Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

    Терано 1 е с 99коня и е винаги с механична помпа, Терано 2 е винаги с електронна помпа, дебитомер и съответно компютър на горивния процес, (борд компютър е нещо съвсем друго) и е с два мотора 2.7 - 101кс без интеркулер, и 125 с интеркулер, друга разлика нямат! ЕГР има или няма в зависимост от това за къде е произвеждана колата. Турбото не се влияе от чипа, управлява се само, според ръчната настройка на клапана, липсата на налягане в смукателния колектор може да е причинена от много неща, но е 99% невъзможно това, освен ако тераното не е изтеглено от дъното на някое езеро. Дебитомера , ако е откачен , компютъра се бърка и променя пропорциите на гориво, центровката и изобщо колата няма тяга и ИЗОБЩО не върви, дебитомера не влияе на турбото, има схеми да се елиминира дебитомера , един вид да се осреднят стойностите му, но това става с намесата на човек, който разбира, обикновеното чипосване не е за всеки. А Тераното е една от най-простите коли на планетата.

    Интересувайте се малко бре хора!!!!!!!!
    Поздрави

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

      Еми колко е бе, смятаи 74 kw ee. И не е с никакво механично гнп обикновенно гнп с жило си е. И за тво сведение има борд комп.

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

        Еми колко е бе, смятаи 74 kw ee. И не е с никакво механично гнп обикновенно гнп с жило си е. И за тво сведение има борд комп.

        Тука стана някаква каша....Хем е с механично ГНП,хем пък имало борд компютър......На кое точно колега казваш борд компютър

        Първоначално публикуван от kocetoopld Преглед на мнение
        Терано 1 е с 99коня и е винаги с механична помпа, Терано 2 е винаги с електронна помпа, дебитомер и съответно компютър на горивния процес, (борд компютър е нещо съвсем друго) и е с два мотора 2.7 - 101кс без интеркулер, и 125 с интеркулер, друга разлика нямат! ЕГР има или няма в зависимост от това за къде е произвеждана колата. Турбото не се влияе от чипа, управлява се само, според ръчната настройка на клапана, липсата на налягане в смукателния колектор може да е причинена от много неща, но е 99% невъзможно това, освен ако тераното не е изтеглено от дъното на някое езеро. Дебитомера , ако е откачен , компютъра се бърка и променя пропорциите на гориво, центровката и изобщо колата няма тяга и ИЗОБЩО не върви, дебитомера не влияе на турбото, има схеми да се елиминира дебитомера , един вид да се осреднят стойностите му, но това става с намесата на човек, който разбира, обикновеното чипосване не е за всеки. А Тераното е една от най-простите коли на планетата.

        Интересувайте се малко бре хора!!!!!!!!
        Поздрави
        Колеги...аз лично доста се интересувам,та...
        Терано 2 си има вариант с мощност 101к.с..Тази модификация е с мех.ГНП,НЯМА дебитомер и няма компютър ,който да дозира горивото и горивната смес.
        Как го виждате това дозиране при наличието на механична ГНП???
        Там подаването на горивото става единствено и само посредством жило!
        Та ако има както твърдите компютър...трябва по някакъв свръхестествен начин да командва дистанционно помпата
        Терано 2 има и вариант с 125к.с. мотор.Той вече е с интеркулер,електронна помпа,компютър ,който я командва,дебитомер ,умна дюза и т.н.
        За информация на тези които "знаят"...Терано 2 е модела от 1993г. та чак до 2005/или 2006 дори не съм съвсем сигурен /
        Първото Терано 2 е с правоъгълен фар-1993-1996г. ,следва т.нар. междинен модел с 4-рите кръгли фарове и след 2000г. се променя отново с един цял правоъгълен фар и така остава до края!!!
        Та...вземете вие да попрочетете и да се поинтересувате,че това което сте писали е една голяма небивалица!
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
          Еми колко е бе, смятаи 74 kw ee. И не е с никакво механично гнп обикновенно гнп с жило си е. И за тво сведение има борд комп.

