защо избра къса база? Или просто така се получи?
                    Мислил ли си за насаждане на Тойота 4.2 или друг с автомат?
                    Къс се падна не съм го търсил, имам 1HD-T в двора ама е с ръчни скорости, пък аз съм се навил за автомат. Знам в София един пич дето можем с него да си сменим кутиите ама още не е сигурен

                    Първоначално публикуван от Явор(dorzi) Преглед на мнение
                    Ко викаш-съвсем случайно го купи???
                    Интересно ще е за всички да минеш в другия лагер.Този на Нисан
                    Случайно стана бре, ей така без да искам В лагера на нисан няма как да мина, от три дена се занимавам с нисана, тойота е в пъти по ремонтно пригодна

                    Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
                    Защо точно 4.2 и то с автомат? Личното ми наблюдение от този мотор е, че е доста муден и отново слаб за цялото това тегло. Щом искаш автоматик, има доста голям набор от сериозни мотори ( от други марки ), които може да се имплантират и да стане една интересна машина. Така и така ще има заигравка покрай монтажа, малко или повече няма да ви уплаши .
                    Двигатели и трансмисии много, пари да имаш

                    Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
                    Колко е широк този Патрол извинете . Моя само с -40 джанти е баш 2метра, та интересно е -44 и фланци къде отиват нещата... Не е ли малко непрактично широк? Интересно ми е и как е управлението с толкова изнесени гуми?!?!
                    Ще ги свалям фланците доста е широк, иначе няма проблем с управлението всичко си е нормално.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                      В лагера на нисан няма как да мина, от три дена се занимавам с нисана, тойота е в пъти по ремонтно пригодна
                      На същото мнение съм и аз.
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                        Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение

                        Двигатели и трансмисии много, пари да имаш
                        Аз като събера, първо мойто недоразумение в предния кош ще изхвърля . Пък и не разбрах, че става въпрос за без пари. Щом е така ... пак е по-добър вариант от печката, не за друго ама с една газ, поне като пари ще се возиш доста по-евтино, за същия вървеж.
                        RB Patrol Team

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                          Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
                          ... не за друго ама с една газ, поне като пари ще се возиш доста по-евтино, за същия вървеж.
                          Колкото и да е 4.2 върви много повече от 2.8.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                            Днес запалихме двигателя, работи много приятно и равно. Със чиста съвест мога да обявя за продажба перфектен двигател 2.8 ТДИ, няма да го сваля от Патрула докато не се намери нов собственик. Така ще може да си направи всички възможни проби без да се притеснява за каквото и да е било.

                            Реших да разхвърля всичко по интериора и да подобря изолацията на купето, сега всичко е по-кашони, чакаме доставка на подходящ материал за изолацията. Още се чудя как да изпера седалките, някакви идеи ??

                            Коментар


                            • #15
                              От: Нов живот за GR Y61 или как от 2.8 да стане 4.2

                              Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
                              Защо точно 4.2 и то с автомат? Личното ми наблюдение от този мотор е, че е доста муден и отново слаб за цялото това тегло......
                              Май не е вярно личното ти наблюдение.
                              Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X