Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за ремонт на предно окачване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Питане за ремонт на предно окачване

    Няма номера на самите втулки и тампони . На пликовете има етикет "NISSAN" и номер.Магазина е Технолинк.Втулките са х 12лв.,тампони х 28лв.,тампони за стабилизиращата щанга х17лв.Снимки ще се опитам да кача.

    Ето албума- http://www.offroad-bulgaria.com/album.php?albumid=2390
    Последно редактирано от Явор Б; 29-06-11, 20:01.

    Коментар


    • #17
      От: Питане за ремонт на предно окачване

      Е, оригинални са. Поне за това нямай притеснение.

      Цените няма да коментирам.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Питане за ремонт на предно окачване

        И аз взех преди време от там такива тампони бяха по 25 лв.Чесно казано имам съмнения че са оригинални като гледам качествато на гумата и запечатването с "телбот" ама дано не съм прав,държат за сега.

        Коментар


        • #19
          От: Питане за ремонт на предно окачване

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          С полиуретан съм в момента, но ще го сменям с оригинални гумени тампони веднага щом ми се отвори време.
          Това след или преди лебедката?
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #20
            От: Питане за ремонт на предно окачване

            Първоначално публикуван от nikifori Преглед на мнение
            И аз взех преди време от там такива тампони бяха по 25 лв.Чесно казано имам съмнения че са оригинални като гледам качествато на гумата и запечатването с "телбот" ама дано не съм прав,държат за сега.
            Такива са си. Не се притеснявай за телбода.

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Това след или преди лебедката?
            Покрай смяната на предния диф.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Питане за ремонт на предно окачване

              Здравейте.Използвам темата на колегата ,за да попитам.Втулките не могат ли да се изработят на струг.Струва ми се ,че единствения момент е с определянето на точния метал,а един стругар би ги изработил за нула време и категорично няма да са по 12.00лв. бройката....
              Спарки,на Патрола бях навсякъде с полиоретан и никога не съм имал проблеми нито скърцане.Когато се разбиеха,проста им правех с 1мм по-голяма вътрешна втулка на стругар,набивах я и ставаше бетон.Така не съм сменял тампони 4 години.Защо на Тераното се получава този отрицателен ефект...или не трябва да бъркаме независимото окачване с целите мостове...
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #22
                От: Питане за ремонт на предно окачване

                Любо, там просто трябва еластичност. Горния носач отговаря за сравнително малка част от усилията, а гумените втулки при смяна се смачкват доста - в тях има много по-малко гума, отколкото в тампоните на цял мост, и полиуретана там нищо съществено не дава, освен да скърца.

                Оригиналния преден тампон на долния носач е набит в шасито, и изкарва като минумум 200000км, практически независимо от експлоатацията. Приятел с терано 1 набор 1986г. си игра да ги сменя, щото вече ги беше купил. Зор са видяли докато ги свалят, предвид факта че са били в почти идеално състояние. Трябвало е принудително да ги избушат, с което са видяли още по-голям зор.

                Задните тампони на долния носач трябва да са еластични, защото поемат болшинството удари на окачването. Единственото, дето полиуретана може да свърши там е да скапва по-бързо шарнирите. Не се мачка, а трябва. Отделно вместо да си възвръща всеки път първоначалната форма, в един момент заприличва на говно. Подобрява много-много леко пътното поведение, но за сметка на това товари шангата, дето минава през него, и скапва по-бързо долните шарнири. По-голяма втулка няма как да се направи, защото тя минава през дупка в шасито и ако я направиш по-голяма, започва да си прави още място, протърквайки шасито. Нормално оригинален тампон с оригинална втулка като минимум изкарва 50000км.

                За полиуретан на предната стабилизираща щанга - никаква ползва освен скърцането. За полиуретан на биалетките - отново никаква полза освен преждевременната смърт на билетките.

                Просто предницата си иска оригинални компоненти. Всичко друго или води до негативи, или на пазара масово са долнопробни ментета. Визирам най-вече биалетки, тампони и горни шарнири. За горни шарнири съм опитал практически всичко, дето се предлага на пазара - от noname тайвански, до 555, Delphi и т.н. С биалетките хавата е същата - делят се на оригинални и всички останали. Едните си ги сменяш всяко лято или след всяка малко по-сериозна (не хард) разходка, а другите (визирам биалетките най-вече), вече май ще стане 2-ра година са си в перфектно здраве.

                До всичкото това съм стигнал по трудния начин - с похарчени пари (въобще не искам да смятам, защото ще ме заболи глава) и загубено време.

                Иначе отзад можеш да експериметираш с каквото ти е кеф. Пак същия приятел с тераното 86-ти набор обаче разправя че полиуретана е сдал за една година, и то като имаш в предвид че макар да кара дивашки, в последната година си прави ремонт на двигател, горя му компютъра и прочие истории, та доста време е бил в бокса. за 3 литров бензин иде реч. От друга страна аз още съм си с оригиналните гумени тампони отзад, като на всичкото отгоре няма видими следи от износване и според скромното ми мнение са си в перфектна форма.

                Аз по окачване няма да сложа нищо друго освен оригинален компонент. Изключение са горните предни носачи, дето си ги правих сам. И последната ми надежда за читави горни шарнири, като изключим оригиналните, е Lemforder. Скоро ще ги видим и тях що за стока са. Друга вероятна заменка (надеждата крепи човека ) е Moog, но дочувам че имали изнесено в Китай производство, и имало и с тях проблеми.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Питане за ремонт на предно окачване

                  Първоначално публикуван от nikifori Преглед на мнение
                  И аз взех преди време от там такива тампони бяха по 25 лв.Чесно казано имам съмнения че са оригинални като гледам качествато на гумата и запечатването с "телбот" ама дано не съм прав,държат за сега.
                  Та и аз да споделя:първите тампони(уж от познат и тн.)след 300км.градско, случайно (при реглаж предница) погледнах от долу и честито,задния от дясно сцепен подължина а от ляво пукнат,вторите, те от родината на каучука тайван(цитирам продавача)се оказват меки и ми потропват като се има предвид че съм сложил новите чашки както трябва,третите ги поръчах при ЧАВ на бул.Европа и като се постопли ще действам.
                  Прикачени файлове
                  Форд Маверик 2,4i 12v 1994.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Питане за ремонт на предно окачване

                    Първоначално публикуван от veneli Преглед на мнение
                    Та и аз да споделя:първите тампони(уж от познат и тн.)след 300км.градско, случайно (при реглаж предница) погледнах от долу и честито,задния от дясно сцепен подължина а от ляво пукнат,вторите, те от родината на каучука тайван(цитирам продавача)се оказват меки и ми потропват като се има предвид че съм сложил новите чашки както трябва,третите ги поръчах при ЧАВ на бул.Европа и като се постопли ще действам.
                    Аз сигурно 100 пъти съм казвал из темите - ЗА ХОДОВА ЧАСТ НА ТЕРАНО ПОРЪЧВАЙТЕ САМО ОРИГИНАЛНИ ЧАСТИ! Всичко друго е окаян боклук, ако ще и от Марс да ви го докарат.

                    ...ама щом имате излишни пари и време - ваш проблем.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Питане за ремонт на предно окачване

                      Офф и аз там трябва да барна. Готови са детайлите само трябва да погледна какво е полжението.
                      Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                      Коментар


                      • #26
                        От: Питане за ремонт на предно окачване

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Аз сигурно 100 пъти съм казвал из темите - ЗА ХОДОВА ЧАСТ НА ТЕРАНО ПОРЪЧВАЙТЕ САМО ОРИГИНАЛНИ ЧАСТИ! Всичко друго е окаян боклук, ако ще и от Марс да ви го докарат.

                        ...ама щом имате излишни пари и време - ваш проблем.
                        Спарки не се нерви,нали знаеш ината е голяма работа,ако не се получи ще търся оригинални, може пък и да се получи, досега май никой не е пробвал такъв вариант(а чав взеха 20лв.за 4-те тампона)упражнението е отработено само да е хубаво времето.
                        Форд Маверик 2,4i 12v 1994.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Питане за ремонт на предно окачване

                          Първоначално публикуван от veneli Преглед на мнение
                          ако не се получи ще търся оригинални
                          Направо търси оригинални, защото НЯМА да се получи. Разбирай - няма да изкара 100000км. В добрия случай ще изкара 2000-5000, ама се съмнявам.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Питане за ремонт на предно окачване

                            Първоначално публикуван от veneli Преглед на мнение
                            Спарки не се нерви,нали знаеш ината е голяма работа,ако не се получи ще търся оригинални, може пък и да се получи, досега май никой не е пробвал такъв вариант(а чав взеха 20лв.за 4-те тампона)упражнението е отработено само да е хубаво времето.
                            Ми той колко беше 12-14лв. единия. Като си дал 20 трябваше да добавиш и още толкова.
                            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                            Коментар


                            • #29
                              От: Питане за ремонт на предно окачване

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Ето един вариант от тук:
                              http://terranoirk.ru/forums/viewtopi...1697&start=105

                              [ATTACH=CONFIG]343670[/ATTACH]

                              Мойте не са такива Правих си ги по модел, даден ми от познат. Съответно и чертеж нямам. Но с тия като от чертежа по-горе не би трябвало да има проблем. Правят се от стомана 30, 35, S355 или подобно, за да изкарат нормално. Ако по-твърди - ще замине втулката и оста, а и стомана 45 не винаги се заварява успешно, макар че там не е фатално, понеже заварките не носят нищо. Ако по-меки - ще заминат те самите.

                              S355 стомана има почти навсякъде, и лесно се работи на струг.

                              ПП: Лично аз не бих наварявал оста, ако е изядена. Бих я сменил. Не са чак астрономическа цифра, до колкото помня. Втулката в оригинал струва максимум 10 кинта. Тампоните - и те се слагат само оригинални, иначе не изкарват много. Също не са астрономическа цифра, а като направите всичко както трябва (разбирайте - оригинални части), ще забравите за проблеми с тоя възел за мноооого дълго време. Според личното ми мнение - там полиуретан е безсмислен. Скърца, най-малкото, каквато и грез да му слагате, а и няма елстичност. С полиуретан съм в момента, но ще го сменям с оригинални гумени тампони веднага щом ми се отвори време.
                              Едно въпросче по тази тема, че ще трябва да извършвам скоро манипулацията ) Тези чашки, които са откъм страната на носача и другите, които са от другата страна/отзад/ едни и същи ли са като размер или са различни? Разбирате ли ми въпроса! Тоест 4 еднакви чашки ли трябва да се направят?
                              Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                              X-trail 2.2 Di 2003
                              Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                              Коментар


                              • #30
                                От: Питане за ремонт на предно окачване

                                Еднакви са.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X