Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

    Здравейте колеги.Имам проблем с работата на турбото, клапана или вакумна система - не вдига налягане в колектора. Турбото се развърта без проблеми. Дайте ми накакъв савет как да го оправя ? Благодаря предварително

  • #2
    От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

    Първоначално публикуван от Emzaka23 Преглед на мнение
    Здравейте колеги.Имам проблем с работата на турбото, клапана или вакумна система - не вдига налягане в колектора. Турбото се развърта без проблеми. Дайте ми накакъв савет как да го оправя ? Благодаря предварително
    Би ли пояснил малко по подробно.
    0898774443-Пламен.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

      Първоначално публикуван от palltzone Преглед на мнение
      Би ли пояснил малко по подробно.

      Турбото работи а няма налягане във смукателния колектор. Ако знаете обяснете действието на двата вакумни клапана и другите 3 електромагнитни вакумни клапани оцветени с различен цвят намиращи се под въздушния филтър и индукцоянния ел. клапан и липсата на вакум след трите индокционни клапана към вакум клапаните. Възможна ли е работата илиминирайки всички тях ?

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

        Силно по спомен - тези клапани имат отношение към егр-а.Как нямаш вакум в тези маркучи- спирачки имаш ли, защото вакума там идва от спирачната помпа.Няма начин да работи турбото, а да няма налягане- ти как го измерваш? Ако мериш на място можеш много различни стойности да получиш, но трябва да имаш налягане .Моята прави 0.3 на празен ход/след чип/.Най-лесно можеш да измериш какво налягане ти прави турбината, чрез тетка забучена към маркуча за актуатура.Ползвай някакъв манометър до 3 атм.Ако ползваш нещо да речем до 30 атм нищо няма да измериш като хората.Ако наистина мериш налягане във всмукателния колектор, значи си разпробивал и си слагал щуцер?
        Има и две вакуумни клапанчета - едното отваря егр, другото дроселна клапа на всм. колектор.Егр-а работи само на празен ход.
        Напълно възможна е работата на мотора без тези клапани, но трябва надлежно да затапиш маркучите.Така просто ще изолираш работата на егр-а , който точно при този мотор по мое мнение само пречи.На моят съм постъпил така и компа не се сърди, защото няма обратна връзка.
        Друг е въпроса ако имаш физически проблем със затварянето на егр-а.Имам впредвид да не затваря херметично.Там става заиграване, защото взема изгорели газове чрез една тръбичка която започва от ляво на мотора , преминава зад него и достига до егр клапана от дясно.Никак няма място и е много неудобно да се работи.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

          Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
          Силно по спомен - тези клапани имат отношение към егр-а.Как нямаш вакум в тези маркучи- спирачки имаш ли, защото вакума там идва от спирачната помпа.Няма начин да работи турбото, а да няма налягане- ти как го измерваш? Ако мериш на място можеш много различни стойности да получиш, но трябва да имаш налягане .Моята прави 0.3 на празен ход/след чип/.Най-лесно можеш да измериш какво налягане ти прави турбината, чрез тетка забучена към маркуча за актуатура.Ползвай някакъв манометър до 3 атм.Ако ползваш нещо да речем до 30 атм нищо няма да измериш като хората.Ако наистина мериш налягане във всмукателния колектор, значи си разпробивал и си слагал щуцер?
          Има и две вакуумни клапанчета - едното отваря егр, другото дроселна клапа на всм. колектор.Егр-а работи само на празен ход.
          Напълно възможна е работата на мотора без тези клапани, но трябва надлежно да затапиш маркучите.Така просто ще изолираш работата на егр-а , който точно при този мотор по мое мнение само пречи.На моят съм постъпил така и компа не се сърди, защото няма обратна връзка.
          Друг е въпроса ако имаш физически проблем със затварянето на егр-а.Имам впредвид да не затваря херметично.Там става заиграване, защото взема изгорели газове чрез една тръбичка която започва от ляво на мотора , преминава зад него и достига до егр клапана от дясно.Никак няма място и е много неудобно да се работи.
          Имах съмнения за неплътен клапан на ЕГР-а което излезе грешно и се оказа проблем в дебитомера. Сега дебитомера е изключен докато си намеря нов и джипа върви страхотно, но не знам колко гори и колко време мога да го карам така и дали е опасно без него. Моля отговори ми на този въпрос и от къде мога да си намеря дебитомер BOSS за модел 11-ти месец 2000 година. Дебитомера не е плосък тип като на предния модел или на Примера ,а вертикален с 4 кабела. Ако обичаш дай някакъв телефон за връзка -аз ще те потърся за допълнителна информация. Благодаря колега !