          Тука стана някаква каша....Хем е с механично ГНП,хем пък имало борд компютър......На кое точно колега казваш борд компютър



          Колеги...аз лично доста се интересувам,та...
          Терано 2 си има вариант с мощност 101к.с..Тази модификация е с мех.ГНП,НЯМА дебитомер и няма компютър ,който да дозира горивото и горивната смес.
          Как го виждате това дозиране при наличието на механична ГНП???
          Там подаването на горивото става единствено и само посредством жило!
          Та ако има както твърдите компютър...трябва по някакъв свръхестествен начин да командва дистанционно помпата
          Терано 2 има и вариант с 125к.с. мотор.Той вече е с интеркулер,електронна помпа,компютър ,който я командва,дебитомер ,умна дюза и т.н.
          За информация на тези които "знаят"...Терано 2 е модела от 1993г. та чак до 2005/или 2006 дори не съм съвсем сигурен /
          Първото Терано 2 е с правоъгълен фар-1993-1996г. ,следва т.нар. междинен модел с 4-рите кръгли фарове и след 2000г. се променя отново с един цял правоъгълен фар и така остава до края!!!
          Та...вземете вие да попрочетете и да се поинтересувате,че това което сте писали е една голяма небивалица!
          Поздрави!
          + 10

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

            Любашки, виждал съм и съм карал терано 2 без интеркулер къса база , с електронна помпа-на една колежка, подарък от баща и..Джипката е производство 2001г.
            Относно ЕГР-ако работи коректно, но собственика не е привържаник на изгорелите газове в смукателния колектор изключването е много лесно. Просто управляващите вакуми от ЕГР/а и "дроселната клапа" се вадят и се затапват с по едно подходящо по размер болтче примерно.
            Ако ЕГР е заседнал отворен или полуотворен обаче е голяма заигравка, тъй като тръбата от която взема изгорелите газове се намира зад мотора от лявата страна и се изискват доста рахитични ръчички за да се пипа там, без да се свали мотора. Прави се се затапваща метална планка , тръбата се разкарва и на нейно място се слага планката.
            Дроселната клапа се управлява от компа само на празен ход, при всички останали режими е отворена. Може да се остави без управление и за спокойствие да се върже примерно с тел отвън през управляващият я лост за да не се затваря самоволно.
            Не съм 100% сигурен, но мисля, че с един ремап на компа и интерколер от терано 2 , колегата би могъл да се радва на значително повече мощност. Лично аз на негово място бих загледал интерколер от митсубиши паджеро- , че поне е с охлаждащ вентилатор, и може да се изнесе изцяло над всмукателния колектор в дясно, за да не се нагрява много от турбината и изпускателния колектор , както при оргиналния монтаж. За жалост се налага преправяне на въздухозаборника на предния капак.

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

              А защо решихте че на EGR-а задължително му трябва компютър? Има и терано без компютър и с EGR, както и патрол Y60 с EGR. Дозиарането става както става, и не зависи само от жилото - има и турбокомпенсация + други истории, когато има EGR.

              Клапата при откачен вакуум трябва да стои отворена - трябва да си има пружина за това. Тъй че не може да се затвори самоволно. Няма друга функция освен да затвори въздушния поток от турбото, за да може двигателя да си смуче изгорели газове от след турбото.

              Интеркулера не се нагрява значимо от всмукателния колектор и турбото. Даже на празен ход през него минава предостатъчно въздух, за да има значимо загряване отвън. Нагрява се от нагнетения от турбото въздух и задачата му е да го охлади. Абсолютно безпредметно е да се слага интеркулер от друго - вентилатор може да се монтира и на щатния. И според мен именно където е сложен е най-доброто място - това е възможо най-късия път на въздуха от турбото до всмукателния колектор. Недостатък е нямането на вентилатор, но това е отстранимо - между интеркулера и капака има достатъчно място за доста мощен вентилатор. И монтажа не е велико предизвикателство - сменя се единствено ауминиевата подложка с такава, върху която се монтира вентилатор.

              Ниското налягане може да е по няколко причини:
              - Незатварящ waste gate на турбото - или е блокирало лостчето му, или мембраната дето го управлява не работи, или маркуча до нея се е превърнал в клапан, налягането я е напомпало и мембраната стои постоянно под налягане. Или и се е счупила възвратната пружина, или....
              - Незатварящ клапан на EGR-а - тогава налягането от турбото изфирясва в обратна посока през EGR-а направо към ауспуха. Но това е малко вероятна причина - тръбата на EGR-а все пак е тънка и от там не може да изфиряса всичкото налягане.
              - Недостатъчно гориво - ако по някаква причина помпата не подава достатъчно гориво, на изхода на двигателя няма достатъчно изгорели газове за да развъртят турбото както трябва, и то не може да създаде налягане. Причини за това може да има много. Ако е с компютър, най-често при сдал дебитомер компютъра ограничава горивото например.
              - Блокирал или не в ред защитен клапан на входащия колектор, ако има (накои терано имат, други не, независимоот имането или нямането на EGR). Това обаче обикновено се чува, та трудно може да се сбърка.

