Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още един NISSAN TERRANO 1 в голямото Off Road семейство

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Какво направих по джипа днес?

    Здравейте ! Да опиша и аз мойта активност по джипката - NISSAN TERRANO 1 , 2.4I :
    Смених скъсан вътрешен маншон на полуоска :
    Най-напред свалих гумата разбира се
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000158.jpg
Прегледи:1
Размер:134.7 КБ
ID:5286831

    Откачих амортисьора в горния му край , за да може да направи място да излезе полуоската , когато бъде освободена
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000162.jpg
Прегледи:1
Размер:108.0 КБ
ID:5286838

    След това подпрях долния носач и пуснах джипа за да може да се откачи горния носач от шарнирния болт без напрежение .
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000159.jpg
Прегледи:1
Размер:141.4 КБ
ID:5286833Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000160.jpg
Прегледи:1
Размер:120.7 КБ
ID:5286837

    Следващата стъпка беше да освободя кормилния накрайник , за да може цялата главина да има достатъчен ход за да се извади полуоската , която се държи на шест болта и след отвъртането им , вътрешното каре е вече пред вас . Сваля се предпазната капачка с рязко движение на карето по оста на полуската . След като махнете зегерката на карето всичко се разнизва и се започва едно миене с бензин , за да се види състоянието на всичко - слава богу карето беше добре .
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000161.jpg
Прегледи:1
Размер:150.5 КБ
ID:5286834Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000164.jpg
Прегледи:1
Размер:126.9 КБ
ID:5286836Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000163.jpg
Прегледи:1
Размер:114.9 КБ
ID:5286835

    Събирането е по обратен ред .
    При мен с усложненията , които се появиха след като събрах всичко и остана една зегерка направих повторно цялата процедура всичко това за час и половина .
    Не претендирам , че съм направил всичко правилно , просто показвам как аз го направих .
    Последно редактирано от boby_l; 22-06-11, 08:05.
    Боби - 0887771064
    Който иска да свърши нещо намира начин , които не - намира причина.

    Коментар


    • #17
      От: Още един NISSAN TERRANO 1 в голямото Off Road семейство

      Помисли за тампоните на горните носачи + задния тампон на долния. На шасито трябва да има чашки, в които да влизат двата тампона на долния. Поне до колкото се вижда от снимката - няма ги.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Още един NISSAN TERRANO 1 в голямото Off Road семейство

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Помисли за тампоните на горните носачи + задния тампон на долния. На шасито трябва да има чашки, в които да влизат двата тампона на долния. Поне до колкото се вижда от снимката - няма ги.
        Sparky , благодаря за препоръката , но май не мога да вдена . На горния носач има две втулки , които все още ги бива и тампон за ограничаване на движението на на носача надолу , който се среща с тампон монтиран на шасито . И двата са там , но на снимката не може да се види , а на долния носач задния тампон е монтиран към носача на някаква ос , а към шасито влиза в някакъв отвор и връзката е както при тампоните на стабилизиращата щанга ...
        Боби - 0887771064
        Който иска да свърши нещо намира начин , които не - намира причина.

        Коментар


        • #19
          От: Още един NISSAN TERRANO 1 в голямото Off Road семейство

          1. Втулките имат луфт между тях и страничните шайби. Вероятно и при спиране горния тампон се разхожда леко напред-назад. Общо взето нормално състояние за около 100000км пробег.
          2. На горния носач ограничителен тампон нямаш. Тампон има само на шасито. Това на носача е само издутина в ламарината.
          3. На долния носач - точно за тия между оста и шасито говоря. Ако можеш щракни някоя снимка точно на тях, но ми се струва че е "побългарявано". Не ми приличат на оригинални тампони, а и май чашките ги е хванала липсата. Загледай се по някое терано там, и сам ще видиш за какво говоря.

          Ако сменяш нещо по предницата, купувай оригинално. Другото изкарва твърде кратко.

          Може и да не съм прав за нещо, но от снимките това видях.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Още един NISSAN TERRANO 1 в голямото Off Road семейство

            За пръв път чувам за терано 1 2,4 с климатик. Заводски ли е?

            Коментар


            • #21
              От: Още един NISSAN TERRANO 1 в голямото Off Road семейство

              Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
              За пръв път чувам за терано 1 2,4 с климатик. Заводски ли е?
              Не съм имал щастието да съм му първия собственик , купих го преди два месеца и по нищо не личи климатика да е слаган допълнително , а ако е - значи добре са го направили .
              sparkybg
              1. Втулките имат луфт между тях и страничните шайби. Вероятно и при спиране горния тампон се разхожда леко напред-назад. Общо взето нормално състояние за около 100000км пробег.
              2. На горния носач ограничителен тампон нямаш. Тампон има само на шасито. Това на носача е само издутина в ламарината.
              3. На долния носач - точно за тия между оста и шасито говоря. Ако можеш щракни някоя снимка точно на тях, но ми се струва че е "побългарявано". Не ми приличат на оригинални тампони, а и май чашките ги е хванала липсата. Загледай се по някое терано там, и сам ще видиш за какво говоря.
              Ако сменяш нещо по предницата, купувай оригинално. Другото изкарва твърде кратко.
              Може и да не съм прав за нещо, но от снимките това видях.

