Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

    Спарки,
    Дай повече разяснения за тоя допълнителен вентилатор, за ламарината и за датчика? С лазерното рязане и сгъването няма проблем, само да се дадат размери.
    Този датчик за какво е? Вентилатора не може ли да е постоянно пуснат или да се пуска в по-топло време?

    Коментар


    • #32
      От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Може. Пипва се помпата, турбокомпенсацията, може да се сложи по-голям плунжер, други дюзи или да им се вдигне налягането, дръги гърбици за впръскването в помпата и т.н. Това е общо взето механичния еквивалент на чипосването. Но работи само и когато нещо извън помпата е добавано - я интеркулер, и вдигнато налягане на турбото, я нещо друго от сорта. Просто е значително по-скъпо и трудоемко от чипосване, но не и невъзможно. Масовия вариант е само добавяне на интеркулер + пипване на помпата от човек в час. Поне двама човека са ми казвали че ефект определено има. Не съм карал такова терано обаче, за да споделя лично мнение.
      Колегата под ремап имаше обаче предвид точно софтуерното чипосване на компютъра...Затова и съм писал така/поне аз така разбрах/.
      А този филм със натягането на уестгейта на турбината,монтаж на интерколер и обогатяване от вълшебното болтче зад помпата с повечко дизел съм го играл вече на Патрола!
      и да...ефект има,но за сметка на доста завишен разход на гориво.Другото,което е,че в различните режими няма как да се подава точно премерена порция дизел...той просто винаги е в повече,дори и когато не фучи турбината на 1bar...Затова и "пипнати" по този начин машини си припушват доволно/което си е преобогатена смес и съответно по-голям разход на гориво!/
      пОЗДРАВИ!
      Последно редактирано от lubashki777; 20-08-13, 20:20.
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

        Първоначално публикуван от sminkov Преглед на мнение
        Спарки,
        Дай повече разяснения за тоя допълнителен вентилатор, за ламарината и за датчика? С лазерното рязане и сгъването няма проблем, само да се дадат размери.
        Този датчик за какво е? Вентилатора не може ли да е постоянно пуснат или да се пуска в по-топло време?
        Датчика е ,за да ти пуска вентилатора автоматично при достигане на определена температура.иначе ти се превръщаш в датчик с постоянно пускане и спиране през ключ на таблото.Постоянно според мен не е удачно,най-вече поради факта,че при каране с по-висока скорост по-добре от засмукване на вентилатора да си навлиза направо струята от скоростта,а и представи си го този вентилатор ,който ще ти върти постоянно през колко време ще е на тезгяха за ремонт на четки,колекторчета и втулки или лагерчета.Най-лошото е,че подобен тип моторчета май не подлежат на ремонт и след смилането от постоянното въртене,ще се налага замяна с ново...
        Та затова е датчика...а и за да не ти вие моторчето постоянно на главата/последното се лекува обаче и със силна музика/
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

          Може и генерацията да се пипне, и тръболяка по пътя възд. филтър-колектор, но май на такъв тип двигател, резултатът е увеличен разход и някаква илюзорна печалба на нещо.
          А тези простотии се правят от името на всички ни.
          Даника
          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

            И може и с два датчика, за да има по-голям хистерезис.
            А тези простотии се правят от името на всички ни.
            Даника
            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

              Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
              И може и с два датчика, за да има по-голям хистерезис.
              Хистерезис датчика си има. Ако датчика си е от интеркулер, някой вече е мислил по въпроса точно колко да е.

              @Lubashki - нали не мислиш че повечето вървеж ще дойде от небитието. Естествено че разхода ще се вдигне, ако ползваш допълнителната мощност. И аз да скопя мойто на 100 коня, и то ще започне да харчи по-малко.
              А за да стане наистина читаво трябва да се направи от човек в час. Такива са на изчезване, защото и тия системи са на изчезване, а ентусиасти да го направят като хората и да заделят кинтите за това пък напоследък съвсем няма. На фона на факта че да чипосаш компютър е много пъти по-лесно и още повече пъти по-евтино, съвсем резонно такива модификации са рядкост. На терано пък съвсем.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Хистерезис датчика си има. Ако датчика си е от интеркулер, някой вече е мислил по въпроса точно колко да е.