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

            Аз с изключен дебитомер моя съм го палил на място.Ти сигурен ли си , че върви без дебитомер, защото не се сещам от къде компа ,ще вземе инфо да си направи порцията.Просто няма от къде.Иначе дебитормер-от бош.Май предлагат и рециклирани.Пак по спомен около 300лв и даваш твоя стария.Иначе ако ти прави парчета дебитомера е много гадно, особено ако е от време на време.Най- лесно се разбира , че е проблемен , ако намериш някой със същата джипка и го навиеш да ги размените за тест.Щото ако излезе , че не е той се разделяш с една не малка сума - напразно.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

              Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
              защото не се сещам от къде компа ,ще вземе инфо да си направи порцията...
              Най просто казано - задейства се аварийна програма. Дали аварийната програма ще ограничи мощноста, или не, зависи от това как е написана. Има варианти със загуба на мощност и без. В случай, че няма загуба на мощност има задължително увеличаване на разхода на гориво, поради това, че компа следи само датчика за положение на газта и го следва без ограничения. Което значи в определен режим повече гориво отколкото може да изгори в цилиндъра, от там черен пушек и преразход. Тоест, елиминиране на функцията на дебитомера, която е прецизиране на горивоподаването с цел икономия и екология.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                Благодаря за инфото Бат Андро.Не знаех , че става и без точно при този модел.
                Иначе ми се е налагало да карам алфа 156 без дебитомер от Бургас до Варна.Много е неприятно.Припомпваш до 3500-4000 - там я няма никаква, след което тръгва много по- добре от колкото със дебитомер.Ама в прохода така се кара ултра отвратително.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                  Аз даже и не разбрах с какъв дизелов двигател е Тераното, така, че казаното по горе може да се приеме като общи приказки.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                    Здравейте колего от скоро имам нисан терано 2.7 тд 101 к.с и искам да ви попитам нещо. Под ЕГР и около него е изхвъляло масло каво може да е и опасно ли е за мотора ? А дали то има нещо общо с проблемът ми с турбото,когато запаля джипа и тръгна турбото си виее но мина ли 1,2 километра после не се чува и като слезна и отворя капака без да гася двигатела и отворя дросел клапата джипа заочва да работи по-тихо. Моля които знае да пише.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                      Ами най-вероятно , това което чуваш да вие като дадеш газ е виското, като загрее малко отцепва и не се чува , после като загрее мотора зацепва и пак се чува. Бих ти препоръчал да затапиш ЕГР , като оставиш електрониката му включена-така компа не може да ти е сърдит. Клапата по спомен е постоянно отворена , без команда от компа.Ако си чак толкова мнителен , можеш да я вържеш в отворено положение дори и с парче тел.Задължително тапи на всички управляващи вакуми , които разкараш от ЕГР. Ако си 101 коня нямаш интерколер май..

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                        Нямам интеркулер. Може ли да ми поясниш по-подробно трчбва да затапя всичи вакумни маркучета и кое дросел клапата ли трябва да да бъде постояно отворена? И как по-точно да изолирам егр? Мерси предварително

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                          Къде намерихте ЕГР на терано 100 коня,който е без комп,без дебитомер без интеркулер и други
                          Terrano 2 2,7td 1994
                          Keeway atv 100

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                            Абе ти маи не си наясно с нещата. Как да няма егр 2.7 тд 101 коня бе и има борд комп.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                              Първоначално публикуван от stanislav_112 Преглед на мнение
                              Абе ти маи не си наясно с нещата. Как да няма егр 2.7 тд 101 коня бе и има борд комп.
                              Или не е 101к.с. или има нещо сбъркано в тази джипка...
                              Терано 2,7тд с мощност 101к.с. е с механична ГНП и няма борд компютър...!!!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X