От: Какво направих по джипа днес?
Здравейте ! Да опиша и аз мойта активност по джипката - NISSAN TERRANO 1 , 2.4I :
Смених скъсан вътрешен маншон на полуоска :
Най-напред свалих гумата разбира се

Откачих амортисьора в горния му край , за да може да направи място да излезе полуоската , когато бъде освободена

След това подпрях долния носач и пуснах джипа за да може да се откачи горния носач от шарнирния болт без напрежение .


Следващата стъпка беше да освободя кормилния накрайник , за да може цялата главина да има достатъчен ход за да се извади полуоската , която се държи на шест болта и след отвъртането им , вътрешното каре е вече пред вас . Сваля се предпазната капачка с рязко движение на карето по оста на полуската . След като махнете зегерката на карето всичко се разнизва и се започва едно миене с бензин , за да се види състоянието на всичко - слава богу карето беше добре .



Събирането е по обратен ред .
 .
При мен с усложненията , които се появиха след като събрах всичко и остана една зегерка направих повторно цялата процедура всичко това за час и половина .
 направих повторно цялата процедура всичко това за час и половина .
Не претендирам , че съм направил всичко правилно , просто показвам как аз го направих .
					Здравейте ! Да опиша и аз мойта активност по джипката - NISSAN TERRANO 1 , 2.4I :
Смених скъсан вътрешен маншон на полуоска :
Най-напред свалих гумата разбира се
Откачих амортисьора в горния му край , за да може да направи място да излезе полуоската , когато бъде освободена
След това подпрях долния носач и пуснах джипа за да може да се откачи горния носач от шарнирния болт без напрежение .
Следващата стъпка беше да освободя кормилния накрайник , за да може цялата главина да има достатъчен ход за да се извади полуоската , която се държи на шест болта и след отвъртането им , вътрешното каре е вече пред вас . Сваля се предпазната капачка с рязко движение на карето по оста на полуската . След като махнете зегерката на карето всичко се разнизва и се започва едно миене с бензин , за да се види състоянието на всичко - слава богу карето беше добре .
Събирането е по обратен ред
 .
 .При мен с усложненията , които се появиха след като събрах всичко и остана една зегерка
 направих повторно цялата процедура всичко това за час и половина .
 направих повторно цялата процедура всичко това за час и половина .Не претендирам , че съм направил всичко правилно , просто показвам как аз го направих .


 . На горния носач има две втулки , които все още ги бива и тампон за ограничаване на движението на на носача надолу , който се среща с тампон монтиран на шасито . И двата са там  , но на снимката не може да се види , а на долния носач задния тампон е монтиран към носача на някаква ос , а към шасито влиза в някакъв отвор и връзката е както при тампоните на стабилизиращата щанга ...
 . На горния носач има две втулки , които все още ги бива и тампон за ограничаване на движението на на носача надолу , който се среща с тампон монтиран на шасито . И двата са там  , но на снимката не може да се види , а на долния носач задния тампон е монтиран към носача на някаква ос , а към шасито влиза в някакъв отвор и връзката е както при тампоните на стабилизиращата щанга ...
							
						 Това на носача е само издутина в ламарината.
 Това на носача е само издутина в ламарината.
 , купих го преди два месеца и по нищо не личи климатика да е слаган допълнително , а ако е - значи добре са го направили .
 , купих го преди два месеца и по нищо не личи климатика да е слаган допълнително , а ако е - значи добре са го направили . ) .
) .
 , от някой който ги е използвал ... ?
 , от някой който ги е използвал ... ?
							
						 
							
						
Коментар