Може би някои са виждали тези снимки , но за останалите.....наслаждавайте се
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
MONSTER PAJERO
Свий
X
-
От: MONSTER PAJERO
Сериозен боди лифт са сложили островитяните,ама раздатката супер селект май ще свърши преди полуоските.Инак изглежда вношително,за да е и практично всички знаем кво се прави...ама излиза едни пари...LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
-
От: MONSTER PAJERO
Е аз по неговите думи някъде из форума. Предни полуоски и карета. А двигателя е як. Върти ги, наистина.Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение37-ци е на Станко. Стои секси, и мотора ги върти без проблем, но и аз мисля, че са налице проблеми в следстивие на този размер. Но той може да каже най-добре.
На това, за което е отворена настоящата тема обаче не личи дали отпред си е в оригинал, или нещо е сменяно. Имаше някакви китове за цял мост и прочие...
ПП: Сега гледам че на капака има въздухозаборник. Да не е дизеляк това на снимката???Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: MONSTER PAJERO
Дизел е - 2.8. Изглежа е правено само да плаши гаргите - отпред си е оригинално, даже и торсионите не са му натягани много. Почти цялото повдигане е от боди-лифт, което не ми се струва много умно. С много по-малко зор са можели да поорежат арките и пак да вкарат същите валяци. Даже щеше да стои по-добре. А иначе мотора няма грижи да върти такива гуми, нито пък грижи с раздатката има. И с полуоските няма да има, понеже торсионите явно не са натягани. Единствено шарнирите стават консуматив за 5000 км (дори и с по-малки гуми).Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЕ аз по неговите думи някъде из форума. Предни полуоски и карета. А двигателя е як. Върти ги, наистина.
На това, за което е отворена настоящата тема обаче не личи дали отпред си е в оригинал, или нещо е сменяно. Имаше някакви китове за цял мост и прочие...
ПП: Сега гледам че на капака има въздухозаборник. Да не е дизеляк това на снимката???Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: MONSTER PAJERO
Те грижите с полуоските според мен не са толкова от вдигането, а от големите гуми, комбинирани с як мотор. Това 2.8 на снимката надали ще има такива проблеми, обаче.Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнениеДизел е - 2.8. Изглежа е правено само да плаши гаргите - отпред си е оригинално, даже и торсионите не са му натягани много. Почти цялото повдигане е от боди-лифт, което не ми се струва много умно. С много по-малко зор са можели да поорежат арките и пак да вкарат същите валяци. Даже щеше да стои по-добре. А иначе мотора няма грижи да върти такива гуми, нито пък грижи с раздатката има. И с полуоските няма да има, понеже торсионите явно не са натягани. Единствено шарнирите стават консуматив за 5000 км (дори и с по-малки гуми).
Колкото до това - боди лифт или лифт на окачването - въпроса е спорен, когато се касае са джипка с независимо окачване отпред. Боди лифта ти дава "свободата" да си настроиш предното окачване да е в средата на хода си при неутрално положение. Там и най-пълноценно употребява и без това сравнително малките си ходове.
Само че, рязане на ламарини значи да се правят и къстъм вежди и такива нещица. Може и това да е причината.
Абе, свят широк, и шарен. Поне стои добре.
ПП: Освен другото, предна дясна гума му е различна от другите 3.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: MONSTER PAJERO
Най-вече са от увеличения ъгъл на каретата, в следствие на повдигането. Ама тая тема е дъвкана вече до безкрайностПървоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеТе грижите с полуоските според мен не са толкова от вдигането, а от големите гуми, комбинирани с як мотор.
А що се отнася до дилемата "боди лифт или рязане" второто е определено по-практично и води до много по-малко главоболия. Големият боди лифт влече след себе си удължаване на всички възможни маркучи и тръбички, на някои кабели, на кормилен прът, на лостове на скорости и раздатка (заедно с доизрязване на отворите им в пода) и каквото още изскочи в процеса на работа. Все ми се струва че едни нови вежди и подкалници са далеч по-лека и бърза задача, пък и не местиш още по-нагоре и без това високия център на тежестта на Паджерото.
Но иначе сте прави - добре изглежда
.
Последно редактирано от stargazer; 15-06-10, 14:24.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: MONSTER PAJERO
За съжаление, само с рязане да вкараш 37" гуми е приложимо само за късата база. При дългата база за да вкараш такива "валяци" трябва да срежеш доста и от вратата, а това ми се струва по-трудоемко, отколкото да го повдигнеш.Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнениеДизел е - 2.8. Изглежа е правено само да плаши гаргите - отпред си е оригинално, даже и торсионите не са му натягани много. Почти цялото повдигане е от боди-лифт, което не ми се струва много умно. С много по-малко зор са можели да поорежат арките и пак да вкарат същите валяци. Даже щеше да стои по-добре. А иначе мотора няма грижи да върти такива гуми, нито пък грижи с раздатката има. И с полуоските няма да има, понеже торсионите явно не са натягани. Единствено шарнирите стават консуматив за 5000 км (дори и с по-малки гуми).
Коментар
-
От: MONSTER PAJERO
Е, аз на снимките виждам къса база (или е време да слагам очила?). А дългата според мен ще изглежда смешно с толкова големи гуми.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар