Обява

Свий
Няма добавени обяви.

MONSTER PAJERO

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: MONSTER PAJERO

    Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
    Интересно, дали е правено за сняг?
    Като му гледам тонираните стъкла, лъскавите бронички, решетчици и прочие железца, сполерчета и пластмасарийки, си е правено баш за пичеловка.

    Ма кво от това. Ако предната вежда си му беше на мястото, щеше да изглежда супер.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: MONSTER PAJERO

      за пред кафето , ина4е е доста красиво
      Aprilia 125 1991
      Bashan 200c 2007
      Suzuki Vitara 1.6 16v 1993
      Suzuki Grand Vitara 2.5 1998

      Коментар


      • #18
        От: MONSTER PAJERO

        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
        Е, аз на снимките виждам къса база (или е време да слагам очила?). А дългата според мен ще изглежда смешно с толкова големи гуми.
        Ха, тя била къса база на снимката, добре че сложих очилата за я да видя добре .

        Мен ме интересува дългата база и затова коментирам нея. Ако успея да реализирам проекта, който ми се върти в главата и да забода 37-ици, не мисля, че ще ми изглежда смешно, поне не и за мен.
        Поздрави.
        www.occ.bg - Преносими газови бойлери и Мобилна баня за къмпингуване
        0898777327

        Коментар


        • #19
          От: MONSTER PAJERO

          Първоначално публикуван от Димитър Желязков Преглед на мнение
          Ха, тя била къса база на снимката, добре че сложих очилата за я да видя добре .

          Мен ме интересува дългата база и затова коментирам нея. Ако успея да реализирам проекта, който ми се върти в главата и да забода 37-ици, не мисля, че ще ми изглежда смешно, поне не и за мен.
          Поздрави.
          Няма невъзможни неща
          По принцип, на дългата база арката отзад е бая голяма. Аз бих подходил комбинирано (ама това е най-тежкия вариант финансово ) - 2" от окачване, около 4см боди-лифт (това е границата, при която можеш да си спестиш манипулациите, които съм описал горе) и малко рязане, най-вече отпред. И все пак, 2-та инча вече са рискови за полуоските, при комбинация с по-големи гуми; на шарнирите и паразитния хебел също няма да им е много по вкуса...
          "МонстъризЪма" си е заигравка за машини с цели мостове - наште кошници не са за тая работа, особено ако искаш и някакви експлоатационни качества, а не само визия.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #20
            От: MONSTER PAJERO

            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
            ...
            "МонстъризЪма" си е заигравка за машини с цели мостове - наште кошници не са за тая работа, особено ако искаш и някакви експлоатационни качества, а не само визия.
            Заглеждал съм ги и съм карал 3,5. С по яко силово предаване са. Съединителя трябва да е "усилен". Отпред мятаме цял як мост, щото само големи гуми без ходове и здрави мостове е вярно за пред кафето.

            Коментар


            • #21
              От: MONSTER PAJERO

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Заглеждал съм ги и съм карал 3,5. С по яко силово предаване са.
              Някой из форума преди време твърдеше че силото предаване на 3.5 бензин и 2.8 дизел са еднакви. Еднакви били и на 2.5 и 3.0. Аз не знам. Не им знам и въртящите моменти.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: MONSTER PAJERO

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Някой из форума преди време твърдеше че силото предаване на 3.5 бензин и 2.8 дизел са еднакви. Еднакви били и на 2.5 и 3.0. Аз не знам. Не им знам и въртящите моменти.
                Според мен 3,5 трябва да се прави. ВМ са близки но мощноста е близо x2. Отделно проекта е сериозен и като ще се дават пари, поне да е за правилната машина.
                Има проблем с предния диф, който е от ляво. Трябва "вранглерски", или тотална преработка на десен. Или заигравки с предавателните кутии.

