Обява

Свий
Няма добавени обяви.

турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

    Първоначално публикуван от катерано Преглед на мнение
    И аз мисля че компресор ще бъде по-добрия вариант за моя случай,защото на мен ми трябва мощност в ниските обороти до 3500.Какво имате на впредид за каскадно пълнене,не съм наясно.Ако може да обясните повече за това.
    На компресора лошото му е загубата на кинетична енергия,за да го развъртиш.Но пък,в твоя случай, се очаква да качи около 40% мощност.Е,за сметка на 40% по-висок разход...Може и повечче...
    Иначе каскадното пълнене е интересна материя.Най-общо казано,има минимум 2 турбини,въртящи се с различна скорост и с различен надув.Но пък управлението им е едно интересно...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #17
      От: турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

      С компресор няма да се постигне кой знае колко по-голям ефект в ниските обороти от турбината, да не кажа даже никакъв. Това си е мое мнение. Но аз харесвам турбините. Наистина най-лесно е с компресора, но така и така ще се прави та затова .........
      Надув до 0,5 бара му е напълно достатъчен и ще има страхотен ефект, като в същото време трудно ще счупи мотора, който естествено ще се разреди съвсем малко за да е още по-сигурно, че няма да има проблем /но той и фабрично май не работеше на голяма компресия този/. Сори нямам ги данните сега пред мен и говоря малко наизуст. Ако иска да надува над 0,5-1,0 и нагоре бара тогава наистина потготовката на мотора е малко по-сериозна.
      За програмируемите електроники се прибягва само в краен случай, просто няма смисъл. Няма нищо по-хубаво от оригинална електроника, която да се преработи малко и да стане перфектно. Ако колегата се интересува наистина мога да му кажа хората, които ще направят това нещо успешно.
      А за каскадно пълнене изпълнено в гараж и аз не съм чул някой да успее да го направи, просто го коментираме относто изказването на колегата, че най-добре е този тип пълнене.

      Коментар


      • #18
        От: турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

        >>>>За програмируемите електроники се прибягва само в краен случай, просто няма смисъл. Няма нищо по-хубаво от оригинална електроника, която да се преработи малко и да стане перфектно. Ако колегата се интересува наистина мога да му кажа хората, които ще направят това нещо успешно.........

        Разбира се че ме интересува колега.Ще ти бъда много благодарен ако споделиш повече информация.
        тел.0879292900 Калин Костадинов

        Коментар


        • #19
          От: турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

          Събуждам скорошна тема и съм нов в този форум но мога да кажа че имам известен опит в тази насока и ще ви дам малко полезна информация.
          Не искам да засегна никой просто исказвам личен опит,
          понеже съм голям фен на нисаните като цяло,изчел съм доста а и съм сменил няколко предимно коли а и в момента права точно такава процедура на моя 200сх.
          Та въпросния двигател на Тераното заводски излиза с ковани биели и колянов вал,но въпреки заводското му подсилване не се препоръчва да се изпомпва повече от 100кончета над мощноста или ако все пак собственика има голямото желание се препоръчва да се сменат биелите и буталата(понеже горивните смеси вече са други и от там натоварването е по-голяма).
          Аосвен тях идва ред на бензиновата помпа,дебитомер и впросния чип,а също така е желателно да се смени и въздушния филтър,а незнам и какви дюзи смята колегата да ползва,защото сигурно и те ще са за смяна.
          А относно на какви обороти ще се включи турбото това е малко относително,колкото е по-голямо толкова по късно се включва но диапазона е 3-4000оборота но зависи от турбината.
          Относно главата която спомена колегата предполагам е взел от 240сх който е еквивалент на моя Нисан само че щатското изпълнение и той е 155к.с,но не съм сигурен дали блока е същия с на тераното и най вече хода и диаметъра на буталата,а според мен тераното ще е с по голям въртящ момент от 240сх-а.
          От там и хода и диаметъра също ще са различни,така че при евентуален монтаж на тази глава силно се съмнявам да се докарат същите коне.
          Но с подмяна само на главата без да е портвана съмнявам се да се изкарат повече от 20кончета.
          Общо взето си е филм и според мен не си струва,по лесно ще ти е с 3-литровия мотор,а там и въртящия момент си е друг.