              Наличието на масло след турбото си е в реда на нещата. И турбото пуска малко, и картерната вентилация минава и през турбото и през всичко нататък. Наличието на маслени петна по пътя от турбото до колектора говорят за неплътности, които не е задължително да са значими за работата на двигателя. Там все пак е налягане до 0.9 бара, а маслото минава и през най-малките неплътности. Щом не тече и не се чува, дребни мазни петна не са велик проблем.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                Еми колко е бе, смятаи 74 kw ee. И не е с никакво механично гнп обикновенно гнп с жило си е. И за тво сведение има борд комп.

                Тука стана някаква каша....Хем е с механично ГНП,хем пък имало борд компютър......На кое точно колега казваш борд компютър



                Колеги...аз лично доста се интересувам,та...
                Терано 2 си има вариант с мощност 101к.с..Тази модификация е с мех.ГНП,НЯМА дебитомер и няма компютър ,който да дозира горивото и горивната смес.
                Как го виждате това дозиране при наличието на механична ГНП???
                Там подаването на горивото става единствено и само посредством жило!
                Та ако има както твърдите компютър...трябва по някакъв свръхестествен начин да командва дистанционно помпата
                Терано 2 има и вариант с 125к.с. мотор.Той вече е с интеркулер,електронна помпа,компютър ,който я командва,дебитомер ,умна дюза и т.н.
                За информация на тези които "знаят"...Терано 2 е модела от 1993г. та чак до 2005/или 2006 дори не съм съвсем сигурен /
                Първото Терано 2 е с правоъгълен фар-1993-1996г. ,следва т.нар. междинен модел с 4-рите кръгли фарове и след 2000г. се променя отново с един цял правоъгълен фар и така остава до края!!!
                Та...вземете вие да попрочетете и да се поинтересувате,че това което сте писали е една голяма небивалица!
                Поздрави!

                Ако ще си мерим пишките , Ок, да взема да изпиша един два километра документация за терано или да ви паркирам всичките модели на терано пред вас, и да се спретнем една безплатна лекция. Това да не вие кварталната кръчма бе хора. Някои хора са специалисти в сферата си, не се джафкайте , а четет, инетресувайте се на правилните места.
                А под терано 2 съм имал предвид терано след 96г, ясно е че терано 2 включва и модела с правоъгълните фарове, той си е с механична помпа, ясно е че няма компютър защото не му трябва , няма дебитомер, няма интеркулер, защото тези неща нямат ефект за двигателя , когато няма компютър , който да управлява правилно горивния процес. А има помпи , които са с жила , но пак има компютър на горивния процес и той управлява аванса или обогатява горивото. Инетресувайте се , Терано не е единствената кола на света. След 96 год, когато тераното вече е с кръгли фарове , моторите биват 2 вида, с дебитомер и управляващ компютър, с интеркулер и затова е 125 коня и е с ел. помпа без жило, другият е 101 кс и няма интеркулер, няма дебитомер и компютър, и в това им е разликата, а самите горивни системи на 125кс двигател са 2 вида, BOSCH и ZEXEL , като това се различава по дебитомерите или тръбичките за обратната нафта, на ZEXEL дебитомера е плосък и се произежда само от SIEMENS, на BOSCH е този вертикалния.
                На модела с кръглите фарове 96-99 година се монтира двигател 74kw (101кс.) без интеркулер, без дебитомер, може да е с егр или без, в зависимост от това за къде е правена колата, това реално е мотора , който се слага на тераното с правоъгълните фарове от 93 до 96г. и помпата е с жило. НА модела с кръглите фарове се слага и 92kw ( 125ks) мотор , който е с две горивни системи ,както написах по-горе, винаги е с ел. помпа, инетркулер и дебитомер, компютър , също има вариамт с или без ЕГР. НА модела от 99 до 2005г се слагат пак 2 вида мотори, 74kw ( 101кс ) , който вече е с ел. помпа , дебитомер, с или без егр, компютър, а липсата на интеркулер е според страните за които е правен. Другия мотор пак си е същият 92kw ( 125кс.) , винаги с ел. помпа. с двата вида горивни системи BOSCH или ZEXEL и пак има варианти с или без ЕГР.
                Lubashki777 - не се засягай, чета ти темите, знам те що за птица си, мога само да кажа, че 90% от хората , които влизат да четат в този форум не знаят защо изобщо съществуват джиповете. Благодаря ти за полезната информация , която публикуваш, аз нямам време за такива неща, въпреки, че съм на твоето положение. Благодаря и на sparky за техническата информация, която притежава и винаги е готов да сподели.
                На останалите четящи, ще им кажа, че заради неграмотността им и некомпетентността им, никога няма да се променят и хора, които знаят и разбират, ще мълчат пред тях, защото е безмислено да споделяш нещо, което остава неразбрано.
                Карайте си колите и се радвайте на живота.
                Поздрави на всички.

