Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Патфайндъра сее много,защо?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Патфайндъра сее много,защо?

    Първоначално публикуван от iskrenhristov Преглед на мнение
    Писах ,че съм лаик,може и да ви е смешно,но дори не знам какво е това панхард.
    Напречна щанга.
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #17
      От: Патфайндъра сее много,защо?

      За мен е от кормилните щанги ама трее се види. Ако дядо Владо е далеч може и при мен
      аз пия ром
      )
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        От: Патфайндъра сее много,защо?

        Никой не позна.
        Виж имаш ли заден стабизатор.

        Коментар


        • #19
          От: Патфайндъра сее много,защо?

          Утре ще погледна и щангите отпред и стабилизиратора отзад.
          Можеш да изгубиш, само това което не можеш да си купиш.

          Коментар


          • #20
            От: Патфайндъра сее много,защо?

            Първоначално публикуван от iskrenhristov Преглед на мнение
            Утре ще погледна и щангите отпред и стабилизиратора отзад.
            Искрене, като карах твоя нисан, ме беше страх да дам газ върви много ма е направо приключение. Причината е липсващата задна стабилизираща щанга или както по-горе написаха "панхард" а лошото, е че не просто е махната а е изкъртена и на мястото на захвата на рамата има дупка. Също така са много уморени задните пружини и не държат въобще.
            no signature no problems

            Коментар


            • #21
              От: Патфайндъра сее много,защо?

              Стабилизираща щанга и диагонална щанга (панхард) нямат нищо общо
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #22
                От: Патфайндъра сее много,защо?

                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                Искрене, като карах твоя нисан, ме беше страх да дам газ върви много ма е направо приключение. Причината е липсващата задна стабилизираща щанга или както по-горе написаха "панхард" а лошото, е че не просто е махната а е изкъртена и на мястото на захвата на рамата има дупка. Също така са много уморени задните пружини и не държат въобще.
                Чакай, чакай... това нещо ако му липсва напречната щанга как изобщо остава на пътя? И при всичките описани горе смени на амортисьори и тампони никой ли не е забелязал това
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #23
                  От: Патфайндъра сее много,защо?

                  Единия захват беше изгнил и не можеше да се възтанови надеждно без сваляне на купето. Решението на предишния собственик беше радикално - без стабилизатор, тъй като джипката се водеше горска. Някакви майстори после изкърпиха само рамата.
                  После станаха някакви бартери ...
                  П.П.
                  Говориме за стабилизираща щанга.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Патфайндъра сее много,защо?

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Говориме за стабилизираща щанга.
                    Така може. Ама понеже горе пише "както по-горе казаха панхард" та се усъмних нещо. А да не би и неговия захват да е поизгнил междувременно?
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Патфайндъра сее много,защо?

                      Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                      ...
                      А да не би и неговия захват да е поизгнил междувременно?
                      Няма да се учудя, щото наблюденията са ми от преди две години. А ръждата върви бързо, не се ли вземат спешни мерки.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Патфайндъра сее много,защо?

                        Мерси,и това ще го направя.Сега е подложен на пълна разтаврация.
                        Можеш да изгубиш, само това което не можеш да си купиш.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Патфайндъра сее много,защо?

                          Това си е панхард. Нямам идея, как може да се кара без него.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Патфайндъра сее много,защо?

                            Диагоналната щанга (панхард, по-правилно е панар, щото е на френски) държи моста да не ходи наляво надясно. Без нея НЕ може да се кара по права линия дори с 10 км/ч.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #29
                              От: Патфайндъра сее много,защо?

                              Първоначално публикуван от fanatic
                              Ми ти що мислиш човека е пуснал подобна тема... щото не може да се кара. Единствено го държат в пътя явно здравите тампони на носачите. като дадеш газ и джипа се опитва да влезе в насрещното, а като върнеш газта се опитва да се качи на тротоара. Ма ако не се дава рязко газ се кара....
                              Предвид вида на задното окачване и най-вече вида на тампоните, смея да твърдя че без панхард тая джипка е невъзможно да се кара, дори с чисто нови тампони. И въобще да не се дава газ - на първия завой, дори взимайки го с 5км/ч, моста ще тръгне на където си иска, а купето - в обратна посока. Вероятно иде реч за махнатата задна стабилизираща щанга, обаче точно от нея, или по-точно нямането и, "сеене" не знам как ще се получи. Има нещо разбито, или отпред, или отзад. Аз съм готов да се обзаложа че ако дългата кормилна щанга не е сменяна, то е от нея. При разбиването и предницата започва да си прави каквото си иска при преминаване през неравноссти. А рядко някой я сменя, монеже изкарва много километри, примерно доста над 100000, ама за сметка на това оригиналната струва с много късмет тук по магазините над 400лв. В двата и края има шарнири, като тоя откъм кормилната кутия си е съвсем класически такъв, а тоя откъм паразитния хебел позволява само въртене около оста му, но не и гънене настрани. Като се разбие, започва и той да се гъне при всяко натоварване върху кормилната система, като крайния ефект е горе-долу все едно има много голям луфт в кормилната кутия, а сходимостта се промена самоволно и при най-малкото усилие, а джипката при преминаване през неравности, дори дребни, има собствено мнение по въпроса накъде да върви.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Патфайндъра сее много,защо?

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Предвид вида на задното окачване.....
                                много си бърз. Докато изтрия глупостта дето написах и ме копира.
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X