Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смазване на преден мост на Патрол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Смазване на преден мост на Патрол

    Първоначално публикуван от edd2 Преглед на мнение
    Без сваляне на капачките(ако ги има ) няма гресиране.Вервайте ми .Вече насън мога да го разглобявам този преден мост.Писна ми .
    И как ги сваляш тези капачки , че ми стана интересно ...
    Особено знаейки , че външната черупка на лагера ги притиска ...

    Коментар


    • #17
      До: Смазване на преден мост на Патрол

      =
      Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
      И как ги сваляш тези капачки , че ми стана интересно ...
      Особено знаейки , че външната черупка на лагера ги притиска ...
      Първо се избива капачката после гривната (поне при мене е така )Само че сега като се замисля без да е разглобена главината и извадена полуоската е безмислено да се избиват капачките .Понеже при мене разглобяването се състои с вадене на полуоска винаги (имам все още нерешен проблем там) и малко се заблудих. Майче най добре е да се пробият дупки в тези капачки както каза DINI.
      Последно редактирано от edd2; 05-06-07, 15:57.

      Коментар


      • #18
        До: Смазване на преден мост на Патрол

        Здравейте на всички,

        относно смазването (гресирането) на предния мост на нисан, то не е ли по-добре да споменете за някой сервиз, където може да се отиде (в София) и да се свърши тази работа?

        Според мен гресирането е задължително, ако искаме да караме по-дълго, без да прецакаме каретата и др.



        Поздрави!

        Коментар


        • #19
          До: Смазване на преден мост на Патрол

          Първоначално публикуван от edd2 Преглед на мнение
          Майче най добре е да се пробият дупки в тези капачки както каза DINI.
          И каква ще да е целта на това упражнение? Ако веднъж е гресирано като хората с правилната грес и всички семеринги са читави, то следващото гресиране (по указания на производителя) трябва да е след 40,000 км.
          Т.е., не е нещо което се прави ежеседмично или ежемесечно.
          При положение , че се прави рядко, какъв е проблемът да се прави така, както е предвидено от производителя?!? (жокер: Виж прикачената картинка)

          Ако пък се наложи да се прави прекалено скоро след първоначалното гресиране, то има следната питанка: Ако греста е изфирясала нанякъде или е замърсена с нещо (напр. масло, вода), то това не е ли индикация за наличие на проблем, който няма да се реши просто с натъпкването на нова грес?!?
          Прикачени файлове
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            До: Смазване на преден мост на Патрол

            Напълно си прав ,но човека попита как се смазват та се позамислих ме как аджеба може да стане.

            Коментар


            • #21
              До: Смазване на преден мост на Патрол

              Даа, тъй като сега си взимам един Нисан 3.3 D и искам да проверя дали всичко е гресирано добре, (има следи, като че да е поддържан, ама кой знае) бихте ли ми споменали, ако е удобно, къде мога да направя това?

              Аз с удоволствие бих си го гресирала сама, ама тъй като ще ми е за първи път, на Нисан, не бих рискувала, а и относно майсторите по сервизите съм много резервирана (винаги, за съжаление, им намирам кусури, тъй като съм доста дребнава относно съвестно и качествено изпълнение), та, ако може да ми помогнете с инфо за Мястото?


              П.П. Вероятно е, някъде тук да е споменато, но не съм попадала на тази информация, така че, моля да ме извините, ако съм досадила.

              Коментар


              • #22
                До: Смазване на преден мост на Патрол

                Първоначално публикуван от bumilks Преглед на мнение
                Аз с удоволствие бих си го гресирала сама, ама тъй като ще ми е за първи път, на Нисан, не бих рискувала, а и относно майсторите по сервизите съм много резервирана (винаги, за съжаление, им намирам кусури, тъй като съм доста дребнава относно съвестно и качествено изпълнение), та, ако може да ми помогнете с инфо за Мястото?


                П.П. Вероятно е, някъде тук да е споменато, но не съм попадала на тази информация, така че, моля да ме извините, ако съм досадила.
                Защо не казваш , че си девойка , а ? Тамън се бях приготвил да си предложа услугите , а то сега какво ще излезне ... Направо ще кажат че те свалям !

                Коментар


                • #23
                  До: Смазване на преден мост на Патрол

                  Първоначално публикуван от edd2 Преглед на мнение
                  Напълно си прав ,но човека попита как се смазват та се позамислих ме как аджеба може да стане.
                  Не е ли най-добре по предвидения от производителя начин? Т.е., където са предвидени гресьорки същите се използват по предназначение. А където е предвидена друга процедура, аз си мисля, че е по-добре да се приложи тя. Независимо, че може и да струва по-скъпичко от ТНТМ-то.

                  Приведеният по-горе пример от сервизното ръководство на Патрул Y61 беше само, както казват някои, "елементарната теория" . Така че, ето малко илюстрации от практиката.

                  Задачка. Имаме Патрул Y60, за който не се знае какво е положението отпред. Това, което се вижда на външен оглед, е доста силно омасляване на лявата и по-слабо - на дясната сфера.

                  Следва отваряне:










                  Сега да видим това, което няма как да видим, ако само набиваме грес през импровизирани отвори.




                  На пръв поглед грес има достатъчно. И то от подходящ тип.