          Коментар


          • #20
            От: турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

            До колкото помня като се ровичках, буталата и хода са еднакви. Друга е главата и разпределителния вал. Максималния въртящ момент е свален на по-ниски обороти, а мощността е по-ниска. Един вид, двигателя е "наджипен". Общо взето аналогично на разликите между трилитровия мажду терано 1 и 300Z/SX (не помня как беше модела). Освен друго, в трилитровия имаше монтирани и допълнителни пръскалки за масло в долната част на цилиндрите на бегачките, които при терановия липсват. Там има пръскалки на самите биели.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

              с предния си пост съм се изказал малко неподготвен за което се извинявам,и понеже снощи ми стана интересно какви са разликите между тераното и 240сх-са и доста се порових и накрая се оказа че и на двата автомобила двигателите са напълно единтични и разликата е само в електрониката,иначе въртящия момент е 206н.м. при еднакви обороти и пр двете возила,както и хода и диаметъра,просто предпологах че имат разлика защото щетската версия на240 сх-са се предлага в два варианта КА24Е и КА24ДЕ следователно 140-155к.с.,докато при тераното КА24Е-то е 116к.с затова си извадих тези заключения,да и 3-литровия мотор го дават единтичен с този на 300зх-са произвеждан до 1989г.
              но въпреки това макар че се слават като здрави мотори тунинговчиците не ги харесват защото не са особено одачни от към финанси най-вече,защото ср20дет е по евтин и по добър и от към финанси и от към замисъл,и най-вече от към изпомпване,затова американците го заменят направо с него
              и все пак при евентуално турбиниране изброените в предния пост части ще се наложи да се сменят
              ако все още колегата не е изгубил желанието му пожелавам успех

              Коментар


              • #22
                От: турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

                ...и все пак си остава факта че има двойнотурбиниран трилитров дето вади едни много приятни кончета.

                Какво имаш в предвид под това че не са удачни откъм финанси? Примерно трилитровия не е нищо особено като цени на части. А и по моргите може да се намери на прилична цена, и в двете му версии на терано/патфайндър. Аз дори по едно време се бях мераклядисал да върша разни хулигански истории, понеже и скоростните кутии между мойто и трилитровото терано1 са еднакви, и мотора би влязъл под моя капак като у дома си.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

                  ами имам в предвид че макар КА24 серията да е предназначена за щатския пазар дори и там трудно се намират тунинг аксесоари за този двигател,защото той е малко като типа на американските коли голяма кубатура и малко коне и от там идва по скъпичко да извадиш повечко коне,затова всички използват японската версия sr20det която базово е 2-литра и 200к.с и държи на доста повече коне,а и чаркалъци за тях валяло и на доста по-добри цени,а и този двигател(sr20det)продължава да се монтира до последната версия на този модел(мога да дам и сравнителен пример,но се опасявам модераторите да не ме скастрят,че разводних темата на колегата за което се извинявам)
                  да има такъв мотор макар и по рядко срещан дори и при колите(300zx z31) коита са се предлагали в 3 варианта и трите с 3-литров мотор(атмосверен 170к.с.,с едно турбо 204к.с. и двойно турбо 240к.с)но вече следващото поколение 300zx z32 който се произвежда от 1990 до 1994 за европа и до 1999 само за япония двигателя също е само 3-литров и същите инициали но вече е изцяло променен и се предлага два варианта атмосверен който за различнитепазари варира от 190-220к.с и с двойно турбо 268к.с(само автоматик) и от 280-300к.с
                  иначе като за семйна кола си карам тераното(2.7тди 2000г)без никакви подобрения и за сега ме устройва,а с леката кола като ми остане време(за съжаление много радко)отскачам до калояново да си начеша крастата,ама кво да се прави това ми остана единствената страст

                  Коментар


                  • #24
                    От: турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

                    Малко стара тема ама не ме свърта нещо.Спарки спомена че може да се замени е 3.0 литров от Терано 1.А дали ще стане с дизелов 3.0 и от какъв джип?
                    Какво да правя?
                    тел.0879292900 Калин Костадинов

                    Коментар


                    • #25
                      От: турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

                      Става с трилитров дизел от терано 2 или патрол. Ама е скъп двигател.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

                        Последно решихме следното:
                        Слагаме компресор от МБ 2.3+интерколер все още се търси с вход и изход мин.50мм+вентилатор
                        Преди тази интервенция се сменят дюзите с по големи.
                        Общо взето компа е Хитачи и няма проблем за интервенция,следтова............ще видим!??
                        Може да прбваме джипчето с някои пистарка::)))))))
                        тел.0879292900 Калин Костадинов

                        Коментар


                        • #27
                          От: турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

                          Колко мислите да го надуете?
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #28
                            От: турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

                            Не повече от 0,5.
                            тел.0879292900 Калин Костадинов

                            Коментар


                            • #29
                              От: турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

                              Екстра е.На колко килопаскала ще го мапнете?
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • #30
                                От: турбокомпресор за бензиново Терано 2 !??

                                Интеркулер с вентилатор вероятно е подходящ от Паджеро.

                                ...а може и от Терано 2.7ТДИ. Лесно ще му добавите вентилатор (например, има подходящ размер SPAL, както и други), стига да го сложите така че да има място под него. ПО моргите теранови двигатели и части колкото искаш. Не е проблемен двигател, и съответно търсенето не е голямо, както и цените.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X