                @Lubashki - нали не мислиш че повечето вървеж ще дойде от небитието. Естествено че разхода ще се вдигне, ако ползваш допълнителната мощност. И аз да скопя мойто на 100 коня, и то ще започне да харчи по-малко.
                А за да стане наистина читаво трябва да се направи от човек в час. Такива са на изчезване, защото и тия системи са на изчезване, а ентусиасти да го направят като хората и да заделят кинтите за това пък напоследък съвсем няма. На фона на факта че да чипосаш компютър е много пъти по-лесно и още повече пъти по-евтино, съвсем резонно такива модификации са рядкост. На терано пък съвсем.
                Принципно е така,но аз имах предвид и още нещо,а именно че обогатяването на механичното ГНП не се променя в различните режими и от там идва допълнително вдигане на разхода.Джипа и на 4000оборота като го изпържиш ще върви много,но и ще гори много,но и на 1500об. чисто технически погледнато ще гори повече,отколкото на същите 1500 без да е обогатен допълнително.В смисъл,че...няма какво да регулира болтчето на ГНП-то и да обогатява и обеднява сместта според оборотите и според натоварването и веднъж обогатена от ГНП-то...тя си е такава във всички обороти...дори и да не използваш и да не ти е нужна допълнителна по-голяма мощност.
                Всъщност...на софтуерния ремап дават че при нормално каране разхода дори пада Примерно ако кротнеш едно нормално Терано с 100км/ч и едно същото ама ремапнато софтуерно...това чипосаното ще гори по-малко.Това обаче идва от гъвкавостта на софтуера,който и мени стойностите чрез компа на горивната смес.
                При мех. ГНП обаче това който и да е специалист да го направи и настрои...той го настройва да върви и обогатяването си остава валидно за всички обороти.От там идва и постоянното припушване черно,което е = на преобогатена смес и което пък означава,че една част от горивото излиза под формата на дим през ауспуха,без да се използва при изгарянето!
                Та така ги виждам аз нещата....може и да бъркам някъде разбира се де....
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #38
                  От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                  Наличието на електронна помпа или механична, в модела със 101кс, беше причината да пиша, но някои хора си търсят признание или по-скоро причина да се доказват. Жалко за форума.


                  Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                  Или не е 101к.с. или има нещо сбъркано в тази джипка...
                  Терано 2,7тд с мощност 101к.с. е с механична ГНП и няма борд компютър...!!!
                  Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                  ...не виждам в кое точно не съм прав
                  Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение



                  Колеги...аз лично доста се интересувам,та...
                  Терано 2 си има вариант с мощност 101к.с..Тази модификация е с мех.ГНП,НЯМА дебитомер и няма компютър ,който да дозира горивото и горивната смес.
                  Как го виждате това дозиране при наличието на механична ГНП???
                  Първоначално публикуван от kocetoopld Преглед на мнение
                  има помпи , които са с жила , но пак има компютър на горивния процес и той управлява аванса или обогатява горивото.
                  Не си прав в твърденията си и в увереността си, има терано 101кс с електронна помпа. Осведоми се какво произвеждат от нисан, нали с това си изкарваш хляба, срамно е да си толкова убеден , а да си в грешка в собствената си област. А относно моето мнение , прочети пак какво съм написал във второто си мнение, все пак е важно , когато някой се коригира, тази информация е ценна, а ти не я знаеш ,осведоми се , твоето терано не е единствената кола на света. Мнението ми не е мнение, а ФАКТ, или искаш пак да го напиша, прочетете малко официална информация за модела, не се ровете в интернет, Sparkibg e най- в час , попитай него ,след като си мислиш че аз не съм в час......и не ми използвай думите извън контекста, а прочети внимателно информацията във второто ми мнение и се замисли.
                  Убеди всички четящи, че си прав или, че аз не съм, репченето всеки го може пред компа!
                  Форума УЖ е за споделяне и ПОМОЩ , не за изтъкване, питам се дали с нещо помогна на някой от питащите или се опита да се изтъкнеш и отхвърлиш всякакви мнения , различни от твоята убеденост. ЖАлко е да отблъсквате хората от форума , само защото си търсите признанията, а модераторите , това трябва да следят, защото накрая форумът се превръща в една безмислица.
                  Аз бях до тук.