              Човек се учи докато е жив , а аз съм много далеч от твоята компетентност , така че благодаря за съветите - непременно ще обърна внимание .
              А за втулките на горния носач - толкова са стегнати , че при ваденето на амортисьора се наложи да вдигам носача нагоре с лост(щанга) и няма никаква възможност да се движи напред-назад , но нищо чудно и там да има побългаряване и затова да ти изглежда така .
              Боби - 0887771064
              Който иска да свърши нещо намира начин , които не - намира причина.

              Коментар


              • #22
                От: Още един NISSAN TERRANO 1 в голямото Off Road семейство

                Открих и схема на окачването и снимка на комплект задни тампони за долен носач (ляв и десен). Същите са като на мойта джипка (слава богу) .

                Боби - 0887771064
                Който иска да свърши нещо намира начин , които не - намира причина.

                Коментар


                • #23
                  От: Още един NISSAN TERRANO 1 в голямото Off Road семейство

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  ...
                  3. На долния носач - точно за тия между оста и шасито говоря. Ако можеш щракни някоя снимка точно на тях, но ми се струва че е "побългарявано". Не ми приличат на оригинални тампони, а и май чашките ги е хванала липсата. Загледай се по някое терано там, и сам ще видиш за какво говоря...
                  Абсолютно си прав и едната чашка не се вижда , обаче засега е стегнат - без луфтове и на тоя етап няма да го пипам .
                  Боби - 0887771064
                  Който иска да свърши нещо намира начин , които не - намира причина.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Още един NISSAN TERRANO 1 в голямото Off Road семейство

                    Първоначално публикуван от boby_l Преглед на мнение
                    Абсолютно си прав и едната чашка не се вижда , обаче засега е стегнат - без луфтове и на тоя етап няма да го пипам .
                    Те луфтовете няма как да ги видиш на ръка. Трябва тампона да се е разпаднал, че да има пряк луфт. Сигурно и дупките в шасито, нямат нищо общо с окръжност. Сигурно и втулката е протрита, а не дай боже и оста.

                    Щом така си преценил - карай си. То голяма беля от там трудно би могла да стане. Единствено може да се наложи на по-късен етап да сменяш и осите, барабар с другото. Не помня колко струваха, ама не беше някаква шокираща цифра.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Още един NISSAN TERRANO 1 в голямото Off Road семейство

                      Имам чувството , че пружините са се поуморили . Може ли да да се сложат аналози от нещо друго , които да повдигнат задницата с 4-5см.(примерно) . Става въпрос за Nissan Terrano1(D21) с две врати .
                      Боби - 0887771064
                      Който иска да свърши нещо намира начин , които не - намира причина.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Още един NISSAN TERRANO 1 в голямото Off Road семейство

                        Може.
                        Гейкласа предни. Ако са уморени още по-добре.

                        Пия ром
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #27
                          От: Още един NISSAN TERRANO 1 в голямото Off Road семейство

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Може.
                          Гейкласа предни. Ако са уморени още по-добре.

                          Пия ром
                          Благодаря ! А някаква информация за тези от село Крън , от някой който ги е използвал ... ?
                          Боби - 0887771064
                          Който иска да свърши нещо намира начин , които не - намира причина.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Още един NISSAN TERRANO 1 в голямото Off Road семейство

                            От Крън - имаше както супер доволни, така и супер недоволни. Колега беше поръчвал задни за къса терано 2-ка. Бяха ги направили по-меки и от изморените му, при това значително.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Още един NISSAN TERRANO 1 в голямото Off Road семейство

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              ...+ задния тампон на долния. На шасито трябва да има чашки, в които да влизат двата тампона на долния. Поне до колкото се вижда от снимката - няма ги.
                              Е най-после се взех в ръце и реших да обърна полагащото се внимание на тия тампони . Едната чашка тотално липсваше (лявата ) , а другата беше така износена , че беше останало само името и .
                              Поръчах си чашки по твоята схема , след това по твоята инструкция за последователност на монтажа се справих със ситуацията .
                              Е , от мен едно огромно БЛАГОДАРЯ !

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Може.
                              Гейкласа предни. Ако са уморени още по-добре.

                              Пия ром
                              Сложих задните пружини от "Гейкласа" предни и ефекта е супер - 5-6 см. UP. Благодарско и на теб Търтей ! А за рома ... трябва маса ...
                              Боби - 0887771064
                              Който иска да свърши нещо намира начин , които не - намира причина.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Още един NISSAN TERRANO 1 в голямото Off Road семейство

                                От коя Г класа са пружините в смисъл година, двигател, къса, дълга и т. н.? И като ги смени не се ли наложи и амовете да барнеш? Ако те са ти върнали заводската идея за височина то тогава на мен не биха ми вършили работа. Можеш ли да замериш с рулетка от долния ръб на джантата до веждата колко см. е?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X