Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SSL23030.jpg
Прегледи:1
Размер:155.7 КБ
ID:5947022Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SSL23059.jpg
Прегледи:1
Размер:157.6 КБ
ID:5947035Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SSL23058.jpg
Прегледи:1
Размер:177.6 КБ
ID:5947034Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SSL23057.jpg
Прегледи:1
Размер:180.3 КБ
ID:5947033Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SSL23056.jpg
Прегледи:1
Размер:152.9 КБ
ID:5947032Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SSL23055.jpg
Прегледи:1
Размер:155.7 КБ
ID:5947031Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SSL23050.jpg
Прегледи:1
Размер:111.8 КБ
ID:5947030Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SSL23048.jpg
Прегледи:1
Размер:102.6 КБ
ID:5947029Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SSL23047.jpg
Прегледи:1
Размер:110.0 КБ
ID:5947028Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SSL23045.jpg
Прегледи:1
Размер:148.4 КБ
ID:5947027Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SSL23038.jpg
Прегледи:1
Размер:157.8 КБ
ID:5947026Здравейте на всички,ето го и новия член на семейството NISSAN Terrano2 01/1996г. 2.7 турбодизел 101к.с.. Купен е за 4800лв. ,но вече стъпва на около 6300лв.. Сменил съм следните неща:
    -масло скоростна кутия
    -масло ДВГ
    -масло хидравлика
    -антифриз
    -ремъци(2 броя)
    -спирачна течност и в двете системи(спирачки и съединител)
    -предни накладки
    -задни спирачни цилиндърчета(ляво и дясно)
    -спирачна помпа
    -задни гуми (чисто нови BFGoodrich Mud-Terrain km2 235/75/15)
    -преден десен спирачен маркуч
    -въздушен филтър
    -маслен филтър
    -горивен филтър
    -сменени уплътнения на въздуховодите на парното(те са дунапренови с двойнозалепващо тиксо)
    -всички ключета на вратите които индикират за отворена врата вече са почистени и работят
    -сменен термостат
    -ремонт на задната врата (обтегача)
    -нов акумулатор
    Имам няколко въпроса :
    -при смяната на горивния филтър забелязах,че кабелчетата за индикатора за вода в горивото са прекъснати -има ли вариант за ремонт или нов датчик и колко евентуално струва и откъде?
    -след запалване индикатора на имобилайзера свети постоянно(един път не светеше ,но за кратко) ,а след загасване мига от време на време-нормално ли е това?
    -сутрин след палене пропушва бяло-синкаво около 1/2 минута и двигателя притриса ,след това всичко се нормализира.подгревните свещи съм ги премерил и показват стойности от 0,35 до 0,78 ома.ДВГ пали от раз без замисляне.Имали вариант да е от картерната вентилация -бях чел някъде тук ,че се почиства ако може някой да ми обясни точно как?След като загрее ако пропушва то само по малко черно при повечко газ.
    -лостчето за мигачите не се връща само от ляв мигач с десния няма проблем има ли някакво разрешение на този проблем?
    -предните врати имат луфт нагоре-надолу и той идва от клиновете -някой сменял ли ги е да ми даде акъл как да свърша тази операция
    -халогените не светят ,а са чисто нови-какво да гледам?
    -предните и задните гуми са различни(не като размер, а като износване всичките са с размер 235/75/15)-задните са чисто нови ,а предните имат грайфер около 4мм- ще повлияе ли това на раздатката?
    -как точно да си повдигна предницата-трябва ли задължително да свалям торсионите или може само да натягам гайката и контрагайката на шпилката?Може ли под тези гайки да се подлагат шайби евентуално?
    -кутията за бушоните и релетата в моторния отсек така ли трябва да изглежда?
    -двата датчика за температура които се намират под термостата(на една от снимките се вижда) -единия е с едно краче за температурата на таблото , а другия при мен е с 4крачета и му е пукната пластмасовата част и от там виждам ,че едното кабелче е прекъснато-за какво служи този датчик,влияе ли на работата на ДВГ и откъде мога да си взема такъв в Евро 07 нямат?
    Това е засега по Ниско,ако се сетя за нещо ,ще питам пак,предварително благодаря на всички които дадат отговор или мнение за моите въпроси.Джипа си го обслужвам и ремонтирам сам (което мога де)и мисля,че се справям(щом се справям и с моето бижу mercedes -benz C180).Поздрави на всички!
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от kraleff; 14-11-11, 19:28. Причина: допълнения

  • #2
    От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

    Честито за джипчето,много да те вози и да те радва ,поне при мен е такава ситуацията. Засега нямам проблеми и съм натегнал само торсионите .Цялата работа стана за около 10 мин. в сервиза ,просто се натягат гайките.За другите въпроси колегите с повече опит ще ти кажат . В случая колегата СПАРКИ ,който може да ти каже всичко за тази машина. Лостчето за мигачите и при мен не се връща,разглобявал съм го на парчета ,има едно пластмасово краче ,което се износва .Предполагам със смяна на целия лост се оправя ако решиш проблема по друг начин свиркай.
    Последно редактирано от Светослав Стоянов; 14-11-11, 19:37. Причина: ...
    Терано2 2.7 тд 99к.с 1995г.,Мерцедес С200 - 1995г. Ню Битъл -лимитед 1.9 тди
    0885544754 Светослав Стоянов

    Коментар


    • #3
      От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

      За предните торсиони просто натягаш гайките. И гледаш да е еднакво и от двете страни, не прекалявай. За вратите се износва оста на пантата и от там се получава този луфт. Кадърен тенекеджия /или може би сам/ ще ти го отремонтира. Кабелите на поплавъка за вода в филтъра ако има матрял ги свържи /запои/. На халогените: крушката здрава ли е, и мери ли захранване на буксата? Гумите е важно да се еднакви само по размер основно. Температурния датчик задължително трябва да се смени. От там може да ти лъже и студения старт.

      Коментар


      • #4
        От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

        Първоначално публикуван от kraleff Преглед на мнение
        Здравейте на всички,ето го и новия член на семейството NISSAN Terrano2 01/1996г. 2.7 турбодизел 101к.с.. Купен е за 4800лв. ,но вече стъпва на около 6300лв.. Сменил съм следните неща:
        -масло скоростна кутия
        -масло ДВГ
        -масло хидравлика
        Като си тръгнал - смени и в дифовете.
        Първоначално публикуван от kraleff Преглед на мнение
        -задни гуми (чисто нови BFGoodrich Mud-Terrain km2 235/75/15)
        Абсолютно недопустимо е да караш с различни по размер предни и задни гуми. Ако не ти се дава хилядарка и кусур отгоре за раздатка, хъбове, дифове, вземи мерки и сложи и отпред същите гуми като отзад, или въобще махни лоста за 4х4, и го застопори само в положение карай само на 4x2.

        Първоначално публикуван от kraleff Преглед на мнение
        -сменени уплътнения на въздуховодите на парното(те са дунапренови с двойнозалепващо тиксо)
        Откъде намери самозалепващ дунапрен???

        Първоначално публикуван от kraleff Преглед на мнение
        -при смяната на горивния филтър забелязах,че кабелчетата за индикатора за вода в горивото са прекъснати -има ли вариант за ремонт или нов датчик и колко евентуално струва и откъде?
        От морга. Колкото се спазарите - толкова.

        Първоначално публикуван от kraleff Преглед на мнение
        -след запалване индикатора на имобилайзера свети постоянно(един път не светеше ,но за кратко) ,а след загасване мига от време на време-нормално ли е това?
        Не знам какво значи. При мен не свети след като запаля.

        Първоначално публикуван от kraleff Преглед на мнение
        -сутрин след палене пропушва бяло-синкаво около 1/2 минута и двигателя притриса ,след това всичко се нормализира.подгревните свещи съм ги премерил и показват стойности от 0,35 до 0,78 ома.ДВГ пали от раз без замисляне.Имали вариант да е от картерната вентилация -бях чел някъде тук ,че се почиства ако може някой да ми обясни точно как?След като загрее ако пропушва то само по малко черно при повечко газ.
        Изчаквай няколко секунди след изгасване на лампата за подгряване и тогава пали. Ако на топло не го прави - няма от какво да се притесняваш, щом пали лесно. Картерна вентилация се чисти или с разглобяване, или за 1-2 смени с хубаво масло пълна синтетика, например MOTUL 5W40.

        Първоначално публикуван от kraleff Преглед на мнение
        -лостчето за мигачите не се връща само от ляв мигач с десния няма проблем има ли някакво разрешение на този проблем?
        Ще трябва да разглобиш и разгледаш сам има ли решение и кое е счупено и подлежи ли на смяна.

        Първоначално публикуван от kraleff Преглед на мнение
        -халогените не светят ,а са чисто нови-какво да гледам?
        Бушон, кабели, реле.

        Първоначално публикуван от kraleff Преглед на мнение
        -предните и задните гуми са различни(не като размер, а като износване всичките са с размер 235/75/15)-задните са чисто нови ,а предните имат грайфер около 4мм- ще повлияе ли това на раздатката?
        ЩЕ Я СЪСИПЕ!!!

        Първоначално публикуван от kraleff Преглед на мнение
        -как точно да си повдигна предницата-трябва ли задължително да свалям торсионите или може само да натягам гайката и контрагайката на шпилката?Може ли под тези гайки да се подлагат шайби евентуално?
        Ако само натягането не вдигне предницата достатъчно, ще трябва да св свалят и презацепят с един зъб.

        Първоначално публикуван от kraleff Преглед на мнение
        -кутията за бушоните и релетата в моторния отсек така ли трябва да изглежда?
        Моите са в кутия с капак. Не знам как е на старото заводски. Може да поразтършуваш из моргите.

        Първоначално публикуван от kraleff Преглед на мнение
        -двата датчика за температура които се намират под термостата(на една от снимките се вижда) -единия е с едно краче за температурата на таблото , а другия при мен е с 4крачета и му е пукната пластмасовата част и от там виждам ,че едното кабелче е прекъснато-за какво служи този датчик,влияе ли на работата на ДВГ и откъде мога да си взема такъв в Евро 07 нямат?
        Служи за подгревните свещи и работата на студено. Нищо чудно перипртиите ти покрайстуденото палене да са от него. От къде - нямам идея. Потърси му номера (може и на него да го пише) и се разтърси за оригинален. Patrol fen и mimo13 от форума могат да ти внесат оригинален, ако го има по складовете.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

          Дунапрен с двойнозалепващо има в магазин румик в Орландовци по 0,60лв. около 2,50 м.. Значи казваш ,че само от разликите във височината на грайферите може да даде проблем в раздатката?

          Коментар


          • #6
            От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

            Честито!
            Като гледам и ти си домашен майстор като мен . Няма лошо. Продължавай все така.
            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

            Коментар


            • #7
              От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

              Честито и от мен.
              Твоята няма компютър, трябва да пали докато си вадиш ключа от джоба...
              Относно притрисането и пушенето , много вероятно е да взема въздух от някъде.Разпръсквачи на дюзите- гледани ли са.Може да "пикаят", да отварят не на нужното налягане..Регулирай си хлабините на клапаните.Виж си клапана на капачката на резорвоара - дали работи-това няма връзка със симптомите които си описал-просто превантивно.
              Аз бих се замислил за един интерколер от паджеро 2/не от терано тди, защото е с фабричен вентилатор, датчици, които да го пускат и вход и изход от една и съща страна-можеш да го монтираш над смукателния колектор надясно от самия мотор- ще му е по- прохладно/ .
              Добър избор на машина , да и се кефиш максимално!

              Коментар


              • #8
                От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                Първоначално публикуван от kraleff Преглед на мнение
                Дунапрен с двойнозалепващо има в магазин румик в Орландовци по 0,60лв. около 2,50 м.. Значи казваш ,че само от разликите във височината на грайферите може да даде проблем в раздатката?
                Премери им диаметъра с рулетка, и ще ти кажа. Иначе, трябва да са една и съща марка, един и същи модел, и с един и същи диаметър (защото се случва различни партиди да са с леко различни диаметри). Разлика в грайфера до 4-5мм не е проблем - 4х4 и без това се включва само там, където има нужда от него, тоест е хлъзгаво.

                И преди да гледаш дюзи и прочие, намери начин да смениш пукнатия датчик. Току виж всичко си дойде на мястото.

                Относно интеркулера - точно където е оригиналния си му е мястото. Вентилатор се побира безгрижно и отгоре. Скоро може и да се натръндя и това да свърша.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                  Спарки,
                  няма смисъл сега-студено е , няма да усетиш ефекта!
                  Проверката на хлабините на клапаните си е задължителна , поне за мен.
                  Сложи ли предния диф?
                  Поздрави!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                    Не съм. Сигурно ще остане за напролет. Много носачи имаше да правене това лято.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                      Честита придобивка много да те радва и безаварийно!
                      Форд Маверик 2,4i 12v 1994.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                        Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                        Честито и от мен.
                        Твоята няма компютър, трябва да пали докато си вадиш ключа от джоба...
                        Относно притрисането и пушенето , много вероятно е да взема въздух от някъде.Разпръсквачи на дюзите- гледани ли са.Може да "пикаят", да отварят не на нужното налягане..Регулирай си хлабините на клапаните.Виж си клапана на капачката на резорвоара - дали работи-това няма връзка със симптомите които си описал-просто превантивно.
                        Аз бих се замислил за един интерколер от паджеро 2/не от терано тди, защото е с фабричен вентилатор, датчици, които да го пускат и вход и изход от една и съща страна-можеш да го монтираш над смукателния колектор надясно от самия мотор- ще му е по- прохладно/ .
                        Добър избор на машина , да и се кефиш максимално!
                        Ти къде се загуби бре Тишо? Не си дохождал на приказка скоро.

                        А сега по същество kraleff, смени си датчика на температурата.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                          Намерил съм датчик от една морга за 20 пари ,само че ще го сложа другата седмица и веднага ,ще докладвам за резултатите.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                            sparky разликата в диаметрите е 1,5-2см. проблемно ли е?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Снимки на terrano2 и няколко въпроса за него

                              Колега ,ще чакам ако намериш решение на мигачите да побългарим нещо.Драсни как си ги оправил ако успееш.
                              Терано2 2.7 тд 99к.с 1995г.,Мерцедес С200 - 1995г. Ню Битъл -лимитед 1.9 тди
                              0885544754 Светослав Стоянов

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X