                  Поздрави и Успех!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                    Принципно е така,но аз имах предвид и още нещо,а именно че обогатяването на механичното ГНП не се променя в различните режими и от там идва допълнително вдигане на разхода.Джипа и на 4000оборота като го изпържиш ще върви много,но и ще гори много,но и на 1500об. чисто технически погледнато ще гори повече,отколкото на същите 1500 без да е обогатен допълнително.В смисъл,че...няма какво да регулира болтчето на ГНП-то и да обогатява и обеднява сместта според оборотите и според натоварването и веднъж обогатена от ГНП-то...тя си е такава във всички обороти...дори и да не използваш и да не ти е нужна допълнителна по-голяма мощност.
                    Всъщност...на софтуерния ремап дават че при нормално каране разхода дори пада Примерно ако кротнеш едно нормално Терано с 100км/ч и едно същото ама ремапнато софтуерно...това чипосаното ще гори по-малко.Това обаче идва от гъвкавостта на софтуера,който и мени стойностите чрез компа на горивната смес.
                    При мех. ГНП обаче това който и да е специалист да го направи и настрои...той го настройва да върви и обогатяването си остава валидно за всички обороти.От там идва и постоянното припушване черно,което е = на преобогатена смес и което пък означава,че една част от горивото излиза под формата на дим през ауспуха,без да се използва при изгарянето!
                    Та така ги виждам аз нещата....може и да бъркам някъде разбира се де....
                    Поздрави!
                    Студено. Ако например се вдига налягане на турбото се пипа турбокомпенсацията (или поне е редно да се пипне това) - тоест, караш помпата да реагира по-адекватно на по-високото налягане или повечето влязъл въздух. Лично не знам как се прави, ама не е с просто въртене на едно болтче. Просто освен обороти играят и други неща, а количеството гориво зависи от това колко си настъпил педала. Оборотите идват чак след това.

                    Абе има как да се направи читаво. Това че тук вече кажи-речи няма кой да го направи си е съвсем отделен въпрос. Тук повечето връткат на око болтчето, и с това "тунинга" приключва. А има още много нещо да се пипне.

                    Гъвкавостта на софтуера няма нищо общо - компа има дебитомер и знае във всеки един момент какво количество въздух отива до двигателя, има умна дюза и датчик за кположението на коляновия вал и знае какво е предверението и какво да сложи че да изгори допълнителното гориво + още разни подробности (температура на двигател и гориво например). Затова и чипосването има по-голям ефект, а понякога дори води до икономии при еднакви други условия (еднаква тежест на крака върху педала). Понеже компютъра "знае" повече неща за външния свят, реагира по-адекватно.

                    При механична помпа всичките тия неща трябва ти да ги нагласиш - тя е "сляпа" за външния свят. Знае само налягането на турбото, оборотите и колко си натиснал педала. Останалите неща трябва да и ги настроиш, тоест колко допълнително да пуска заради интеркулера, защото при едно и също налягане на турбото влизащия въздух вече е повече, а евнетуално и малко пипване на предверението, че да може да изгори това количество. Евентуално нови разпръсквачи на по-високо налягане, че да може да го впръска, евентуално гърбична гривна от друго (това е в помпата), например от терано с интеркулер, и т.н, и т.н. За това трябва повече знания и оборудване от това да врътнеш едно болтче и да направиш няколко кръгчета из квартала за проба. Естествено, след всичкото това настройките пяк няма да са адекватни например и при -20 градуса и при +40 градуса външна температура - помпата не знае температурата на влизащия въздух, а когато има дебитомер това автоматично си влиза в сметката.

                    Разликите са принципни. Затова и един и същ двигател, управляван от компютър е и по-мощен и по-икономичен и по-екологичен от същия, управляван от механична помпа. Механичната помпа "знае" за външния свят много по-малко неща, отделно шофьора има повече контрол върху нея - като настъпиш до ламарината даже заводско терано с механична помпа, отзад облака ще е много по-голям от практически липсата на такъв при терано с електрическа помпа - там от едим момент нататък колкото и да натискаш, компютъра пуска колкото трябва за да не стане облака отзад. Разликата е че в единия случай компютъра знае че и да подаде повече гориво, при тия условия файдата от него няма да е нищо повече от черен облак отзад. Чипосването просто му казва че може и още малко - дали за сметка на екологията, ресурса на двигателя или нещо друго - без значение. Най-добрите режими откъм разход спрямо мощност при такъв дизел още по дефиниция не съвпадат с режима при който отзад излизат най-малко сажди. Настройката му обикновено е компромис между икономичност и сажди. Преходните режими - отделно.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                      Първоначално публикуван от kocetoopld Преглед на мнение
                      Наличието на електронна помпа или механична, в модела със 101кс, беше причината да пиша, но някои хора си търсят признание или по-скоро причина да се доказват. Жалко за форума.
                      Не си прав в твърденията си и в увереността си, има терано 101кс с електронна помпа. Осведоми се какво произвеждат от нисан, нали с това си изкарваш хляба, срамно е да си толкова убеден , а да си в грешка в собствената си област. А относно моето мнение , прочети пак какво съм написал във второто си мнение, все пак е важно , когато някой се коригира, тази информация е ценна, а ти не я знаеш ,осведоми се , твоето терано не е единствената кола на света. Мнението ми не е мнение, а ФАКТ, или искаш пак да го напиша, прочетете малко официална информация за модела, не се ровете в интернет, Sparkibg e най- в час , попитай него ,след като си мислиш че аз не съм в час......и не ми използвай думите извън контекста, а прочети внимателно информацията във второто ми мнение и се замисли.
                      Убеди всички четящи, че си прав или, че аз не съм, репченето всеки го може пред компа!
                      Форума УЖ е за споделяне и ПОМОЩ , не за изтъкване, питам се дали с нещо помогна на някой от питащите или се опита да се изтъкнеш и отхвърлиш всякакви мнения , различни от твоята убеденост. ЖАлко е да отблъсквате хората от форума , само защото си търсите признанията, а модераторите , това трябва да следят, защото накрая форумът се превръща в една безмислица.
                      Аз бях до тук.

