Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Завишен разход Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Завишен разход Терано 2

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Любо, слез на земята, моля ти се. Първо, "водородна корозия" няма да се случи. В цилиндрите има достатъчно водни пари и сега. Като комбинираш с азотните и серни съединения, в следствие на горенето, става азотна и сярна киселина.

    Нищо няма да му стане на двигателя, но и икономия няма да има. Ще има преразход. И олекнал джоб.

    Пак те питам - фирмата, предлагаща това, дава ли някакви гаранции за икономия? Ще ти върнат ли парите ако няма ефект? Ако са готови на това - взимай, щом ти се занимава, но енергията, отишла за генериране на газа със сигурност е повече от енергията, която тоя газ може да даде след това. Иначе отдавна да сме направили перпетуум мобиле и да сме си решили енергийните проблеми.

    Ограничаващ фактор за КПД-то на един двигател отдавна не е горенето. Други неща са.

    Единствената "икономия" евентуално би била от това че ще караш с една идея по-бавно, с цел да не разплискаш бълбукатора.
    Споко бре...нищо няма да купувам.Един познат ще слага такъв "бълбукатор" както го наричаш до две седмици.Ще видя има ли ефект от първа ръка и тогава ще решавам.Просто го имам като някакъв вариант ...нищо повече за сега,а и средства за подобно нещо ще имам чак след половин година сигурно.
    Като си чешем езиците в тази насока,интересува ме,има ли начин и как може да стане това/по-скоро посредством какво/да се прекъсне верига ток при дадени обороти на мотора и след това кота се вдзигне оборотомера над същите да се затвори веригата отново.Нещо като автоматичния ключ на газовите уредби,но да действа и в двете посоки.Примерно под 1300об/ да изключва веригата и над 1300об ,да я включва отново???
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #47
      От: Завишен разход Терано 2

      Краде се сигнал от оборотомера, малко порцесорче за 2-5 кинта и те така.

      Ама, за какво ти е?
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #48
        От: Завишен разход Терано 2

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Краде се сигнал от оборотомера, малко порцесорче за 2-5 кинта и те така.

        Ама, за какво ти е?
        Ако не става работата с бълбукатора,да сложа пропан-бутан на Тераното в бъдеще.Проблема е че на ниски обороти,трябва да се изключва гаста от електромагнитния клапан,защото се получава доста обогатена смес и мотора почва неистово да тресе.На механичните помпи,нашите хора слагат механичен изключвател и щом оборотите паднат под 1300 той спира гаста чрез прекъсване на тока на клапана.След вдигане на оборотите над 1300 включва отново.Питам,защото на Тераното с това електронно подаване на оборотите не знам как да стане това!
        Това с малкото процесорче и 2-5 кинта направо ми се види много елементарна работа,ама не и за хора като мен,които дотолкова не разбират от този тип електроника.Можеш ли да кажеш нещо по-подробно...или да се заемем да го направим това нещо с процесорчето....Нека и да е повечко от въпросните левчета???
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #49
          От: Завишен разход Терано 2

          Решеието може и да върши работа, но според мен по-добре би било газта да се подава в зависимост не само от оборотите, а и от това колко си настъпил педала. Щото като спускаш баир например горивото се спира от компютъра над определени обороти, и да пъскаш газ в тия обороти е безсмислено - всичко ще си излезе отзад неизгоряло.

          Не съм се ровичкал достатъчно в тия системи за да знам примципа им на действие, но се съмнявам че прост ключ дето да включва/изключва газта е оптималното решение. Не знам и що за изпарител използват, предвид че в колектора при товар е налягане, а не вакуум.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #50
            От: Завишен разход Терано 2

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Решеието може и да върши работа, но според мен по-добре би било газта да се подава в зависимост не само от оборотите, а и от това колко си настъпил педала. Щото като спускаш баир например горивото се спира от компютъра над определени обороти, и да пъскаш газ в тия обороти е безсмислено - всичко ще си излезе отзад неизгоряло.

            Не съм се ровичкал достатъчно в тия системи за да знам примципа им на действие, но се съмнявам че прост ключ дето да включва/изключва газта е оптималното решение. Не знам и що за изпарител използват, предвид че в колектора при товар е налягане, а не вакуум.
            Добре де...то принципа на прекъсвача е един ,независимо откъде се краде сигнал.От педала на гаста не може ли да се открадне съгнал вместо от оборотомера...???
            На механичната помпа като пускаш на скорост по наклон,реално рейката е в положение като за тихи обороти и прекъсвача на гас е изключен...т.е. не постъпва гас в колектора.На Тераното обаче,за да се получи подобен ефект ,ще трябва май да се вземе сигнал от педала....Лошото е че прост както казваш ключ работи само в едната посока...т.е. включва при определени обороти,но след това не изключва,а за такъв двупосочен не съм чувал.
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #51
              От: Завишен разход Терано 2

              Миналия уикенд се изненадах приятно - 7.7/100 разход, 2,7TDI къс. Стандартни гуми, 3-ма възрастни+бебе, багаж 50-60 кила, почти през цялото време на климатик. Маршрута: Кюстендил-Банско-Г.Делчев и обратно, градско не повече от 30 км, 90-100 макс. скорост.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X