Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема - максимален размер гуми за Патрол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Освен Спарки да даде прасето. Дето се вика от проба глава не боли.
    И аз съм на това мнение а между другата утре тоес днес бащами се прибира от влашко та и мерло че има там лозенската бригада да му мисли как ше се прибира .
    Луд не се мори,само се поти...и охлажда с бира 0884480846

    Коментар


    • #32
      От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Сигурно ще стане врътката. Ама пак си мисля че на който му трябва да усилва преден диф на ГР ще скочи на АРБ.
      А и Зайко е прав че 35-ци тракторки и блокажи трябва да се ползват много-много внимателно, нищо че патрулските мостове са пословично здрави.
      Именно де. Вместо 2 бона за блокаж, защо да не даде 300 за прасе с 4 сателита? За мен предния блокаж е екстра под голяма въпросителна, предвид големите тракторки.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        От: Дилема - максимален размер гуми Патрол

        Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
        Наи бавен е 233с пр.число 4,625 от у60,мостовете от у60-61 са по широки и доста по здрави от тези на у160,но и те са с 2 сателита. Намислил съм варянт задно прасе от у60 да се сложи отпред,като от се сменят зъбните колела в които влизат полуоските с тези от предния,заради разликата в дебелината на полуоските(предни-задни),но за сега е само идея.Щте се получи здрав и широк диф,вапреки че с 36-37ца с тракторна шарка ,полуоските пак щте са консуматив.
        След употребата на 35 и то не с тракторна шарка имаме и скасана полуоска и изкъртен хебел( Нисана е с ресиорите върху моста и с уазков хебел за шенкела,знаете как .) благодарение на джанти с ет-44.Андро за сега съм 160тковите мостове,идеята ми е да сложа от у60
        1-по широки са
        2-с дискови спирачки са отпред и отзад
        3-задния е с 100%блокаж(на мен за сега заден ми е достатачен)
        Но да са с горни пинйони???Идеята на Спарки ми допада с задно прасе от Терано ,ако влезе отпред и ако е с 31шлица,ако е с лсд ощте по добре.Мисля ,че се получи здрав и на добра цена преден мост.
        Колкото до задния мост,Н260 е с предавателни числа 3+ бързи са,Н233 как да стане с горен пинйон????
        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
        Кольо.

        Коментар


        • #34
          От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Именно де. Вместо 2 бона за блокаж, защо да не даде 300 за прасе с 4 сателита? За мен предния блокаж е екстра под голяма въпросителна, предвид големите тракторки.
          Ако намеря добър преден от ГР да ти званна да пробваме задния от Терано дали щте стане?
          "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
          Кольо.

          Коментар


          • #35
            От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

            Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
            Ако намеря добър преден от ГР да ти званна да пробваме задния от Терано дали щте стане?
            Няма проблем. Касетата, която имам, е без LSD и с 31 шлица, но до колкото помня с 4 сателита. Ако шлиците на GR отпред са 31, значи ще стане. Аз и без това взех дифа заради пиньона и короната, така че касетата така или иначе няма да ми трябва. Дифа е заден от трилитров Патфайндър, и е в идеално състояние и с никакво износване.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

              На теория задния може да стане горен пиньон с корпус от предно прасе, в което трябва да съберем главното предаване, касетата и блокажа от задния. На практика не съм го правил.

              Коментар


              • #37
                От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                То хубаво, ама има ли GR с H260 преден диф? Щото касета от 260 в корпус от 233 няма да влезе със сигурност.

                ...отделно като сложиш преден пиньон и корона отзад, те ще работят на обратно, а не са оптимизирани за това.

                В крайна сметка, какво толкова има в горния пиньон, та сте се вторачили в него? То надолу виси прасето, така или иначе, и дори пиньона да се качи с 30 сантиметра нагоре, клиренса си е все тоя.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  То хубаво, ама има ли GR с H260 преден диф? Щото касета от 260 в корпус от 233 няма да влезе със сигурност.
                  За 233 става въпрос.

                  П.П.
                  Проекта ми харесва. Така ще се съчетаят неубиваемия агрегат двигател-скорости-раздатка от 160 и много здравите и широки мостове на ГР-а, в комбинация с пружинно окачване.
                  Последно редактирано от Аndro 160; 24-01-11, 11:15.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    За 233 става въпрос.
                    Е за какво му е 233 отзад? Нали говорим за мостове от GR, a те са 233 отпред и 260 отзад.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Е за какво му е 233 отзад? Нали говорим за мостове от GR, a те са 233 отпред и 260 отзад.
                      Писал съм само корпус от предно прасе бре! В него намъкваме всичко от задното. Напротив, повечето ГР-и са с 233. 61-цата и то май само с 3л. мотор е с 260 отзад.
                      Горния пиньон отзад е голяма опция. Изправя ъгъла на късия заден кардан при голям лифт.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Е за какво му е 233 отзад? Нали говорим за мостове от GR, a те са 233 отпред и 260 отзад.
                        У61 и мисля с 3 литровия мотор е с Н260 отзад ,у60 и някои 61ци са с н233 отзад и задните полуоски в повечето случаи са с 33шлица и около 34мм върху шлиците.
                        30мм да по нагоре пинйона е по добре за ъгъла на каретата.
                        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                        Кольо.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                          Андро писали сме едновремено
                          "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                          Кольо.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Писал съм само корпус от предно прасе бре! В него намъкваме всичко от задното.
                            Добре ,ако стане врътката -задно пресе Терано в преден мост ГР,от предния мост ни остава касетата с горен пинйон и в нея въкваме карантията от задния с блокажа в корубата на задния мост??? На теория маи го докарахме.
                            "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                            Кольо.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                              Разбирам. Вярно че задния кардан на къс патрол е 2 педи.

                              Относно 260-ката има и с 2.8 и 260. Това за Y61. За Y60 не знам, но не ми се вярва примерно 4 литровия да е с 233.

                              Иначе да, 160 и 260 има и с тънки и с дебели полуоски на H233 отзад. Y60 и Y61 обаче винаги са с дебели. А те касетите H233 са всичко на всичко тия 2 варианта - с 31 шлица и тънки полуоски и с 33 шлица и дебели полуоски, отделно с 2 и с 4 сателита.

                              Та, идеята ми е, ако ще се взимат мостове от GR, задния да си остане както си е, а предния, ако оригинално на GR е с тънките полуоски и с 2 сателита, да се смени с теранов заден, дето е с 4 сателита.

                              Отделно има някаква вероятност дори да имаме диф с 2 сателита и 33 шлици планетите да се вземат и да се сложат в касетата с 4-те сателита. Това обаче няма как да знам дали може да стане, но има вероятност да може, понеже друга разлика в касетите между 31 и 33 шлица не виждам.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Дилема - максимален размер гуми за Патрол

                                Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
                                Добре ,ако стане врътката -задно пресе Терано в преден мост ГР,от предния мост ни остава касетата с горен пинйон и в нея въкваме карантията от задния с блокажа в корубата на задния мост??? На теория маи го докарахме.
                                Относно прасетата: Кво разбираме от прасе - целия корпус със все карантията. Уж всички присъединителни размери са еднакви. Разликата е в корпуса, който в единия случай е "горен", в другия "долен". Където и да монтираме горен си идва горен и обратно - долния все ни идва долен. Тоест, за да получим два горни трябват два горни корпуса и в тях да намъкваме карантиите.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X