Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано 1 3.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Терано 1 3.0 V6

    Вероятно ще стана собственик на Терано 1 3.0 бензин.Вече пробвах няколко,но този който ми хареса не е със същият двигател.По точно пак 3.0 но но мисля че е моно инжекция.Продавача ми казва че бил 148к.с но видях тези по 148к.с(другите който пробвах)бяха различни.Моноинж...бил 128к.с.Тея 20к.с няма да ме спънат.Интересувам се + - на двата мотора.Не можах да намеря много инфо за тях.Вероятно пълната инжекция е по добър,но пък моното по ще е пригодно за газ...С верига ли са и двата мотора?

  • #2
    От: Терано 1 3.0 V6

    Ами вече съм с Терано.Мотора е с ремък.По талон в сервиза ми казаха че излиза Нисан Патфиндер(предполагам това е американската версия на Терано).Джипа е вдигнат все още незнам точно как.Видях че има нещо като напомпващи амортисори.Предницата добре поема неравностите,но задницата здраво блъска когато подскочи джипа дори леко.Имам чувството че самите амортисори са с много ограничен ход.Всичко изглежда здраво отзад,но ударите са жестоки дори при преминаване през легнали полицай с 20-30км.Дайте някакво мнение за причина.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2220268o.jpg
Прегледи:2
Размер:145.8 КБ
ID:5257353Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2220260o.jpg
Прегледи:2
Размер:115.0 КБ
ID:5257354Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2220263o.jpg
Прегледи:1
Размер:100.9 КБ
ID:5257358Вече махнах стойката за резервната гума много неудобно за честа употреба на багажника.

    Коментар


    • #3
      От: Терано 1 3.0 V6

      Задните амортесьори са окъсели и стоят разгънати, а може и предните.

      Коментар


      • #4
        От: Терано 1 3.0 V6

        Поздрави за покупката колега , много да те слуша.

        Как е повдигната отпред ако може някоя снимка да качиш.
        088455338две
        "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
        Джамбазов 2010г..

        Коментар


        • #5
          От: Терано 1 3.0 V6

          Мерси,утре ще направя по подробни снимки.Нямам си представа каке дигнат.Вероятно следващата седмица ще го вкарам в сервиза за обслужване,и там ще се разбере.Човека от който го взех каза че така го е докарал от Немско.

          Коментар


          • #6
            От: Терано 1 3.0 V6

            Честита придобивка!
            Много да те слуша и да и се радваш дълго и безпроблемно!

            Коментар


            • #7
              От: Терано 1 3.0 V6

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Задните амортесьори са окъсели и стоят разгънати, а може и предните.
              Следва да ги сменя с по дълги или джипа да слезе по ниско.Това ли са възможностите?На какъв принцип са тези напомващи амортесьори?

              Коментар


              • #8
                От: Терано 1 3.0 V6

                Първоначално публикуван от bozdugan Преглед на мнение
                Следва да ги сменя с по дълги или джипа да слезе по ниско.Това ли са възможностите?На какъв принцип са тези напомващи амортесьори?
                С уговорката че това са само предположения: Масово се прави някакъв лифт, а не се пипат амовете. В резултат стоят много разгънати и като минаваш през "полицай" първо се сгъват и после тръгват да се разгъват. Да ама нямат ход на разгъване и с удар се разгъват докрай.
                Ако при теб е такъв проблема се сменят с по дълги, според лифта. Бюджетния подход е удължаване.

                Коментар


                • #9
                  От: Терано 1 3.0 V6

                  Честита придобивка колега.
                  Много безаварийни километри.
                  Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                  Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                  Opel Campo 3,1 TD '99
                  Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                  Коментар


                  • #10
                    От: Терано 1 3.0 V6

                    Я ги снимай да ги видим колко са "напомпващи се".
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Терано 1 3.0 V6

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08948.jpg
Прегледи:1
Размер:123.3 КБ
ID:5257667Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08958.jpg
Прегледи:1
Размер:129.9 КБ
ID:5257668Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08959.jpg
Прегледи:1
Размер:131.2 КБ
ID:5257669Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08949.jpg
Прегледи:1
Размер:92.8 КБ
ID:5257670Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08961.jpg
Прегледи:1
Размер:120.6 КБ
ID:5257671Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08962.jpg
Прегледи:1
Размер:144.7 КБ
ID:5257672

                      Коментар


                      • #12
                        От: Терано 1 3.0 V6

                        Хехе, както си и мислех. Това не са "напомпващи се" амортисьори, а с регулируема твърдост. При това са оригиналните, с които джипката е излязла от завода, и едва ли са в цветущо състояние след толкова години/километри.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Терано 1 3.0 V6

                          И по точно,как се регулира твърдоста?Височината не се ли променя при по меко или по твърдо?При натискане на копчето се отчита консумация на ток,но само това.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Терано 1 3.0 V6

                            JN8HD16Y1KW118850 това е вин кода.Спарки как да проверя год.и т.н.В сервиза ми казаха че не излиза нищо за Терано,при проверка за ремък и ролки.Ами май за Нисан Патфиндер.....

                            Коментар


                            • #15
                              От: Терано 1 3.0 V6

                              Не се променя височината. Променя се само твърдостта. Регулацията е електрическа, разновидностите са няколко, но не знам точно тия от коя разновидност са.

                              Просто при едната настройка са по-твърди, а при другата - по-меки. Но пак ти казвам - иди да ги проверят, ама надали работят въобще като амортисьори. Няма амортисьори, дето да са в състояние да изкарат над 300000км и 20 години.

                              Ето ти каталог за части, а горе в ляво ще видиш и годината, и всичко останало:
                              http://www.japancars.ru/cat/nissan/i...&pn=11&cat=277
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X