От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора
Спарки,
Дай повече разяснения за тоя допълнителен вентилатор, за ламарината и за датчика? С лазерното рязане и сгъването няма проблем, само да се дадат размери.
Този датчик за какво е? Вентилатора не може ли да е постоянно пуснат или да се пуска в по-топло време?
Спарки,
Дай повече разяснения за тоя допълнителен вентилатор, за ламарината и за датчика? С лазерното рязане и сгъването няма проблем, само да се дадат размери.
Този датчик за какво е? Вентилатора не може ли да е постоянно пуснат или да се пуска в по-топло време?

Ако например се вдига налягане на турбото се пипа турбокомпенсацията (или поне е редно да се пипне това) - тоест, караш помпата да реагира по-адекватно на по-високото налягане или повечето влязъл въздух. Лично не знам как се прави, ама не е с просто въртене на едно болтче. Просто освен обороти играят и други неща, а количеството гориво зависи от това колко си настъпил педала. Оборотите идват чак след това.
Коментар