Обява

Свий
Няма добавени обяви.

MONSTER PAJERO

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • MONSTER PAJERO

    Може би някои са виждали тези снимки , но за останалите.....наслаждавайте се
    Прикачени файлове

  • #2
    От: MONSTER PAJERO

    Интересно.
    Съдейки по надписите отстрани, се чудя дали двигателя има достатъчно сили да развърта тия баници, освен ако не е сменян де.

    Някой правил ли е подобен проект тук?
    www.occ.bg - Преносими газови бойлери и Мобилна баня за къмпингуване
    0898777327

    Коментар


    • #3
      От: MONSTER PAJERO

      Боже ,горкото ми Пахеро колко смешно изглежда като го погледна в гаража в сравнение с тоз. Стана ми тъжно...

      Коментар


      • #4
        От: MONSTER PAJERO

        E, на Станко паджерото е с 35-ци ли, 37-ци ли....

        Ама много проблеми с предните полуоски.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: MONSTER PAJERO

          37-ци е на Станко. Стои секси, и мотора ги върти без проблем, но и аз мисля, че са налице проблеми в следстивие на този размер. Но той може да каже най-добре.

          Коментар


          • #6
            От: MONSTER PAJERO

            Сериозен боди лифт са сложили островитяните,ама раздатката супер селект май ще свърши преди полуоските.Инак изглежда вношително,за да е и практично всички знаем кво се прави...ама излиза едни пари...
            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

            Коментар


            • #7
              От: MONSTER PAJERO

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              37-ци е на Станко. Стои секси, и мотора ги върти без проблем, но и аз мисля, че са налице проблеми в следстивие на този размер. Но той може да каже най-добре.
              Е аз по неговите думи някъде из форума. Предни полуоски и карета. А двигателя е як. Върти ги, наистина.

              На това, за което е отворена настоящата тема обаче не личи дали отпред си е в оригинал, или нещо е сменяно. Имаше някакви китове за цял мост и прочие...

              ПП: Сега гледам че на капака има въздухозаборник. Да не е дизеляк това на снимката???
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: MONSTER PAJERO

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Е аз по неговите думи някъде из форума. Предни полуоски и карета. А двигателя е як. Върти ги, наистина.

                На това, за което е отворена настоящата тема обаче не личи дали отпред си е в оригинал, или нещо е сменяно. Имаше някакви китове за цял мост и прочие...

                ПП: Сега гледам че на капака има въздухозаборник. Да не е дизеляк това на снимката???
                Дизел е - 2.8. Изглежа е правено само да плаши гаргите - отпред си е оригинално, даже и торсионите не са му натягани много. Почти цялото повдигане е от боди-лифт, което не ми се струва много умно. С много по-малко зор са можели да поорежат арките и пак да вкарат същите валяци. Даже щеше да стои по-добре. А иначе мотора няма грижи да върти такива гуми, нито пък грижи с раздатката има. И с полуоските няма да има, понеже торсионите явно не са натягани. Единствено шарнирите стават консуматив за 5000 км (дори и с по-малки гуми).
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #9
                  От: MONSTER PAJERO

                  Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                  Дизел е - 2.8. Изглежа е правено само да плаши гаргите - отпред си е оригинално, даже и торсионите не са му натягани много. Почти цялото повдигане е от боди-лифт, което не ми се струва много умно. С много по-малко зор са можели да поорежат арките и пак да вкарат същите валяци. Даже щеше да стои по-добре. А иначе мотора няма грижи да върти такива гуми, нито пък грижи с раздатката има. И с полуоските няма да има, понеже торсионите явно не са натягани. Единствено шарнирите стават консуматив за 5000 км (дори и с по-малки гуми).
                  Те грижите с полуоските според мен не са толкова от вдигането, а от големите гуми, комбинирани с як мотор. Това 2.8 на снимката надали ще има такива проблеми, обаче.

                  Колкото до това - боди лифт или лифт на окачването - въпроса е спорен, когато се касае са джипка с независимо окачване отпред. Боди лифта ти дава "свободата" да си настроиш предното окачване да е в средата на хода си при неутрално положение. Там и най-пълноценно употребява и без това сравнително малките си ходове.

                  Само че, рязане на ламарини значи да се правят и къстъм вежди и такива нещица. Може и това да е причината.

                  Абе, свят широк, и шарен. Поне стои добре.

                  ПП: Освен другото, предна дясна гума му е различна от другите 3.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: MONSTER PAJERO

                    Каквато е да е причината за повдигането, било за пред кафето или за гората, машината е внушителна.
                    Това показва нагледно ,че няма невъзможни идеи.

                    Свалям шапка и на Станко, и неговото е много красиво

                    Коментар


                    • #11
                      От: MONSTER PAJERO

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Те грижите с полуоските според мен не са толкова от вдигането, а от големите гуми, комбинирани с як мотор.
                      Най-вече са от увеличения ъгъл на каретата, в следствие на повдигането. Ама тая тема е дъвкана вече до безкрайност

                      А що се отнася до дилемата "боди лифт или рязане" второто е определено по-практично и води до много по-малко главоболия. Големият боди лифт влече след себе си удължаване на всички възможни маркучи и тръбички, на някои кабели, на кормилен прът, на лостове на скорости и раздатка (заедно с доизрязване на отворите им в пода) и каквото още изскочи в процеса на работа. Все ми се струва че едни нови вежди и подкалници са далеч по-лека и бърза задача, пък и не местиш още по-нагоре и без това високия център на тежестта на Паджерото.

                      Но иначе сте прави - добре изглежда .
                      Последно редактирано от stargazer; 15-06-10, 13:24.
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • #12
                        От: MONSTER PAJERO

                        Предна дясна гума явно е задрала разширителя на калника и го е откъснала. Не вярвам да се е разпрала от това, но е факт, че е различна...

                        Коментар


                        • #13
                          От: MONSTER PAJERO

                          Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                          Дизел е - 2.8. Изглежа е правено само да плаши гаргите - отпред си е оригинално, даже и торсионите не са му натягани много. Почти цялото повдигане е от боди-лифт, което не ми се струва много умно. С много по-малко зор са можели да поорежат арките и пак да вкарат същите валяци. Даже щеше да стои по-добре. А иначе мотора няма грижи да върти такива гуми, нито пък грижи с раздатката има. И с полуоските няма да има, понеже торсионите явно не са натягани. Единствено шарнирите стават консуматив за 5000 км (дори и с по-малки гуми).
                          За съжаление, само с рязане да вкараш 37" гуми е приложимо само за късата база. При дългата база за да вкараш такива "валяци" трябва да срежеш доста и от вратата, а това ми се струва по-трудоемко, отколкото да го повдигнеш.
                          www.occ.bg - Преносими газови бойлери и Мобилна баня за къмпингуване
                          0898777327

                          Коментар


                          • #14
                            От: MONSTER PAJERO

                            Е, аз на снимките виждам къса база (или е време да слагам очила?). А дългата според мен ще изглежда смешно с толкова големи гуми.
                            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                            Коментар


                            • #15
                              От: MONSTER PAJERO

                              Интересно, дали е правено за сняг?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X