Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема - максимален размер гуми за Патрол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

    Отделно има някаква вероятност дори да имаме диф с 2 сателита и 33 шлици планетите да се вземат и да се сложат в касетата с 4-те сателита. Това обаче няма как да знам дали може да стане, но има вероятност да може, понеже друга разлика в касетите между 31 и 33 шлица не виждам.
    Ако се намери преден от ГР с 33 шлица,демек с 33мм полуоски може да се ползва задно пасе то си е с 4 сателита,за сега не мога да попадна на такав преден мост.
    "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
    Кольо.

    Коментар


    • #47
      От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Относно прасетата: Кво разбираме от прасе - целия корпус със все карантията. Уж всички присъединителни размери са еднакви. Разликата е в корпуса, който в единия случай е "горен", в другия "долен". Където и да монтираме горен си идва горен и обратно - долния все ни идва долен. Тоест, за да получим два горни трябват два горни корпуса и в тях да намъкваме карантиите.
      Ако задното'' прасе''което е с долен пинйон го сложим с пинйона надолу отпред дифа няма ли да върти на обратно?За това мисля да се сложи задното отпред с пинйона от горе.
      "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
      Кольо.

      Коментар


      • #48
        От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

        Значи, предния сме го решили. Ако с 33 шлица - търси се заден от 160/260, ако е с 31 шлица - търси се заден от терано/патфайндър.

        Друга разлика между горен и долен пиньон е че пиньона и короната са "reverse cut", тоест - обратни, и оптимизирани за работа в съответната посока. Ако работят наопаки стават по-слаби от номинала си.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Значи, предния сме го решили. Ако с 33 шлица - търси се заден от 160/260, ако е с 31 шлица - търси се заден от терано/патфайндър.

          Друга разлика между горен и долен пиньон е че пиньона и короната са "reverse cut", тоест - обратни, и оптимизирани за работа в съответната посока. Ако работят наопаки стават по-слаби от номинала си.
          Точно,за да сме сигурни какво се случва,щте трябва проба ,на място,в гаража.
          "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
          Кольо.

          Коментар


          • #50
            От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

            Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
            Ако задното'' прасе''което е с долен пинйон го сложим с пинйона надолу отпред дифа няма ли да върти на обратно?За това мисля да се сложи задното отпред с пинйона от горе.
            В първия случай кардана ще завърти дифа в правилната посока на движение на автомобила, но в неправилната за посоката на зъбите. Във втория случай ще стане интересно - задните гуми ще тръгнат напред, предните назад.

            Коментар


            • #51
              От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

              Оспамихме основната тема.
              "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
              Кольо.

              Коментар


              • #52
                От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
                Точно,за да сме сигурни какво се случва,щте трябва проба ,на място,в гаража.
                Mи ако ти потрябва касета с 31 шлица, няма грижи. Само ще си смъкна короната от нея. За кинтите ще се разберем, ама ще е тънко - и без това иначе ще си седи ей-така. В събота ще видя дали е с 4 сателита, за да съм 100% сигурен. Според каталога излиза това, демек - 4 сателита:
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  В първия случай кардана ще завърти дифа в правилната посока на движение на автомобила, но в неправилната за посоката на зъбите. Във втория случай ще стане интересно - задните гуми ще тръгнат напред, предните назад.
                  Нека изясним първо предния диф.В кожуха на предния диф, слагаме задно ''прасе ''с пинйона на горе,като подкараме напред на къде щте завърти предния диф?
                  Последно редактирано от hunter vl; 24-01-11, 12:50.
                  "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                  Кольо.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                    Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
                    Нека изясним първо предния диф.В кожуха на предния диф, слагаме задно ''прасе ''ц пинйона на горе,като подкараме на пред на къде щте завърти предния диф?
                    Обяснявам: задно прасе, долен пиньон, окомплектовано, хващаме го и го монтираме отпред, като го завъртаме да дойде "горен пиньон". На първа скорост колата тръгва назад. На задна скорост колата тръгва напред.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      ...Друга разлика между горен и долен пиньон е че пиньона и короната са "reverse cut", тоест - обратни, и оптимизирани за работа в съответната посока. Ако работят наопаки стават по-слаби от номинала си.
                      Не съм съгласен. И въобще не ми става ясно какво се цели в тази тема. Но една от най-здравите коли тук е с предно прасе от патрул (горен пиньон) и отпред и отзад. Получения резултат и квалификацията 'слаб' категорично не са в един абзац, камо ли в едно изречение.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        Получения резултат и квалификацията 'слаб' категорично не са в един абзац, камо ли в едно изречение.
                        Това не го разбрах???
                        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                        Кольо.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                          [QUOTE=Yaro;1413 И въобще не ми става ясно какво се цели в тази тема.[/QUOTE]
                          Тази я оспамихме.За друга тема сме.
                          "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                          Кольо.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                            Не съм съгласен. И въобще не ми става ясно какво се цели в тази тема. Но една от най-здравите коли тук е с предно прасе от патрул (горен пиньон) и отпред и отзад. Получения резултат и квалификацията 'слаб' категорично не са в един абзац, камо ли в едно изречение.
                            Казах "по-слаб от номинала си", а не слаб по принцип. С колко по-слаб, май няма как да проверим. Всеки класически диференциал, работещ наопаки (примерно като караш на задна скорост) е в състояние да поеме относително по-малко усилие, отколкото в "права" посока (като караш напред). Иначе никой няма да си прави труда да изработва специални "reverse cut" пиньон и корона. Отделно дори когато се регулира, се гледа повече петното в права посока, а петното в обратна посока може да не е съвсем толкова добро, колкото това в права - виждал съм го при Фулдата когато сменяше поредното предавателно число.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #59
                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Казах "по-слаб от номинала си", а не слаб по принцип. С колко по-слаб, май няма как да проверим...
                              Напротив, има как да проверим - в практиката. Случая за който аз говоря е такъв. Но да, да не спамим повече тук. По-късно ще преместя, ако Чавдар не го стори преди мене.

                              Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
                              Първоначално публикуван от Yaro
                              Получения резултат и квалификацията 'слаб' категорично не са в един абзац, камо ли в едно изречение.
                              Това не го разбрах???
                              Kрайния резултат ни най-малко може да се нарече слаб.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                ... Всеки класически диференциал, работещ наопаки (примерно като караш на задна скорост) е в състояние да поеме относително по-малко усилие, отколкото в "права" посока (като караш напред). Иначе никой няма да си прави труда да изработва специални "reverse cut" пиньон и корона...
                                Има и изключения, и те пък работят. На Лада Нива. Предната и задната корона като ги сложиш една до друга са абсолютно еднакви.
                                И на Ге-то са така, ама там е друга тема.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X