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                  Интеркулер може да се сложи и на мотора с механична помпа. Просто трябва да се "пипне" помпата. Няма да е оптималното - може малко да пропушва и т.н, но мощността ще се вдигне. А пушенето зависи предимно от задкормилното, ако всичко друго е в ред. Ама то при помпи с жило си е така по принцип - караш "на усет". Просто от един момент нататък пушенето се увеличава, а вървежа - не.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                    Първоначално публикуван от kocetoopld Преглед на мнение
                    Ако ще си мерим пишките , Ок, да взема да изпиша един два километра документация за терано или да ви паркирам всичките модели на терано пред вас, и да се спретнем една безплатна лекция. Това да не вие кварталната кръчма бе хора. Някои хора са специалисти в сферата си, не се джафкайте , а четет, инетресувайте се на правилните места.
                    А под терано 2 съм имал предвид терано след 96г, ясно е че терано 2 включва и модела с правоъгълните фарове, той си е с механична помпа, ясно е че няма компютър защото не му трябва , няма дебитомер, няма интеркулер, защото тези неща нямат ефект за двигателя , когато няма компютър , който да управлява правилно горивния процес. А има помпи , които са с жила , но пак има компютър на горивния процес и той управлява аванса или обогатява горивото. Инетресувайте се , Терано не е единствената кола на света. След 96 год, когато тераното вече е с кръгли фарове , моторите биват 2 вида, с дебитомер и управляващ компютър, с интеркулер и затова е 125 коня и е с ел. помпа без жило, другият е 101 кс и няма интеркулер, няма дебитомер и компютър, и в това им е разликата, а самите горивни системи на 125кс двигател са 2 вида, BOSCH и ZEXEL , като това се различава по дебитомерите или тръбичките за обратната нафта, на ZEXEL дебитомера е плосък и се произежда само от SIEMENS, на BOSCH е този вертикалния.
                    На модела с кръглите фарове 96-99 година се монтира двигател 74kw (101кс.) без интеркулер, без дебитомер, може да е с егр или без, в зависимост от това за къде е правена колата, това реално е мотора , който се слага на тераното с правоъгълните фарове от 93 до 96г. и помпата е с жило. НА модела с кръглите фарове се слага и 92kw ( 125ks) мотор , който е с две горивни системи ,както написах по-горе, винаги е с ел. помпа, инетркулер и дебитомер, компютър , също има вариамт с или без ЕГР. НА модела от 99 до 2005г се слагат пак 2 вида мотори, 74kw ( 101кс ) , който вече е с ел. помпа , дебитомер, с или без егр, компютър, а липсата на интеркулер е според страните за които е правен. Другия мотор пак си е същият 92kw ( 125кс.) , винаги с ел. помпа. с двата вида горивни системи BOSCH или ZEXEL и пак има варианти с или без ЕГР.
                    Lubashki777 - не се засягай, чета ти темите, знам те що за птица си, мога само да кажа, че 90% от хората , които влизат да четат в този форум не знаят защо изобщо съществуват джиповете. Благодаря ти за полезната информация , която публикуваш, аз нямам време за такива неща, въпреки, че съм на твоето положение. Благодаря и на sparky за техническата информация, която притежава и винаги е готов да сподели.
                    На останалите четящи, ще им кажа, че заради неграмотността им и некомпетентността им, никога няма да се променят и хора, които знаят и разбират, ще мълчат пред тях, защото е безмислено да споделяш нещо, което остава неразбрано.
                    Карайте си колите и се радвайте на живота.
                    Поздрави на всички.
                    Не е до мерене на каквото и да било,ама...след това твърдение...

