Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Патфайндъра сее много,защо?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Патфайндъра сее много,защо?

    След всички проверки стигнахме до извода ,че най-вероятно е от тампоните между купето и шасито,защото предните бяха заминали.От къде обаче ще търся такива тампони не знам,питах и в евро 07 и на две три други места и нищо,но не се отказвам,ще намеря от някъде ако ли не, ще ги преправям.Ако някой има идея и за задни пружини от някъде,може и втора ръка читави да пише.
    Можеш да изгубиш, само това което не можеш да си купиш.

    Коментар


    • #32
      От: Патфайндъра сее много,защо?

      Първоначално публикуван от iskrenhristov Преглед на мнение
      След всички проверки стигнахме до извода ,че най-вероятно е от тампоните между купето и шасито,защото предните бяха заминали.От къде обаче ще търся такива тампони не знам,питах и в евро 07 и на две три други места и нищо,но не се отказвам,ще намеря от някъде ако ли не, ще ги преправям.Ако някой има идея и за задни пружини от някъде,може и втора ръка читави да пише.
      1. Взимаш един и тръгваш по магазините да търсищ по размер. Няма нищо екзотично в тия тампони.
      2. Ако не намериш - Patrol fen и/или mimo13 от форума питай за оригинални. Идват за около седмица-две. Ако питаш мен - по-добрия вариант, защото поне ще си сигурен че са от каквато гума трябва и ще изкарат повече от самата джипка.

      Хубаво провери състоянието на захватите, да не са изгнили.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        От: Патфайндъра сее много,защо?

        Първоначално публикуван от iskrenhristov Преглед на мнение
        След всички проверки стигнахме до извода ,че най-вероятно е от тампоните между купето и шасито,защото предните бяха заминали.От къде обаче ще търся такива тампони не знам,питах и в евро 07 и на две три други места и нищо,но не се отказвам,ще намеря от някъде ако ли не, ще ги преправям.Ако някой има идея и за задни пружини от някъде,може и втора ръка читави да пише.
        Значи сега е момента да му направиш и бодилифт. Намираш си някакви тампони и си врътни едни фтулки за отгоре. Имаше колега с терано 1 който беше правил такъв лифт. Даже имаше и схема на тампоните ако не се лъжа.
        no signature no problems

        Коментар


        • #34
          От: Патфайндъра сее много,защо?

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          1. Взимаш един и тръгваш по магазините да търсищ по размер. Няма нищо екзотично в тия тампони.
          2. Ако не намериш - Patrol fen и/или mimo13 от форума питай за оригинални. Идват за около седмица-две. Ако питаш мен - по-добрия вариант, защото поне ще си сигурен че са от каквато гума трябва и ще изкарат повече от самата джипка.

          Хубаво провери състоянието на захватите, да не са изгнили.
          Точно захватите са изгнили и от там според мен идва целият проблем.Единият тампон беше просто във въздуха.
          Можеш да изгубиш, само това което не можеш да си купиш.

          Коментар


          • #35
            От: Патфайндъра сее много,защо?

            Първоначално публикуван от iskrenhristov Преглед на мнение
            Точно захватите са изгнили и от там според мен идва целият проблем.Единият тампон беше просто във въздуха.
            Е, тогава, флекса, ламарината, теполодаващото и т.н. трябва да играят. Ако трябва да се реже нещо на лазер и да се гъне от ламарина, мога да препоръчам BGSteel - даваш им чертежа и след 3-5 дни отиваш да си вземеш готовите детайли. Огуват ламарина до 20мм (със сигурност до над 10мм), до колкото знам и работят коректно.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              От: Патфайндъра сее много,защо?

              имам тампони от патрол gr ако ти вьршат работа 0889894074-емил.

              Коментар


              • #37
                От: Патфайндъра сее много,защо?

                Първоначално публикуван от zil131 Преглед на мнение
                имам тампони от патрол gr ако ти вьршат работа 0889894074-емил.
                Ще се възползвам като ги сваля всичките,защото ми се струва ,че предните и задните са различни.
                Можеш да изгубиш, само това което не можеш да си купиш.

                Коментар


                • #38
                  Re: От: Патфайндъра сее много,защо?

                  Искрене, в какъв филм си се вкарал не е истина човече! Но пък сега ще си я ревизираш от А до Я и ще знаеш, кое, колко и как е по колата и няма да гадаеш. Хайде успех ти желая.
                  Поздрави: Николай Георгиев
                  KTM 400 EXC

                  Коментар


                  • #39
                    От: Патфайндъра сее много,защо?

                    Нищо му няма. Преди 2 месеца се вкарах в същото приключение, та ми е прясно. Половин лист ламарина, флекса, ЦОто и известно количество мислене, това е. Понеже от 8 тампона на купето, живи бяха останали 3, директно си направих всичко по-високо, тъкмо стана и корав бодилифт, без никакви подложки (освен най-предните 2, но те и без това са по-различни).

