Колеги смених биалетки , днес ми натегнаха торсионите , учудващо за мен се вдигна предницата и се изравни цялата кола. Возията се втвърди малко , но ми допада повече , че се клатеше като автобус. Искам да попитам : сега съм с гуми 235/75/15 мога ли да сложа фланци и да я разкрача малко и колко см. да бъдат ако някой е слагал. Ако имате излишни ,които да продавате свиркайте. stoianov1980@abv.bg 0885544754
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Фланци за Нисан Терано 2
Свий
X
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Първоначално публикуван от Светослав Стоянов Преглед на мнениеКолеги смених биалетки , днес ми натегнаха торсионите , учудващо за мен се вдигна предницата и се изравни цялата кола. Возията се втвърди малко , но ми допада повече , че се клатеше като автобус. Искам да попитам : сега съм с гуми 235/75/15 мога ли да сложа фланци и да я разкрача малко и колко см. да бъдат ако някой е слагал. Ако имате излишни ,които да продавате свиркайте. stoianov1980@abv.bg 0885544754Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Аз на моето Терано сложих 38мм. Видимо стана по широко. Подкарах го да усетя разликата.....и я усетих..... между 50 и 70км/ч така започна да тресе волана, че изгубих ума и дума. След 70км/ч се оправи до следващото мръдване на волана. Оказа се че имам доста разбити и износени чаркове по предницата. Махнах предните фланци, задните оставих, поопровиха се нещата. Съветът ми е първо да си прегледай предницата и тогава фланци. УспехИздържах вчера, ще издържа и днес...
Коментар
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Първоначално публикуван от Светослав Стоянов Преглед на мнение... днес ми натегнаха торсионите ...
Натегнах торсионите с около 12мм. на болта за регулиране , което доведе до повдигане от около 5см. . Като покарах малко усетих един допълнителен ритмичен шум , който приличаше на удари от. камък в грайфера по асфалта . Обаче същия ритмичен шум го имаше и при каране по трева , което ме накара да легна под джипката и установих, че след натягането , полуоската и вътрешното каре вече са под доста по-различен ъгъл , което води до неправилна работа на карето . Върнах 5мм. и всичко заспа . Та затова е препоръчително натягането на торсионите да НЕ се прави по-голямо от нормалните граници .Последно редактирано от boby_l; 26-05-11, 17:06.Боби - 0887771064
Който иска да свърши нещо намира начин , които не - намира причина.
Коментар
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Първоначално публикуван от Светослав Стоянов Преглед на мнениеЩе се ослшвам, постоянен шум ли е? Засега си върви нормално. Шума при каране по асфалт ли го чуваше и постоянно ли?
Само да вметна , че това че се е случило на мен , съвсем не означава , че трябва и при теб да е така . Просто е добре в началото да си по-внимателен , та ако има нещо да го хванеш навреме !Боби - 0887771064
Който иска да свърши нещо намира начин , които не - намира причина.
Коментар
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Първоначално публикуван от boby_l Преглед на мнениеШума е ритмичен - на всеки направен оборот на полуоската имаш чукване . Лошото е че при затворени прозорци не се чува , а и на волана не се усеща нищо ненормално . Най-ясен звука беше при скорост до 10км/ч - колкото по бавно - толкова по отчетливо се чува , без значение дали си по асфалт или по трева .
Само да вметна , че това че се е случило на мен , съвсем не означава , че трябва и при теб да е така . Просто е добре в началото да си по-внимателен , та ако има нещо да го хванеш навреме !
Та, със стандартни носачи възможния лифт е около 3-4см, ако с Calmini и от сорта - с 2см повече. Имам контакти с французи, испанци и италианци - навсякъде проблема е един и същ - изморяване и късане на горни носачи, когато ползваш джипката за нещо повече от софт разходки.
Ето снимка на положението на моето окачване. Вече над година няма проблем, няма щракане и прочие неща. Преди това бях с подложки 20мм. Пак нямаше проблем. Общо 2 години май станаха.
Последно редактирано от sparkybg; 26-05-11, 19:10.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеДобре е да си видиш каретата. Не знам при теб колко над стандартното е, но 50мм над номинала е съвсем постижимо, без други последствия. Единствено ако прекалиш не остава ход надолу. Тогава или правиш 20мм подложки, или нови горни носачи, които и без това са слабо място. Подложките са кръпка, и товарят носачите още повече. Носачите с времето се изморяват и се късат около карето, ако имаш късмет в добър момент.
Та, със стандартни носачи възможния лифт е около 3-4см, ако с Calmini и от сорта - с 2см повече. Имам контакти с французи, испанци и италианци - навсякъде проблема е един и същ - изморяване и късане на горни носачи, когато ползваш джипката за нещо повече от софт разходки.
Всъщност не знам преди мен колко са натягани торсионите , но с гуми 31-ци при повдигането между гумата и калника имаше около 10см.
а на снимката е в момента след връщането на нивото .Боби - 0887771064
Който иска да свърши нещо намира начин , които не - намира причина.
Коментар
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Снимай отпред, да видя положението на долните носачи. От снимката много-много не може да се прецени.
Ето снимка на мойто. Пак с 31-ци. Височина от долния ръб на джанта 15-ка до ръба на калника - 725-730мм.
Последно редактирано от sparkybg; 26-05-11, 21:23.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Първоначално публикуван от kalama Преглед на мнениеЗдравейте интересува ме колко е допустимото натягане на турсиона и дали само с това натягане маже да се саберат 31ците
Това ако ще ползваш оригинални джанти с +25мм офсет. Ако ползваш по-изнесени, вече ще трябва да действаш на принципа "проба-грешка". 31-ци с изнесени джанти, без да пипаш ламарините, няма да събереш, независимо от лифта.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Първоначално публикуван от kalama Преглед на мнениеС оригиналните е някаква лята джанта а за турсиона колко да се натегне някакъв критерий или ориентир.
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеВисочина от долния ръб на джанта 15-ка до ръба на калника - 725-730мм.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар