Обява

Свий
Няма добавени обяви.

insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

    Точно!
    Покрай самия боди лифт, се отварят още няколко приятни и не до там заигравки, които са повечето губивреме и мозъчни тренировки.
    Вероятно ще има проблем и с перката на радиатора, дифузьора, а също така и с удължаване на лостчето за 4Х4.
    Аз лично, повече от 5 см не бих препоръчал за какъвто и да е джип.
    Другото е казано от колегите по-горе.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #17
      От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

      Тия ги пропуснах.
      ..знаех си, че имаше още... ааа маркучите за водния радиатор, за въздух към турбото... кабелите за маса...
      такива ми ти дребни губивременки.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #18
        От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

        Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
        Боди лифта не увеличава проходимостта директно. Влошава я. На страничен наклон губиш.Единствената далавера е вкарването на по-големи гуми. От 29" на 32". Просветите са увеличават с 5 см. Това е цялата далавера.
        10 см боди лифт значи: нови жила на ръчната, удължаване на кормилния прът, друг маркуч на резервоара, друга решетка, броните стоят смешно и не на място...
        Именно!
        Това са само част от негативите, които имах предвид.
        Гарантирано спирачни тъбички, както и на съединителя/мисля беше хидравличен привод/ и ред неща като скоростен лост, този на раздатката и др., за които сега просто не се сещаме.
        За поведение НА пътя не искам да си мисля.
        Life is too short to drive dull cars!

        Fight global warming !
        ... turn on your A/С !

        Коментар


        • #19
          От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

          След направените от мен промени като боди лифт, големи агресивни гуми, смяна на ресори с по-твърди и натягане на торсионите, пътното поведение и комфорта се влошиха драстично в пъти. Сега да карам с повече от 90-100 км/ч, е рискована работа.
          Казвам го в подкрепа на всички по-горни мнения, за да се знае.
          След такива промени, забравяш да си караш джипката като лека кола.
          На разхода също се отразява.
          Возенето сега ми напомня за казармата, когато карах Джоган.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #20
            От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

            ЕЕЕЕ..... вие ме убихте бе хора!Този джип го купих за такива заигравки, а вие още малко и ще ме откажете.
            Имам си още един джип и лек автомобил и този съм го...... прежалил.??!Днес следобяд пристигнаха гумите,еб... ти размера?!! Гуметата са високи точно 81 см,тежат 25.2кг ,напомпалсъм ги на 1.5 атм.Сложил съм ги за да видя колко "грозно"..... изглежда джипката..Няма място ,но ще направим.

            ААА...може би ще ви послушам само за бодиЛИФТА.Колкода го смъкна 5 см???????
            Другото ще се прави квото трябва.
            Ще кача снимки.
            тел.0879292900 Калин Костадинов

            Коментар


            • #21
              От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

              Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнение
              Дай инфо за доставката на тези гуми,моля ! На лични,или на тел,или по-друг начин.Благодаря !
              0887733322 Обади се.
              тел.0879292900 Калин Костадинов

              Коментар


              • #22
                От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                Първоначално публикуван от катерано Преглед на мнение
                ЕЕЕЕ..... вие ме убихте бе хора!Този джип го купих за такива заигравки, а вие още малко и ще ме откажете.
                Имам си още един джип и лек автомобил и този съм го...... прежалил.??!Днес следобяд пристигнаха гумите,еб... ти размера?!! Гуметата са високи точно 81 см,тежат 25.2кг ,напомпалсъм ги на 1.5 атм.Сложил съм ги за да видя колко "грозно"..... изглежда джипката..Няма място ,но ще направим.

                ААА...може би ще ви послушам само за бодиЛИФТА.Колкода го смъкна 5 см???????
                Другото ще се прави квото трябва.
                Ще кача снимки.
                За достоверна информация се консултирай най-добре със Спарки, защото е наясно с конкретните особености на модела.
                Аз бих заложил на окачване вместо бодилифт, но е по-скъпата алтернатива.
                "Флексологията" при този размер гуми изглежда неизбежна, така че поне да е оправдана.
                Life is too short to drive dull cars!

                Fight global warming !
                ... turn on your A/С !

                Коментар


                • #23
                  От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                  81см=32-ки. Съвета ми е да не ги изнасяш с повече от 30-40мм, което значи джанти с офсет до към -15 - -20. С бодилифт 1 инч (25.4мм) ще се подсигуриш да не опират горе при крайно свито положение на окачването. След тоя 2 процедури остава да поорежеш калниците и праговете достатъчно, че да не опират, и си готов. Лифт на окачването повече от 3 инча е невъзможен, дори и с къстъм носачи като мойте - просто толкова си може предницата. После, за да върви както трябва с тоя размер гуми (разбирай а поддържа 130-140 без особен зор) ще трябва да смениш дифовете с такива от старото терано преди 1996-та с квадратните фарове, и да направиш едно чипосване на двигателя до към 145 кончета и 310 нютона. Ако искаш ходове отзад, ще трябва или да махнеш стабилизиращата щанга, или да мислиш за дисконекти. Ще трябва и да изместиш захвата на манхарда надолу, че да работи както трябва (това аз още не съм свършил, но предстои), и желателно да смениш всичките задни щанги с по-дебели такива, ако искаш да правиш съвсем хулигански прояви из горите и сокаците.

                  По тоя начин ще получиш доста балансирано поведение на джипката, без излишна странична нестабилност, без тромавост и без разни главоломни и скъпи изменения по конструкцията.

                  А иначе може да се стигне още по-далеч. Има китове за сваляна на цялата предница надолу (носачи, диф, торсиони), както и такива за замяна на предното окачване с цял мост, но според мен е ненужно голяма заигравка.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                    Както винаги,Спарки е железен!Благодаря.
                    Само не ми е ясно как да го чипосам,не съм сигурен дали споменах че Тераното е бензин.
                    тел.0879292900 Калин Костадинов

                    Коментар


                    • #25
                      От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                      Първоначално публикуван от катерано Преглед на мнение
                      Както винаги,Спарки е железен!Благодаря.
                      Само не ми е ясно как да го чипосам,не съм сигурен дали споменах че Тераното е бензин.
                      А, бях останал с впечатлението че е 2.7тди.

                      Значи, виж с какво предавателно число са ти дифовете. Ако 4.375 - добре, щото има по-бавни от старото - 4.625. Ако са си 4.625 щатно, всяка промяна към по-бавни е свързана със сериозен разход.

                      Двигателя явно няма да можеш да чипосаш, но това те касае повече извън гората. На бавни скорости в гората мисля ще имаш достатъчно мощност за тия гуми.

                      ПП: Я кажи коя година е тераното? Надявам се поне е най-мощната версия на бензиновия - 123 или 124 кончета. Ама, кажи годината, или направо дай VIN-а на лични, и ще ти я проверя утре, както и предавателното число на дифовете.
                      Последно редактирано от sparkybg; 14-10-10, 22:56.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                        Годината е 97'.Ще ти изпратя VIN утре.Благодаря.
                        тел.0879292900 Калин Костадинов

                        Коментар


                        • #27
                          От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                          Тоест ето го VSKKBNR20U0305383.
                          тел.0879292900 Калин Костадинов

                          Коментар


                          • #28
                            От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                            Пусни някоя снимка де, не се стискай.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #29
                              От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                              Двигател КА24Е - двигателя е в най-добрата си версия, слагана на терано 2. Намират се всякакви спецификации мажду 116 и 124 коня. Предполагаемо точно твоя е 118. Има разни версии на същия с до към 150, но се слагат на други коли. Не знам как седи въпроса с чипосването на тоя двигател, но иначе има доволен запас и е сравнително надежден и безпроблемен.

                              Дифове 4.625 - бавните. По-бавни фабрични на терано няма. Хем добре, че няма да ти бръмчи още една муха в главата, хем недобре, защото ако решиш да сменяш предавателно число, трябва да се търсят поне 4.875, а само пиньон/корона за отпред и за отзад ще излязат сигурно над 2000лв, върху които трябва да си сложиш още едни 1000 за части (лагери) и труд.

                              Та, значи, действай си по другото, а двигателя остави за накрая. Хубавото е че тоя двигател е доста разпространен по разни роудстъри (NISSAN 240ZX и други), като със смяна на глава например се превръща в КА24DE, вече с фабрични 150 коня, двувалка с 16 клапана (твоя е едновалка с 12 клапана) и някои други дреболии, а с турбина и други заигравки го докарват до 300 магарета дори.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: insa turbo-special track 235/85/16 ще влезе ли на Терано 2

                                Ще пусна снимки след понеделник.Днес накарах мойте да върнат старите гуми Yokohama GEolander MT, защото утре мисля да ходя на лов.В понеделник джипа ставана парчета и в Петък всичко трябва да е ОК.
                                Между другото имам в телефона някоя снимка на джипката, но не мога да го скаща през Блутута с компа.Абе тия новите телефони са си е.... м..... Ще Опитам пак.
                                тел.0879292900 Калин Костадинов

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X