                    Та, смело!
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Патфайндъра сее много,защо?

                      За Патрола има тунингови от полиуретан, купих ги от Ликон, за Патфайндъра не знам.
                      Хубаво е да ги направиш, но не мисля, че от тях е "разсеян".
                      Life is too short to drive dull cars!

                      Fight global warming !
                      ... turn on your A/С !

                      Коментар


                      • #41
                        От: Патфайндъра сее много,защо?

                        Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
                        За Патрола има тунингови от полиуретан, купих ги от Ликон, за Патфайндъра не знам.
                        Хубаво е да ги направиш, но не мисля, че от тях е "разсеян".
                        Специално за купето няма особен смисъл от полиуретан, ако е по-скъп от оригиналните гумени. Виж ако по-евтин и по-лесно намираем - много ясно че е за предпочитане.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Патфайндъра сее много,защо?

                          Абе, след всичко което ще направя,ще знам че всичко е тип топ и ГАААЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗ в гората без страх.
                          Можеш да изгубиш, само това което не можеш да си купиш.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Патфайндъра сее много,защо?

                            Първоначално публикуван от iskrenhristov Преглед на мнение
                            Абе, след всичко което ще направя,ще знам че всичко е тип топ и ГАААЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗ в гората без страх.
                            И аз така в гората без страх, но с КТМ-чо. Напоследък съм се загледал и към джипче, ама да видим какво ще излезе
                            Поздрави: Николай Георгиев
                            KTM 400 EXC

                            Коментар


                            • #44
                              От: Патфайндъра сее много,защо?

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Предвид вида на задното окачване и най-вече вида на тампоните, смея да твърдя че без панхард тая джипка е невъзможно да се кара, дори с чисто нови тампони. И въобще да не се дава газ - на първия завой, дори взимайки го с 5км/ч, моста ще тръгне на където си иска, а купето - в обратна посока. Вероятно иде реч за махнатата задна стабилизираща щанга, обаче точно от нея, или по-точно нямането и, "сеене" не знам как ще се получи. Има нещо разбито, или отпред, или отзад. Аз съм готов да се обзаложа че ако дългата кормилна щанга не е сменяна, то е от нея. При разбиването и предницата започва да си прави каквото си иска при преминаване през неравноссти. А рядко някой я сменя, монеже изкарва много километри, примерно доста над 100000, ама за сметка на това оригиналната струва с много късмет тук по магазините над 400лв. В двата и края има шарнири, като тоя откъм кормилната кутия си е съвсем класически такъв, а тоя откъм паразитния хебел позволява само въртене около оста му, но не и гънене настрани. Като се разбие, започва и той да се гъне при всяко натоварване върху кормилната система, като крайния ефект е горе-долу все едно има много голям луфт в кормилната кутия, а сходимостта се промена самоволно и при най-малкото усилие, а джипката при преминаване през неравности, дори дребни, има собствено мнение по въпроса накъде да върви.
                              По въпроса със средната щанга на тераното (реактивна щанга) като се разбие започва да опира в шасито и при включен преден мост да събира гумите в предния си край а в последствия при продължително катерене или натоварване да чупи карета и по големия проблем е че ако сложите големи и отрецателни гуми тази щянга и от 1000лв. да е не издържа дори и една разходка, което в момента мие голям проблем.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Патфайндъра сее много,защо?

                                Първоначално публикуван от kalasha Преглед на мнение
                                По въпроса със средната щанга на тераното (реактивна щанга) като се разбие започва да опира в шасито и при включен преден мост да събира гумите в предния си край а в последствия при продължително катерене или натоварване да чупи карета и по големия проблем е че ако сложите големи и отрецателни гуми тази щянга и от 1000лв. да е не издържа дори и една разходка, което в момента мие голям проблем.
                                Това не е "реактивна" щанга. Просто кормилна шанга и толкоз. Ма името не е важно.

                                Аз съм и намерил колая, но не остава време да взема мерките че да го начертая.

                                Ама на кратко:
                                - на шасито, с подходящи тампони (щото японските шасита се гънат), се слагат муфи, в които се плъзга шанга - като на кола с рейка.
                                - в двата края на тая шанга се закачат шарнирите за към колелата
                                - маха се въобще паразитния хебел
                                - от кормилната кутия до далечния край на плъзгащата се шанга се монтира втора щанга, която предава движението от рамото на кормилната кутия към плъзгащата се щанга.

                                Надявам се ме разбра. Това решава практически всиките главоболия както с цената, така и с краткия живот на оригиналната щанга. В тая система всичко дето се износва е сменяемо, а то е 2 накрайника и два триещи лагера. Евентуално по някое време някой и друг прахозащитен маншон.
                                Последно редактирано от sparkybg; 29-10-10, 22:09.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X