Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Леки" подобрения на един стар Патрол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: "Леки" подобрения на един стар Патрол

    Я какво домъкна кучето току що!От Словения та до Англия че накрая у назе
    Дефицитна стока се оказа......Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PTO.jpg
Прегледи:2
Размер:68.4 КБ
ID:5388408


    п.п. след отваряне на ПТОто ...няма никакви поражения или износвания по лагери или зъбчатките!Типично по Японски всичко е масивно и здраво!
    Последно редактирано от Гробаря; 05-07-12, 16:09. Причина: допълнение
    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

    Коментар


    • От: "Леки" подобрения на един стар Патрол

      Колега, може и лаишки да ми е въпроса ама какво е туй нещо?
      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

      Коментар


      • От: "Леки" подобрения на един стар Патрол

        Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
        Колега, може и лаишки да ми е въпроса ама какво е туй нещо?
        нещо без което механичната лебедка ще си стои за украса!придава движение за прикачен инвентар от ск.кутия!
        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

        Коментар


        • От: "Леки" подобрения на един стар Патрол

          А механичната лебедка от какво е ?
          Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
          Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

          Коментар


          • От: "Леки" подобрения на един стар Патрол

            Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
            А механичната лебедка от какво е ?

            скоро и тя ще се появи.......ще е изненада
            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

            Коментар


            • От: "Леки" подобрения на един стар Патрол

              Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
              нещо без което механичната лебедка ще си стои за украса!придава движение за прикачен инвентар от ск.кутия!
              OK. Разбрах , сега имам питане за двойните карета на кардана . Откъде се снабди ако не е тайна разбира се и колко ориентировъчно струват? Ако може и снимка. Поздрави.
              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

              Коментар


              • От: "Леки" подобрения на един стар Патрол

                Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                OK. Разбрах , сега имам питане за двойните карета на кардана . Откъде се снабди ако не е тайна разбира се и колко ориентировъчно струват? Ако може и снимка. Поздрави.

                колкото и да не исках да слагам хамерикански чарколяци по Японски джип си купих двойни карета от 4 литрово чероки /предния кардан е с такива/доста яки изглеждат пък ще видим!и сега имам два кардана от черок ,ддва от моя и преден и заден от Y60 та от всичко това ще се правят кардани отзад с две двойни карета а отпред с изход от моята раздатка към моста от GR....като станат ще пусна снимки!че инак никой нищо не казва и само сеир гледат.......

                кардан с читаво двойно каре е около 300 лв.но трябват и капачките към дифа!
                от GR Y60 дълга база два броя 400лв
                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                Коментар


                • От: "Леки" подобрения на един стар Патрол

                  Никой нищо не казва щото не е правил такова дето ти го правиш. Ако приемаш съвети да почна, щото на мен сеира нито ми пречи нито ми помага. Това дето ще сменяш мостовете добре , по-яки са по-широки са... добре. Обаче шасито не "уйдисва" на тези мостове . Ако можеш да ми припомниш с ресьорите ли оставаш или ще го пружинираш. И в двата случая грешка. трябва ти шаси от GR. Ако все пак си се заинатил мога да ти предложа двигател и ск. кутия от GR Y60 така ще избегнеш кривия кардан и ще имаш повече ПАУЪР , ама не кой знае колко. ако имаш път към морето пиши ЛС да видиш твоя проект изпълнен по моя начин . Пък все нещо може да ти хареса.
                  Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                  Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                  Коментар


                  • От: "Леки" подобрения на един стар Патрол

                    Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                    колкото и да не исках да слагам хамерикански чарколяци по Японски джип си купих двойни карета от 4 литрово чероки /предния кардан е с такива/доста яки изглеждат пък ще видим!и сега имам два кардана от черок ,ддва от моя и преден и заден от Y60 та от всичко това ще се правят кардани отзад с две двойни карета а отпред с изход от моята раздатка към моста от GR....като станат ще пусна снимки!че инак никой нищо не казва и само сеир гледат.......