                    Първоначално публикуван от kocetoopld Преглед на мнение
                    Терано 1 е с 99коня и е винаги с механична помпа, Терано 2 е винаги с електронна помпа, дебитомер и съответно компютър на горивния процес, (борд компютър е нещо съвсем друго) и е с два мотора 2.7 - 101кс без интеркулер, и 125 с интеркулер, друга разлика нямат! ЕГР има или няма в зависимост от това за къде е произвеждана колата. Турбото не се влияе от чипа, управлява се само, според ръчната настройка на клапана, липсата на налягане в смукателния колектор може да е причинена от много неща, но е 99% невъзможно това, освен ако тераното не е изтеглено от дъното на някое езеро. Дебитомера , ако е откачен , компютъра се бърка и променя пропорциите на гориво, центровката и изобщо колата няма тяга и ИЗОБЩО не върви, дебитомера не влияе на турбото, има схеми да се елиминира дебитомера , един вид да се осреднят стойностите му, но това става с намесата на човек, който разбира, обикновеното чипосване не е за всеки. А Тераното е една от най-простите коли на планетата.



                    Интересувайте се малко бре хора!!!!!!!!
                    Поздрави
                    ...дори и в първото цитирано мнение за меренето пишеш че всъщност има и дори след 96г. Терано с кръгли фарове и мех. ГНП...

                    Та ...без да се задълбаваме последно сега..."Терано 2 ВИНАГИ ли е с електронна помпа"...или не???
                    Защото в първото мнение пише "ВИНАГИ"...а във второто пише ,че всъщност това винаги май става въпрос само за терано след 2000г.
                    Даде,ама...то Терано 2 си от 93г. нагоре и...не виждам в кое точно не съм прав
                    Поздрави и то с най-добри чувства!
                    Последно редактирано от lubashki777; 20-08-13, 17:59.
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      А защо решихте че на EGR-а задължително му трябва компютър? Има и терано без компютър и с EGR, както и патрол Y60 с EGR. Дозиарането става както става, и не зависи само от жилото - има и турбокомпенсация + други истории, когато има EGR.....
                      Спарки,аз лично никъде не съм твърдял нищо за ЕГР-а...
                      Просто се появи мнение,че "Терано 2 винаги е с електронна помпа",с което няма как да се съглася,а за ЕГР-ра...ами така си е.
                      Бившия ми Патрол си имаше ЕГР клапан,командващ се с вакуум.
                      Разбира се,бях го шунтирал,да не бърка работата на мАторя,но си имаше...и беше с механично ГНП!
                      Поздрави!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                        Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                        ...Не съм 100% сигурен, но мисля, че с един ремап на компа и интерколер от терано 2 , колегата би могъл да се радва на значително повече мощност. Лично аз на негово място бих загледал интерколер от митсубиши паджеро- , че поне е с охлаждащ вентилатор, и може да се изнесе изцяло над всмукателния колектор в дясно, за да не се нагрява много от турбината и изпускателния колектор , както при оргиналния монтаж. За жалост се налага преправяне на въздухозаборника на предния капак.
                        аз пък съм сигурен,че няма да се радва...защото това е невъзможно.Самия колега си е писал/макар и малко трудно разбираемо ,ама аз поне така го тълкувам/,че ГНП-то му е механично и се управлява с жило.
                        Първоначално публикуван от stanislav_112 Преглед на мнение
                        Еми колко е бе, смятаи 74 kw ee. И не е с никакво механично гнп обикновенно гнп с жило си е. И за тво сведение има борд комп.
                        Та ремап на механично ГНП...и съответно на липсващ комп...
                        Поздрави!
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                          Любашки, аз съм сигурен в това - електронно управяема помпа , без интерколер. Признавам , че съм пропуснал това за жилото...
                          Лично за мен така изпълнен интерколера на тераното не ми допада. Има само едни алуминиеви щитчета които да спрат жегата от изпускателния колектор, но това все пак е как аз схващам нещата. Доста често лятото при задръствания съм усещал рязък спад в мощността , което отдавам именно на позицията на интерколера и липсата на охлаждане при ниска скорост.Това с интерколера от паджеро и преправяне на предния капак съм го обмислял доста сериозно, смятам , че идеята е добра , затова и я споделям. Надявам се без лоши чувства!
                          Поздрави!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                            Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                            Любашки, аз съм сигурен в това - електронно управяема помпа , без интерколер. Признавам , че съм пропуснал това за жилото...
                            Лично за мен така изпълнен интерколера на тераното не ми допада. Има само едни алуминиеви щитчета които да спрат жегата от изпускателния колектор, но това все пак е как аз схващам нещата. Доста често лятото при задръствания съм усещал рязък спад в мощността , което отдавам именно на позицията на интерколера и липсата на охлаждане при ниска скорост.Това с интерколера от паджеро и преправяне на предния капак съм го обмислял доста сериозно, смятам , че идеята е добра , затова и я споделям. Надявам се без лоши чувства!
                            Поздрави!
                            Защо да првеправяш капак, като можеш просто да сложиш вентилатор и на оригиналния интеркулер? Имам и подходящия вентилатор - побира се безгрижно върух интеркулера, стандартен размер е (9 инча или нещо такова), и го има в много марки и варианти. Тогава казуса с неохлаждането при стоене на място отпада с кажи-речи минимално усилие и преправяне.