                      Поздрави и Успех!
                      Нещо изкривяваш малко нещата....
                      Не опитвам да се изтъквам,защото аз лично полза от такова нещо нямам.Доказвам се на друго място...това тук е за отдих и споделяне.
                      Ето аз наистина не знаех,че има Терано 2 101к.с с ел. помпа и без интерколер !!!
                      Сега научих нещо ново и съм благодарен за това,но...това което аз се опитах да кажа е,че твърдението от първото ти мнение/копирал съм съвсем точно и не съм ползвал контекст,а само наблегнах с червено на основното което ме провокира в него /,не е вярно!!!
                      Ето цитирам отново това,което ме провокира да пиша...

                      Първоначално публикуван от kocetoopld Преглед на мнение
                      Терано 1 е с 99коня и е винаги с механична помпа, Терано 2 е винаги с електронна помпа, дебитомер и съответно компютър на горивния процес, (борд компютър е нещо съвсем друго) и е с два мотора 2.7 - 101кс без интеркулер, и 125 с интеркулер, друга разлика нямат! ЕГР има или няма в зависимост от това за къде е произвеждана колата. Турбото не се влияе от чипа, управлява се само, според ръчната настройка на клапана, липсата на налягане в смукателния колектор може да е причинена от много неща, но е 99% невъзможно това, освен ако тераното не е изтеглено от дъното на някое езеро. Дебитомера , ако е откачен , компютъра се бърка и променя пропорциите на гориво, центровката и изобщо колата няма тяга и ИЗОБЩО не върви, дебитомера не влияе на турбото, има схеми да се елиминира дебитомера , един вид да се осреднят стойностите му, но това става с намесата на човек, който разбира, обикновеното чипосване не е за всеки. А Тераното е една от най-простите коли на планетата.

                      Интересувайте се малко бре хора!!!!!!!!
                      Поздрави
                      Та твърдиш,че знаеш всичко за Тераното ,а твърдиш ето това по-горе с червеното...
                      Наистина в следващото мнение сам разбра ,че си писал небивалици и се опита да замажеш положението като ни разказа,,че всъщност имало и Терано 2 което да НЕ Е с електронна помпа...
                      Вероятно си се объркал първия път,ама можеше и да пишеш нормално,че си се объркал и си искал всъщност да пишеш еди какво си...лошо няма да има,ама ти..."като ще си мерим.."...и т.н....
                      Пак казвам с най-добри чувства.
                      Ето аз си признавам чистосърдечно,че не знаех за 101к.с. и ел.ГНП без интерколер,ама...виж се какво си писал и ти все пак.../първия път/.
                      П.П.Работата ми е с коли,но Терано идва за каквото и да е твърде рядко,а да не говорим пък за тази според мен рядка разновидност/101к.с. с ел ГНП и без интерколер/.
                      Та не знам дали е срамота или не е...може би шефа ми трябва да прецени,ама това си е между него и мен и това не засяга трети лица!!!
                      Поздрави!
                      Последно редактирано от lubashki777; 21-08-13, 16:01.
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                        А спрете се де. Работата е ясна още от преди 10 поста. Къде е драмата?

                        Относно:
                        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                        Та не знам дали е срамота или не е...може би шефа ми трябва да прецени,ама това си е между него и мен и това не засяга трети лица!!!

                        Не мога да се стърпя, пиша изпод бюрото!
                        Култово изречение! Извадено от контекста, излиза че с шефа ти сте си интимни и яко мърсувате. Оправи ми настроението, братче!
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          А спрете се де. Работата е ясна още от преди 10 поста. Къде е драмата?

                          Относно:



                          Не мога да се стърпя, пиша изпод бюрото!
                          Култово изречение! Извадено от контекста, излиза че с шефа ти сте си интимни и яко мърсувате. Оправи ми настроението, братче!
                          хахаха... и моето се оправи...
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                            Колеги отскоро имам нисан терано 2.7 тд 101 коня и под сервото на спирачките има една куса търбичка с букса в която влиза едно маркуче от вакум помпата,то обаче е изолирано-запушено е с болче,тази система ме интресува каква роля играе?

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X