Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

    Първоначално публикуван от kraleff Преглед на мнение
    sparky разликата в диаметрите е 1,5-2см. проблемно ли е?
    Не е чак проблемно, но имай едно на ум. Пускай само когато ти трябва двойно, демек хлъзгаво. Сложи по-неизносените отпред, а по-износените - отзад. Предните по принцип се износват по-бързо, и така новите ще настигнат старите по някое време.

    Това ако са от една и съща марка, един и същ модел, и един и същ размер.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Не е чак проблемно, но имай едно на ум. Пускай само когато ти трябва двойно, демек хлъзгаво. Сложи по-неизносените отпред, а по-износените - отзад. Предните по принцип се износват по-бързо, и така новите ще настигнат старите по някое време.

      Това ако са от една и съща марка, един и същ модел, и един и същ размер.
      Точно това мисля и да направя по някое време зимата.

      Коментар


      • #18
        От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

        А колеги, може ли едно въпросче... някой пробвал ли е на Терано 2/Маверик, къса база зимни гуми 205/70/15...и как ще се държи с тях...някой има ли някаква идея....

        Коментар


        • #19
          От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

          Колега, стандартно са с 215;235/75/15, така че за 205/70/15 сам си направи изводите.
          Аз карам с 31-ци и мога да кажа само плюсове в сравнение с 235/75/15-държи се много добре, а и изглежда доста по-добре и най-важното, разхода не се промени, също и возията стана по-добра.
          Успех

          Коментар


          • #20
            От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

            Първоначално публикуван от rado_belchev Преглед на мнение
            А колеги, може ли едно въпросче... някой пробвал ли е на Терано 2/Маверик, къса база зимни гуми 205/70/15...и как ще се държи с тях...някой има ли някаква идея....
            Колега, като задавате въпрос, задавайте го на едно място, а не на 10!
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

              Искам да попитам ръчката за ръчна газ ползва ли се сутрин при палене или само за ръчно подаване на газ при загрял мотор?

              Коментар


              • #22
                От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                Колата ти е СУПЕР ). Моята ел.кутия под капака май не така като твоята, но едва ли е съществено. Виж има една тема за биалетките във форума ще ти потрябва. Маслото на задния диференциал ако сменяш прочети и темата за него също. Ръчката за газ аз поне я ползвам поне на 2рата и степен зимата когато паля за да загрее по-бързо. В никакъв случай не карай на 5-та скорост под 75км/ч... /май така сломих един вал в скоростната кутия /

                Искам да ти препоръчам едно подобрение за фаровете да направиш евентуално. Можеш да сложиш едно прозрачно защитно фолио на двата фара. Защита от удари с камъчета. Аз съм с квадратни като твоите, скоро ми се спука целия фар, без да разбера как. Виждал съм и други коли със счупени предни фарове без да са се блъскали, изглежда не са от най-устойчивите /тези квадратните/. До колкото разбирам се намират трудно защото са стария модел /новите са с кръгли/ и поради тази причина май са скъпички, един колега каза че му е излязъл 450 лв . На мен на единия фар ми сложиха за 48 лв/дез ддс/. Само фолиото е по-евтино. Не го знам като марка но тези които поставят фолиота ще го знаят сигурно. Напълно прозрачно и няма отражение върху силата на светене, сега ме е яд, че не съм сложил по-рано. Ако ти се инвестира после можеш да си намериш и преден роадбар от истинските лъскавите, че има и едни черни, които са само за украса, моя поне съм го пробвал и на удар -върши работа.
                Последно редактирано от afgany; 24-11-11, 20:49.
                Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                X-trail 2.2 Di 2003
                Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                Коментар


                • #23
                  От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                  Всичките варианти за оригинални фарове са скъпи. На тераното с кръглите просто се пригаждат от голф, но операцията не е от лесните - захватите нямат нищо общо, а са заварени за рефлектора.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Всичките варианти за оригинални фарове са скъпи. На тераното с кръглите просто се пригаждат от голф, но операцията не е от лесните - захватите нямат нищо общо, а са заварени за рефлектора.
                    Ако става въпрос за пригаждане на фара стъклото е едно към едно с на нивата.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                      Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                      Ако става въпрос за пригаждане на фара стъклото е едно към едно с на нивата.
                      Всичко е 1/1 с нива, жигула, УАЗ, трабант, голф, паджеро, ТЛК, патрол и още куп други. Само захватите на рефлектора са различни.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                        Някой може ли все пак да ми обясни лостчето за ръчна газ както му викате обогатител ли е или не и дали в студено време трябва да го издърпвам или......

                        Коментар


                        • #27
                          От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                          По принцип обогатителя е за студен старт, нещо като смукача на бензинките.
                          Land Rover Discovery 3.9 V8

                          Коментар


                          • #28
                            От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                            Ако двигателя си държи оборотите - не го дърпаш. Ако гасне и не си държи оборотите - дърпаш. Това обикновено се случва в първите 2-3 минути при първото палене за деня, при температури около и под нулата.


                            И не е сравнимо със смукача. Просто все едно леко си натиснал педала за газта. Карането на смукач вдига разхода сериозно, а карането на ръчна газ - не. Това е и съществената разлика.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                              Здравейте, имах проблем с компа и заради това не съм писал. По темата значи сменил съм термодатчика и подгревните свещи и в резултат проблемите с паленето изчезнаха- датчика взех за 20 лв. ,а свещите са NKT и ги взех за 72лв. комплекта (4 бр.).Сега мисля да го гресирам и малко да го вдигна отпред, но надали ще е тази седмица ,че съм доста зает. Ако торсиона е натегнат докрай трябва ли да се презацепва и как става това(не съм лягал скоро отдолу и не мога да се сетя дали бяха натегнати докрай)? Трябва ли специална грес за кардана и каретата и междудругото има ли и на други места гресьорки? А и резервоара е пълен

                              Коментар


                              • #30
                                От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                                За торсиона - отхлабваш докрай (броиш оборотите), и след това преценяваш от коя страна ще презацепваш. Може отпред, а може и отзад.

                                Кое-що го има с картинки в сервизното ръководство - аз надали ще мога да го обясня по-добре.

                                За дургото - не знам да трябва специална грес. Просто вземи качествена такава. Като си купиш оригинално каре, то си идва със стандартна прозрачна литиева грес.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X