                Коментар


                • #23
                  От: MONSTER PAJERO

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  Според мен 3,5 трябва да се прави. ВМ са близки но мощноста е близо x2. Отделно проекта е сериозен и като ще се дават пари, поне да е за правилната машина.
                  Има проблем с предния диф, който е от ляво. Трябва "вранглерски", или тотална преработка на десен. Или заигравки с предавателните кутии.
                  Еми то за трансмисията важен е момента. Те се чупят от това.

                  А ако ще се избира между 2.8 дизел и 3.5 бензин, той избора е ясен, предвид че в случая не иде реч за икономии, а за чесане на краста.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: MONSTER PAJERO

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Еми то за трансмисията важен е момента. Те се чупят от това.

                    А ако ще се избира между 2.8 дизел и 3.5 бензин, той избора е ясен, предвид че в случая не иде реч за икономии, а за чесане на краста.
                    Абе бая машина може да си стане. Че и за наште траяли, щото тя си е готова ралиджийска. Даже може да се остави отпред независимото с преработки. Върбанов прави нещо подобно. Отзад тотална промяна на окачването и айде.
                    Справка Самурая в Лазарово как се разхожда в екстремите. Отпред на ресьорите и отзад 4 линка.

                    Коментар


                    • #25
                      От: MONSTER PAJERO

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Според мен 3,5 трябва да се прави. ВМ са близки но мощноста е близо x2. Отделно проекта е сериозен и като ще се дават пари, поне да е за правилната машина.
                      Има проблем с предния диф, който е от ляво. Трябва "вранглерски", или тотална преработка на десен. Или заигравки с предавателните кутии.
                      То,като се вкараш във филма с цял мост отпред няма особено значение.Кефа става постоянен,но за сметка на това вечен...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #26
                        От: MONSTER PAJERO

                        За почитателите на дългата база има и за тях
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #27
                          От: MONSTER PAJERO

                          Първоначално публикуван от teopajero Преглед на мнение
                          За почитателите на дългата база има и за тях
                          Произведено от потомствен майстор на изкуствени коледни елхи... В една софийска автокъща се мъдри подобно произведение, на базата на Toyota 4Runner I . Представлява (както и това на снимката) custom шаси на цели мостове с long-arm носачи и подходящи пружини и амортисьори, върху което можеш да качиш купе от каквото ти душа иска. Не е лошо като идея, стига да е изпълнено с качествени елементи. Явно е правило след механиката задължително да се "работи" и по "визията" на машината - Toyota-та беше буквално опасана със светодиоди (по скромната ми преценка не по-малко от 150W при 0,5W/бр.) и други разни красоти за които пернишките голфове могат да си изгризат гумите от завист. Така като гледам и това на снимката не оства по-назад.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #28
                            Re: MONSTER PAJERO


                            много красиво ми се види тфа PAJERO
                            Aprilia 125 1991
                            Bashan 200c 2007
                            Suzuki Vitara 1.6 16v 1993
                            Suzuki Grand Vitara 2.5 1998

                            Коментар


                            • #29
                              От: MONSTER PAJERO

                              Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                              Произведено от потомствен майстор на изкуствени коледни елхи... В една софийска автокъща се мъдри подобно произведение, на базата на Toyota 4Runner I . Представлява (както и това на снимката) custom шаси на цели мостове с long-arm носачи и подходящи пружини и амортисьори, върху което можеш да качиш купе от каквото ти душа иска. Не е лошо като идея, стига да е изпълнено с качествени елементи. Явно е правило след механиката задължително да се "работи" и по "визията" на машината - Toyota-та беше буквално опасана със светодиоди (по скромната ми преценка не по-малко от 150W при 0,5W/бр.) и други разни красоти за които пернишките голфове могат да си изгризат гумите от завист. Така като гледам и това на снимката не оства по-назад.
                              А, и му искат едни сериозни пари.
                              VARADERO SD2

                              Коментар


                              • #30
                                От: MONSTER PAJERO

                                Това червеното паджеро наистина е уникално. искам и аз

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X