Обява

Свий
Няма добавени обяви.

insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

    Колеги,след много съвети на специалисти, си поръчах тези гуми,но мисля че сбърках.Какво мислите, ще се наложи ли да ползвам флекса.Моля за мненията Ви!?
    тел.0879292900 Калин Костадинов

  • #2
    От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

    Up
    тел.0879292900 Калин Костадинов

    Коментар


    • #3
      От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

      Първоначално публикуван от катерано Преглед на мнение
      Колеги,след много съвети на специалисти, си поръчах тези гуми,но мисля че сбърках.Какво мислите, ще се наложи ли да ползвам флекса.Моля за мненията Ви!?
      Спарки трябва да каже, но по-скоро няма да стане без "интервенции". Този размер отговаря на 32" по принцип, но при Insa е всъщност почти 33". А доколкото знам на Тераното влиза максимум 31", при това с изнасяне на джантата с 10-15мм (но не повече). Малки са му арките на Тераното. За флекса трябва да каже някой, който е пробвал - не съм наясно какво има набутано в калниците (казанчета за чистачки, антени и др.).
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #4
        От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

        Калаша няма интернет та ще кажа вместо него. Малко рязане, задни пружини от Гелендия и 7см боди лифт. Така влизат 32" без никакви проблеми дори при вдигната гума до упор. Това е на терано 1, но калниците на двата модела много си приличат.

        PP На каква цена ти идват гумите, ако не е тайна?
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #5
          От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

          Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
          Калаша няма интернет та ще кажа вместо него. Малко рязане, задни пружини от Гелендия и 7см боди лифт. Така влизат 32" без никакви проблеми дори при вдигната гума до упор. Това е на терано 1, но калниците на двата модела много си приличат.

          PP На каква цена ти идват гумите, ако не е тайна?
          Гумите си ги поръчах от един английски сайт.Доставени до мен, цената е 317 лири.Мисля че това е доста прилична цена.Ако нямат нищо напротив модераторите, ще ви драсна адреса.Поръчах гумите на 4.10.2010,днес получих потвърждение че са в София.
          тел.0879292900 Калин Костадинов

          Коментар


          • #6
            От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

            БОДиЛифта ми е почти готов.Използвам един проект за боди лифт от Английски сайт.Почти съм на финала,остава да реша проблема с радиатора отпред и ще пусна нова тема, всичко съм снимал.Може да представлява интерес за някой.
            тел.0879292900 Калин Костадинов

            Коментар


            • #7
              От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

              Първоначално публикуван от катерано Преглед на мнение
              ....Доставени до мен, цената е 317 лири.....
              Това 315 лири на гума или за 4, или за 5. Пусни ми моля сайта на лично.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • #8
                От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                Без флекс няма да влязат. А вероятно ще трябва и флекс, при това големия и поне инч бодилифт. Това и отпред и отзад. Конкретно, отзад при напълно свито положение опират в желязото, държащо калобрана и задната броня.

                Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                Спарки трябва да каже, но по-скоро няма да стане без "интервенции". Този размер отговаря на 32" по принцип, но при Insa е всъщност почти 33". А доколкото знам на Тераното влиза максимум 31", при това с изнасяне на джантата с 10-15мм (но не повече). Малки са му арките на Тераното. За флекса трябва да каже някой, който е пробвал - не съм наясно какво има набутано в калниците (казанчета за чистачки, антени и др.).
                Всъщност, изнасянето дори води до по-голямо флексене, понеже при завой гумата започва да ходи повече и напред/назад. Най-критично е долу при прага.

                Според мен повече от 32-ки на това возило е неразумно. Веднъж заради предния диф/полуоски и второ заради многото рязане. Отделно дето и ще стане тромав, особено ако е преди 1996г. Все пак 33-ки са 4 размера над заводското.

