Колеги смених биалетки , днес ми натегнаха торсионите , учудващо за мен се вдигна предницата и се изравни цялата кола. Возията се втвърди малко , но ми допада повече , че се клатеше като автобус. Искам да попитам : сега съм с гуми 235/75/15 мога ли да сложа фланци и да я разкрача малко и колко см. да бъдат ако някой е слагал. Ако имате излишни ,които да продавате свиркайте. stoianov1980@abv.bg 0885544754
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Фланци за Нисан Терано 2
Свий
X
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
С тоя размер гуми би трябвало да поеме до към 35мм фланци. По-голяма размер гуми обаче няма да можеш да сложиш.Първоначално публикуван от Светослав Стоянов Преглед на мнениеКолеги смених биалетки , днес ми натегнаха торсионите , учудващо за мен се вдигна предницата и се изравни цялата кола. Возията се втвърди малко , но ми допада повече , че се клатеше като автобус. Искам да попитам : сега съм с гуми 235/75/15 мога ли да сложа фланци и да я разкрача малко и колко см. да бъдат ако някой е слагал. Ако имате излишни ,които да продавате свиркайте. stoianov1980@abv.bg 0885544754Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Аз на моето Терано сложих 38мм. Видимо стана по широко. Подкарах го да усетя разликата.....и я усетих..... между 50 и 70км/ч така започна да тресе волана, че изгубих ума и дума. След 70км/ч се оправи до следващото мръдване на волана. Оказа се че имам доста разбити и износени чаркове по предницата. Махнах предните фланци, задните оставих, поопровиха се нещата. Съветът ми е първо да си прегледай предницата и тогава фланци. УспехИздържах вчера, ще издържа и днес...
Коментар
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Покарай го малко така за да видиш дали няма да се наложи да се върне малко от натягането . При мен се получи точно така .Първоначално публикуван от Светослав Стоянов Преглед на мнение... днес ми натегнаха торсионите ...
Натегнах торсионите с около 12мм. на болта за регулиране , което доведе до повдигане от около 5см. . Като покарах малко усетих един допълнителен ритмичен шум , който приличаше на удари от. камък в грайфера по асфалта . Обаче същия ритмичен шум го имаше и при каране по трева , което ме накара да легна под джипката и установих, че след натягането , полуоската и вътрешното каре вече са под доста по-различен ъгъл , което води до неправилна работа на карето . Върнах 5мм. и всичко заспа . Та затова е препоръчително натягането на торсионите да НЕ се прави по-голямо от нормалните граници .Последно редактирано от boby_l; 26-05-11, 18:06.Боби - 0887771064
Който иска да свърши нещо намира начин , които не - намира причина.
Коментар
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Шума е ритмичен - на всеки направен оборот на полуоската имаш чукване . Лошото е че при затворени прозорци не се чува , а и на волана не се усеща нищо ненормално . Най-ясен звука беше при скорост до 10км/ч - колкото по бавно - толкова по отчетливо се чува , без значение дали си по асфалт или по трева .Първоначално публикуван от Светослав Стоянов Преглед на мнениеЩе се ослшвам, постоянен шум ли е? Засега си върви нормално. Шума при каране по асфалт ли го чуваше и постоянно ли?
Само да вметна , че това че се е случило на мен , съвсем не означава , че трябва и при теб да е така . Просто е добре в началото да си по-внимателен , та ако има нещо да го хванеш навреме !Боби - 0887771064
Който иска да свърши нещо намира начин , които не - намира причина.
Коментар
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Добре е да си видиш каретата. Не знам при теб колко над стандартното е, но 50мм над номинала е съвсем постижимо, без други последствия. Единствено ако прекалиш не остава ход надолу. Тогава или правиш 20мм подложки, или нови горни носачи, които и без това са слабо място. Подложките са кръпка, и товарят носачите още повече. Носачите с времето се изморяват и се късат около карето, ако имаш късмет в добър момент.Първоначално публикуван от boby_l Преглед на мнениеШума е ритмичен - на всеки направен оборот на полуоската имаш чукване . Лошото е че при затворени прозорци не се чува , а и на волана не се усеща нищо ненормално . Най-ясен звука беше при скорост до 10км/ч - колкото по бавно - толкова по отчетливо се чува , без значение дали си по асфалт или по трева .
Само да вметна , че това че се е случило на мен , съвсем не означава , че трябва и при теб да е така . Просто е добре в началото да си по-внимателен , та ако има нещо да го хванеш навреме !
Та, със стандартни носачи възможния лифт е около 3-4см, ако с Calmini и от сорта - с 2см повече. Имам контакти с французи, испанци и италианци - навсякъде проблема е един и същ - изморяване и късане на горни носачи, когато ползваш джипката за нещо повече от софт разходки.
Ето снимка на положението на моето окачване. Вече над година няма проблем, няма щракане и прочие неща. Преди това бях с подложки 20мм. Пак нямаше проблем. Общо 2 години май станаха.
Последно редактирано от sparkybg; 26-05-11, 20:10.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Честно казано доста почетох докато установя точния проблем и отговора намерих тук , описан едно към едно със случката при мен с тази разлика , че аз го хванах в първите 15км. , след което каретата със сигурност бяха проверени . А ето и какво се случва ако не се хване на време .Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеДобре е да си видиш каретата. Не знам при теб колко над стандартното е, но 50мм над номинала е съвсем постижимо, без други последствия. Единствено ако прекалиш не остава ход надолу. Тогава или правиш 20мм подложки, или нови горни носачи, които и без това са слабо място. Подложките са кръпка, и товарят носачите още повече. Носачите с времето се изморяват и се късат около карето, ако имаш късмет в добър момент.
Та, със стандартни носачи възможния лифт е около 3-4см, ако с Calmini и от сорта - с 2см повече. Имам контакти с французи, испанци и италианци - навсякъде проблема е един и същ - изморяване и късане на горни носачи, когато ползваш джипката за нещо повече от софт разходки.
Всъщност не знам преди мен колко са натягани торсионите , но с гуми 31-ци при повдигането между гумата и калника имаше около 10см.
а на снимката е в момента след връщането на нивото .Боби - 0887771064
Който иска да свърши нещо намира начин , които не - намира причина.
Коментар
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Снимай отпред, да видя положението на долните носачи. От снимката много-много не може да се прецени.
Ето снимка на мойто. Пак с 31-ци. Височина от долния ръб на джанта 15-ка до ръба на калника - 725-730мм.
Последно редактирано от sparkybg; 26-05-11, 22:23.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
На терано 2-ка 31-ците се побират и без натягане, в смисъл както си е заводски. Трябва само леко пилване на калобраните във вътрешния им край. Никакъв метал не се пипа. Моите не опират никъде, при никакви обстоятелства.Първоначално публикуван от kalama Преглед на мнениеЗдравейте интересува ме колко е допустимото натягане на турсиона и дали само с това натягане маже да се саберат 31ците
Това ако ще ползваш оригинални джанти с +25мм офсет. Ако ползваш по-изнесени, вече ще трябва да действаш на принципа "проба-грешка". 31-ци с изнесени джанти, без да пипаш ламарините, няма да събереш, независимо от лифта.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Фланци за Нисан Терано 2
Е какъв ориентир повече от това?:Първоначално публикуван от kalama Преглед на мнениеС оригиналните е някаква лята джанта а за турсиона колко да се натегне някакъв критерий или ориентир.
Ако е много - натягаш толкова че задницата с пълен резервоар да е с една идейка вирната, спрямо предницата. По тоя начин когато е натоварена ще е изравнена.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеВисочина от долния ръб на джанта 15-ка до ръба на калника - 725-730мм.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар