Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано 1 3.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Терано 1 3.0 V6

    Първоначално публикуван от bozdugan Преглед на мнение
    И по точно,как се регулира твърдоста?Височината не се ли променя при по меко или по твърдо?При натискане на копчето се отчита консумация на ток,но само това.
    Имаш ли компресор някъде в коша?
    На много такива има около стеблото на амортисьора нещо като въздушна възглавница. При натискане на копчето за помпене сработва компресорчето (ако няма балон за въздух) и възглавницата се напомпва/втвърдява. Това ограничава движението на стеблото и колата става много твърда.
    Често манометрите за налягане са отзад като отвориш вратата - вляво и в дясно на гредите. Ти имаш ли ?
    Това е ако са с въздух.
    Ако са електрически както казва "sparkybg" - такива още не съм виждал и ще ми е интересно как втвърдяват?
    Провери твоите какви са ?
    Снимай/проследи гофрираното маркучле което влиза в АМ. - къде отива
    Аз само предполагам, че са мнооого напомпени.
    Трябва дълго време да държиш копчето за изпускане за да спаднат.Дълго - около минута.
    Това ако са с въздух и компресорче.

    Коментар


    • #17
      От: Терано 1 3.0 V6

      Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
      Ако са електрически както казва "sparkybg" - такива още не съм виждал и ще ми е интересно как втвърдяват?
      .
      Електрически са. Моторчетата отгоре извъртат буталото с някакъв градус и затварят част от отворите, през които минава маслото отгоре-надолу и обратно. Когато са отворени по-малко отвори, ама е по-твърд. Това е основно принципа.
      Има и на други джипове подобни амове, ама нови сигурно струват едни пари...
      Могат спокойно да се заменят с обикновени.
      Поздрави!

      ПП: Не се регулира височината с тях...
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #18
        От: Терано 1 3.0 V6

        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
        Електрически са. Моторчетата отгоре извъртат буталото с някакъв градус и затварят част от отворите, през които минава маслото отгоре-надолу и обратно. Когато са отворени по-малко отвори, ама е по-твърд. Това е основно принципа.
        Има и на други джипове подобни амове, ама нови сигурно струват едни пари...
        Могат спокойно да се заменят с обикновени.
        Поздрави!
        Много хитро !
        Профилактика не може ли да им се прави ?
        Значи са блокирали на "твърдо/затворено " положение - затова така реагира на неравности.
        Това си е хубава екстра за големите купета. Имаме дори горчив пример във форума - един колега с ЛР Диско се обърна заради "меко" положение на амовете - а те се помпеха и можеше да се регулира твърдостта им.
        Та АКО можеш да си запазиш тази екстра си е хубаво.

        Коментар


        • #19
          От: Терано 1 3.0 V6

          Вероятно би могло да се пробва, да се оправят моторчетата да работят, ама самия амортисьор пак си е безвъзвратно остарял. Откъм гумички, масло... Знам ли.
          Самата джаджа отгоре е разглобяема, поне на Ферозите, които го имат. На Спарки е с такива. Той може да ги е заглеждал, но в сервизното е описано как се отварят.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #20
            От: Терано 1 3.0 V6

            На тоя форум това му е хубавото - каквото попиташ - все някой го знае и не се "пази" да го сподели.
            Имам чувството , че тук е с неограничени възможности (информация) и капацитети (хора, колеги).
            Как да не се кефи човек....

            Коментар


            • #21
              От: Терано 1 3.0 V6

              Всички Терано1 ли имат дифузьор?Ако махна моя дали ще почне да загрява дори без голям тормоз?Стрелката за температурата къде е нормално да стои при нормално загрят мотор.При мен дори не стига средата.

              Коментар


              • #22
                От: Терано 1 3.0 V6

                Разход 19л на газ.Добре ли е за този мотор.Някъде четох че колега с 3.0 на паджеро(дълго) има разход 15-16.Засякох го няколко пъти,горе долу смесено шофиране 60на40 градско и извън града.Смятам да сменя кабели свещи и т.н и може би ще падне малко.И халогените на тавана предполагам дигат разхода.Гуми 31-10,5-15 АТ.

                Коментар


                • #23
                  От: Терано 1 3.0 V6

                  Здрасти Боздуган.
                  Провери си термостата-вероятно стои отворен, или не ти показва вярно датчика за температурата.На бензин колко гори?
                  На мен 2.7 тди ми гори градско в студовете около 15 и на горе-ездови цикъл от по 3 км-непрестанно незагрял.Лятото ми гори 12, извън градско лятото , без климатик пада на 7-7.5 при скорост 110км.От тук нагоре скача неимоверно и при 140 гори към 12.Виж предварение на запалването, свещи, кабели, въздушен филтър.Газовата каква е-инжекцион или обикновена?То и от гумите ти качва разхода допълнително.Обади се да пием по кафе и да обсъдим джипките.
                  Поздрави!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Терано 1 3.0 V6

                    Извинявам се на колегата че използвам темата му да задам един въпрос към знаещите тук а те неса малко та въпроса ми е за предавателните числа на терано1 и 2 на дифовете имат ли разлика и ако да какви са.Предпочетох да питам тук и да не пълня форума с безмислени теми попрочетох малко но никаде не открих тази информация извинявам се за моето незнание предварително,благодаря.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Терано 1 3.0 V6

                      Първоначално публикуван от kalama Преглед на мнение
                      Извинявам се на колегата че използвам темата му да задам един въпрос към знаещите тук а те неса малко та въпроса ми е за предавателните числа на терано1 и 2 на дифовете имат ли разлика и ако да какви са.Предпочетох да питам тук и да не пълня форума с безмислени теми попрочетох малко но никаде не открих тази информация извинявам се за моето незнание предварително,благодаря.
                      терано 1 - 3.0 автоматик - 4.625
                      терано 1 - 3.0 ръчка - 4.375
                      терано 1 - 2.7 TD - 4.625
                      терано 1 - 2.4 benzin - 4.625
                      терано 2 - 2.4 benzin - 4.625
                      терано 2 - 2.7TD - 4.625
                      терано 2 - 2.7TDI - 4.375
                      терано 2 - 3.0DI - 4.11

                      Задния диф е H233B, на терано 2 само LSD, а на терано 1 има и отворен. На трилитровото терано 2 има вариант и с по-малък заден диф - C200, пак LSD.

                      Предния диф на трилитровото терано 1 е R200A, а на всички останали терано 1 и терано 2 - R180A, отворен. На трилитровото терано 1 са по-дебели предните полуоски и оста на карето, влизаща в главината. Вътрешните карета са 2 варианта, като смяната е някъде около 86-87ма та година, до колкото помня.

                      На трилитровото терано 2 след 2000г. има разлика в спирачките - по-големи са. И заводски е с 16 цолови джанти, вместо с 15 цолови както до 2000г.

                      Има разлики и в скоростните кутии.

                      Нещо друго?
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Терано 1 3.0 V6

                        Благодаря за изчерпателния отговор интересуваше ме на тераното дали има разлика от 1и2 в задните дифове до 99г.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Терано 1 3.0 V6

                          Първоначално публикуван от kalama Преглед на мнение
                          Благодаря за изчерпателния отговор интересуваше ме на тераното дали има разлика от 1и2 в задните дифове до 99г.
                          Няма, освен в предавателните числа, поне до колкото знам. H233B са и на двете. С 31 шлици. На терано 1 може и да не е LSD.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Терано 1 3.0 V6

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            терано 1 - 3.0 автоматик - 4.625
                            терано 1 - 3.0 ръчка - 4.375
                            терано 1 - 2.7 TD - 4.625
                            терано 1 - 2.4 benzin - 4.625
                            терано 2 - 2.4 benzin - 4.625
                            терано 2 - 2.7TD - 4.625
                            терано 2 - 2.7TDI - 4.375
                            терано 2 - 3.0DI - 4.11

                            Задния диф е H233B, на терано 2 само LSD, а на терано 1 има и отворен. На трилитровото терано 2 има вариант и с по-малък заден диф - C200, пак LSD.

                            Предния диф на трилитровото терано 1 е R200A, а на всички останали терано 1 и терано 2 - R180A, отворен. На трилитровото терано 1 са по-дебели предните полуоски и оста на карето, влизаща в главината. Вътрешните карета са 2 варианта, като смяната е някъде около 86-87ма та година, до колкото помня.

                            На трилитровото терано 2 след 2000г. има разлика в спирачките - по-големи са. И заводски е с 16 цолови джанти, вместо с 15 цолови както до 2000г.

                            Има разлики и в скоростните кутии.

                            Нещо друго?
                            И кой от посочените е най здрав,издръжлив.....или с подобро съдържание

                            Коментар


                            • #29
                              От: Терано 1 3.0 V6

                              Първоначално публикуван от bozdugan Преглед на мнение
                              И кой от посочените е най здрав,издръжлив.....или с подобро съдържание
                              Какво разбираш под "най-издържлив"? Ходова част и трансмисия - еднакви. Разликата е практически само в двигателите. Като най-проблемен се води трилитровия дизел, ама пък как върви....

                              Останалото е въпрос на вкус.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Терано 1 3.0 V6

                                Ставаше въпрос за разликата в дифовете и по точно разликата,ноне в цифри понеже не съм наясно(едните бавните им са по бавни,).При мен излезе проблем,немогат да ми се развият някой свещи.Първата се разви,2-3след няколко оборота спира.В сервиза ако се скъсат искат да отварят главата.Идеи какво да правя,или да ризскувам пък ако се скъсат,скъсат...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X