                            Пусто все нямам време, иначе отдавна да съм го направил. Прави се само нова тавичка, например от неръждавейка - дава се да я резнат на лазер и да я огънат и толкоз. На нея се монтира вентилатора, двете заедно се монтират върху интеркулера, датчика се слага върху изхода на интеркулера (малък отвор + навиване на резба в него), и прекарване на жици. Общо взето за около час работа.

                            При потока въздух през него дори на празен ход, интеркулера няма никакъв шанс да се спече заради изходящия колектор и турбото, просто защото потока въздух вътре е значително по-голям от почти нулевия (естествена конвекция, до колкото има такава точно там) външен поток. Загубата ти на мощност е само и единствено заради липсата на вентилатор. И аз съм я забелязвал в жегите, но я има само на място. Караш ли с над 50-60км/ч вече проблем няма.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                              Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                              Любашки, аз съм сигурен в това - електронно управяема помпа , без интерколер. Признавам , че съм пропуснал това за жилото...
                              Лично за мен така изпълнен интерколера на тераното не ми допада. Има само едни алуминиеви щитчета които да спрат жегата от изпускателния колектор, но това все пак е как аз схващам нещата. Доста често лятото при задръствания съм усещал рязък спад в мощността , което отдавам именно на позицията на интерколера и липсата на охлаждане при ниска скорост.Това с интерколера от паджеро и преправяне на предния капак съм го обмислял доста сериозно, смятам , че идеята е добра , затова и я споделям. Надявам се без лоши чувства!
                              Поздрави!
                              Ама аз никъде не твърдя,че няма Терано 2 без интерколер и с електронна помпа....
                              Дайте да се разберем...Аз твърдя,че не е вярно,че "Всички Терано 2 са с електронни помпи".Аз твърдя,че има и Терано 2,което е с механична помпа и няма компютър!!!
                              Това твърдя аз братлета!
                              П.П.а на колегата е точно от тия...с механичните помпи с жило и няма компютър ...Съответно и няма как да се направи ремап и т.н. чипосване,за да върви повече!
                              П.П.П.Тук просто си говорим и не може всички да сме на едно мнение.Един знае едно,друг друго...понякога се изпада в спор и...това е дори добре,защото както знаете точно в спора се ражда истината!!!
                              Така,че...за лоши чувства не може и дума да става дори!
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с Нисан Терано 2 - не вдига налягане в колектора

                                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                                Съответно и няма как да се направи ремап и т.н. чипосване,за да върви повече!
                                Може. Пипва се помпата, турбокомпенсацията, може да се сложи по-голям плунжер, други дюзи или да им се вдигне налягането, дръги гърбици за впръскването в помпата и т.н. Това е общо взето механичния еквивалент на чипосването. Но работи само и когато нещо извън помпата е добавано - я интеркулер, и вдигнато налягане на турбото, я нещо друго от сорта. Просто е значително по-скъпо и трудоемко от чипосване, но не и невъзможно. Масовия вариант е само добавяне на интеркулер + пипване на помпата от човек в час. Поне двама човека са ми казвали че ефект определено има. Не съм карал такова терано обаче, за да споделя лично мнение.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X