                Аз много мисля за 32-ки, още повече че има налични INTERCO TrXuS MT 16-ки, ама някак още не мога да се преборя със себе си, веднъж заради флекса, и второ защото трябва да търся 16-ки джанти.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                  Това е цената за 4 гуми доставени до Попово.
                  тел.0879292900 Калин Костадинов

                  Коментар


                  • #10
                    От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                    Благодаря ти за отговора Спарки.Тераното ми е 97 година бензин.Бодилифта който правя е 10см и мисля юе ще се вдигне достатъчно.За флекса си прав,много рязане.Имам идея да си уширя калниците с 10-15 см като използвам рифелна ламарина,не знам какво ще стане,това е само идея.
                    Иначе ще ползвам фланци 33мм и джанти с -44ЕТ за изнасяне на гумите.
                    За дифа си много прав ще ми стане консуматив.Това е друга тема....
                    тел.0879292900 Калин Костадинов

                    Коментар


                    • #11
                      От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                      Първоначално публикуван от катерано Преглед на мнение
                      Иначе ще ползвам фланци 33мм и джанти с -44ЕТ за изнасяне на гумите.
                      Това прави общо -77мм, което е адски много за каквато и да било машина с независима предница. А спрямо заводските джанти е още повече - -102мм. Едно, че при завой гумата ще се изнася с едни 7-8 см повече от предвиденото (което води до още повече рязане!), второ, че не само с дифа и полуоските ще имаш ядове, но и с всички конструктивни елементи по предницата - шарнири, тампони на носачите, кормилни накрайни, щанги, хебели...
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • #12
                        От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                        Първоначално публикуван от катерано Преглед на мнение
                        Гумите си ги поръчах от един английски сайт.Доставени до мен, цената е 317 лири.Мисля че това е доста прилична цена.Ако нямат нищо напротив модераторите, ще ви драсна адреса.Поръчах гумите на 4.10.2010,днес получих потвърждение че са в София.
                        Дай инфо за доставката на тези гуми,моля ! На лични,или на тел,или по-друг начин.Благодаря !

                        Коментар


                        • #13
                          От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                          Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                          Това прави общо -77мм, което е адски много за каквато и да било машина с независима предница. А спрямо заводските джанти е още повече - -102мм. Едно, че при завой гумата ще се изнася с едни 7-8 см повече от предвиденото (което води до още повече рязане!), второ, че не само с дифа и полуоските ще имаш ядове, но и с всички конструктивни елементи по предницата - шарнири, тампони на носачите, кормилни накрайни, щанги, хебели...
                          С тая комбинация и гуми 33-ки, ще трябва да реже не само калника и прага, ами и вратата. И това съм виждал направено по западните сайтове де.

                          Ей ви нещо дето ме кефи (това май е с 33-ки, без да се изнасят и да се вдига екстремално. Преполагам общото ЕТ е накъде между нула и -20:
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2006-03-17_084622_boterrano5.jpg
Прегледи:3
Размер:42.8 КБ
ID:5217943

                          Аз не бих искал нищо повече от това от едно терано (като изключим някои подробности), освен една предна броня, каквато си трябва.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                            Ще ми бъде интересно да видя снимките.
                            10см. бодилифт ... меко казано - твърде много за която и да е марка и модел.
                            Резултата от подобна "интервенция" ще донесе ли повече от 5% по-висока проходимост?
                            Негативите ще бъдат в пъти повече.
                            Относно "мерките по уширяване", колегите вече са го написали и съм напълно съгласен с тях.
                            Life is too short to drive dull cars!

                            Fight global warming !
                            ... turn on your A/С !

                            Коментар


                            • #15
                              От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                              Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
                              ...Резултата от подобна "интервенция" ще донесе ли повече от 5% по-висока проходимост?......
                              Боди лифта не увеличава проходимостта директно. Влошава я. На страничен наклон губиш.Единствената далавера е вкарването на по-големи гуми. От 29" на 32". Просветите са увеличават с 5 см. Това е цялата далавера.
                              10 см боди лифт значи: нови жила на ръчната, удължаване на кормилния прът, друг маркуч на резервоара, друга решетка, броните стоят смешно и не на място...
                              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                              Вальо. О888 557Ч7Ч
                              Silverado 1.3 i

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X