Здравейте!
Имам желанието да сменя задните тампони на долните носачи. След като разгледах окачването, видях че за да се свалят задните тампони е необходимо да се махне торсионът - иначе няма място за ключ. Влиза само обикновен отворен гаечен ключ, но после при завиването е необходимо да се затегне с определен момент, а без динамометричен ключ със специална глава няма как да стане. Другият вариант е да се свали торсионът. Питането ми е: Има ли особености при свалянето на торсионния прът? Не ми се иска да си сплескам пръстите като развия болтовете, които държат торсиона ;-))) Или да се чудя как да го монтирам обратно. В ръководството няма подробно описание как се извършва тази операция. Имам чертежи от руските форуми на подложните шайби, ако се наложи да се закрепят такива - често отворът на носача става овален. Моля, споделете опита си ако сте правили подобен ремонт.
Имам желанието да сменя задните тампони на долните носачи. След като разгледах окачването, видях че за да се свалят задните тампони е необходимо да се махне торсионът - иначе няма място за ключ. Влиза само обикновен отворен гаечен ключ, но после при завиването е необходимо да се затегне с определен момент, а без динамометричен ключ със специална глава няма как да стане. Другият вариант е да се свали торсионът. Питането ми е: Има ли особености при свалянето на торсионния прът? Не ми се иска да си сплескам пръстите като развия болтовете, които държат торсиона ;-))) Или да се чудя как да го монтирам обратно. В ръководството няма подробно описание как се извършва тази операция. Имам чертежи от руските форуми на подложните шайби, ако се наложи да се закрепят такива - често отворът на носача става овален. Моля, споделете опита си ако сте правили подобен ремонт.
Коментар