                  Като се вгледаме обаче, нещата май почват да изглеждат по друг начин.





                  Оказва се, че освен грес, вътре има и водица. А щом има водица - има и ръждица ...




                  В резултат на което, долният шенкелен лагер изглежда ей така





                  и се движи на пресекулки, за разлика от плавното и мазно плъзгане на същия лагер от другата страна, където вода и такава ръжда нямаше ...


                  Когато всичко е свалено, няма никакъв проблем ръждата да се почисти, а негодните части и старата, замърсена грес - да се заменят с нови.



                  След което нещата започват да изглеждат другояче ...






                  М/у другото, тъй като не разбирам особено от ремонтиране на коли, се чудя, ако трябваше да се разчита на 1 гресьорка, колко ли грес трябва да се наблъска тук



                  докато се изкара старата и замърсена с вода и ръжда? И дали отстраняването на водата щеше да бъде възможно имайки предвид обема и формата?
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Смазване на преден мост на Патрол

                    А защо го боядисахте сферата? Не трябва ли само да се шлаифа.....аз доколкото знам такива части си имат допустима грапавина която се постига с механична обработка. Тази боя няма ли от постоянното триете и въздействите на греста да падне и по-лошото да попадне в лагера на карето? Нещо специално ли има което не знам?
                    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                    Drag Grand Canyon Daily
                    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                    LZ1JYM

                    Коментар


                    • #25
                      До: Смазване на преден мост на Патрол

                      Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                      А защо го боядисахте сферата? Не трябва ли само да се шлаифа.....аз доколкото знам такива части си имат допустима грапавина която се постига с механична обработка. Тази боя няма ли от постоянното триете и въздействите на греста да падне и по-лошото да попадне в лагера на карето? Нещо специално ли има което не знам?
                      Погледни тази снимка. Мисля, че добре си личат остатъците от оригиналната боя ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Смазване на преден мост на Патрол

                        Е това означава, че на различните джипове е различно. Моя със сигурност е без боя. Просто някак нелогично е там където има триене да има боя...ама в случая има кече и е различно. Аз правя аналогия със семеринг.....няма значение! Просто се зачудих дали пък да не боядисам и мойте Само за инфо с какво са обработени?
                        Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                        Drag Grand Canyon Daily
                        Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                        LZ1JYM

                        Коментар


                        • #27
                          До: Смазване на преден мост на Патрол

                          като гледам снимката май има ръжда и под старата боя. май предния който го е ремонтирал не е почистил добре.между другото моя патрол няма боя по сферата и май не е имало.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Смазване на преден мост на Патрол

                            Здравей Митко,

                            Не останах с впечатление, че този форум е закрит за девойки ?


                            И така, със сервизното обслужване всеки да се оправя сам...

                            Та значи, да си дойдем на думата, разглобяваме, почистваме и гресираме с подходяща грес. Ъхъ, проста работа като за в сервизче.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Смазване на преден мост на Патрол

                              Я идете при Митко и готово...
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • #30
                                До: Смазване на преден мост на Патрол

                                Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                                Е това означава, че на различните джипове е различно. Моя със сигурност е без боя. Просто някак нелогично е там където има триене да има боя...ама в случая има кече
                                При положение, че караме джипки на по *найсе години, някои от които са спрени от производство преди 10 и повече, едва ли са много хората, които могат да кажат с голяма сигурност какво е било оригиналното положение.

                                А за триенето - при GR-а в случая се трие боядисан метал с гумен пръстен. Т.е. не мисля, че боята ще е някакъв проблем, а без нея ръждата ще е пак там за норматив.

                                Първоначално публикуван от bumilks Преглед на мнение
                                Даа, тъй като сега си взимам един Нисан 3.3 D и искам да проверя дали всичко е гресирано добре, (има следи, като че да е поддържан, ама кой знае) бихте ли ми споменали, ако е удобно, къде мога да направя това?

                                Аз с удоволствие бих си го гресирала сама, ама тъй като ще ми е за първи път, на Нисан, не бих рискувала, а и относно майсторите по сервизите съм много резервирана (винаги, за съжаление, им намирам кусури, тъй като съм доста дребнава относно съвестно и качествено изпълнение), та, ако може да ми помогнете с инфо за Мястото?
                                За стандартното гресиране няма какво толкова да се проверява - просто се гресира наново. Няма да навреди.
                                Можеш и сама - взимаш един такламит, пълниш го с грес, залягаш отдолу и де що видиш гресьорка - пълниш. Примерно - по 1 бр. на всяко каре на карданите - общо 4 броя + 2 бр. на самите кардани.

                                Ако не ти се лежи под джипа - отбиваш се на някое от сервизчетата, където предлагат гресиране и в рамките на 5 минути срещу лев-два за точка (6 лв в дадения пример) си готова.
                                Минусът на втория подход е, че никога не знаеш каква грес използват, но винаги можеш да приемеш, че е най-евтината, която са успели да намерят. Т.е. - ще е необходимо по-честичко гресиране.

                                За по-сложните процедури като описаната по-горе, все пак си е добре в сервиз. Не че няма да стане и на тротоара пред блока, ама нещо този вариант поне мен не ме кефи ...

                                Така че, огледай из форума, има информация за колеги, на които това им е работата, избирай си и отивай да ти оправят каквото има за оправяне по джипката.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X