                    кардан с читаво двойно каре е около 300 лв.но трябват и капачките към дифа!
                    от GR Y60 дълга база два броя 400лв
                    Гроби , от толкова кардани не остана ли един преден GR-ски / със големите карета 28 мм чашки / , че моя ще го губя някъде заради разбитите шлици ...
                    Почерпката от мен !
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • От: "Леки" подобрения на един стар Патрол

                      Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                      Никой нищо не казва щото не е правил такова дето ти го правиш. Ако приемаш съвети да почна, щото на мен сеира нито ми пречи нито ми помага. Това дето ще сменяш мостовете добре , по-яки са по-широки са... добре. Обаче шасито не "уйдисва" на тези мостове . Ако можеш да ми припомниш с ресьорите ли оставаш или ще го пружинираш. И в двата случая грешка. трябва ти шаси от GR. Ако все пак си се заинатил мога да ти предложа двигател и ск. кутия от GR Y60 така ще избегнеш кривия кардан и ще имаш повече ПАУЪР , ама не кой знае колко. ако имаш път към морето пиши ЛС да видиш твоя проект изпълнен по моя начин . Пък все нещо може да ти хареса.
                      Няма сериозна прична да не се напаснат мостовете от ГР-а на Y160/260,малко е по тясно шасито,но ще стане,ресйорите на скрап и ново 4 линково....,и на Тойотата е по тясно но станаха отлично,а двойното каре ще спести малко от ъгъла на кардана,ако трябва ще се спусне и кутията малко.
                      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                      Коментар


                      • От: "Леки" подобрения на един стар Патрол

                        Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                        Гроби , от толкова кардани не остана ли един преден GR-ски / със големите карета 28 мм чашки / , че моя ще го губя някъде заради разбитите шлици ...
                        Почерпката от мен !
                        Да ти кажа ли от кво се насажда шлицова двойка?
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • От: "Леки" подобрения на един стар Патрол

                          Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                          Гроби , от толкова кардани не остана ли един преден GR-ски / със големите карета 28 мм чашки / , че моя ще го губя някъде заради разбитите шлици ...
                          Почерпката от мен !
                          Ако артиса ще ти пиша....но мисля направо да го метна отпред с фланец към моята раздатка!
                          driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                          Коментар


                          • От: "Леки" подобрения на един стар Патрол

                            Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                            Няма сериозна прична да не се напаснат мостовете от ГР-а на Y160/260,малко е по тясно шасито,но ще стане,ресйорите на скрап и ново 4 линково....,и на Тойотата е по тясно но станаха отлично,а двойното каре ще спести малко от ъгъла на кардана,ако трябва ще се спусне и кутията малко.

                            както писах преди това....рамата/шасито/на GR Y60 е само с един сантиметър по широка от моята......окачването ще е пружинно!4 линк
                            Последно редактирано от Гробаря; 05-07-12, 22:05. Причина: грешка два сантиметра е разликата в широчината
                            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                            Коментар


                            • От: "Леки" подобрения на един стар Патрол

                              Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                              Няма сериозна прична да не се напаснат мостовете от ГР-а на Y160/260,малко е по тясно шасито,но ще стане,ресйорите на скрап и ново 4 линково....,и на Тойотата е по тясно но станаха отлично,а двойното каре ще спести малко от ъгъла на кардана,ако трябва ще се спусне и кутията малко.
                              Има , как кардан които е около 50 см щте се измести 25см встрани и щте работи??? Защтото толко е разликата 160/260 с 3.3мотора е вдясно а на у60 в средата,та дори малко вляво,лявата полуоска е по къса с няколко см.За снимка щте стане,но няма да работи ,ако щте целия кардан да е в карета.И за шасито бъркате -отпред160/260 е 78см външно ,у60 е 71см
                              "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                              Кольо.

                              Коментар


                              • От: "Леки" подобрения на един стар Патрол

                                А сигурен ли си, че кардан с двойно каре от двете страни ще работи? Виждал ли си някъде?
                                99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                                It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X