Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвместимост на скоростни кутии и възли на Паджеро 2,8 и 3,5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Съвместимост на скоростни кутии и възли на Паджеро 2,8 и 3,5

    До някъде сте прави, но не напълно. Ще дам отново примера, който дадох по-рано. Предавателните числа в скоростните кутии са еднакви, доказва го файла, който качих по-горе с предавателните числа за V5M31 кутиите. Единствено при някои кутии има разлика в 5-тата предавка. От тук следва, казвате вие, че трябва да има разлика в диференцалите. Това не е точно така. Бях написал по-горе, че 3.5 къса и дълга са с еднакви предавателни числа на диференциалите, които са СЪЩИТЕ както и тези на 2.8 КЪСА база. Вече чак дългата база 2.8 има по-бавни диференциали (4.900). Тоест - имаме случай в който и бензиновата и дизеловата трансмисия не само са еднакви като модел, но и като предавателни числа. Единствената разлика е в захвата на скоростите към мотора (камбаната), защото все пак са различни блоковете. Прави сте, че в повечето случаи има разлика м/у бензин и дизел трансмисии, но това не променя факта, че има случаи като този горе, в които трансмисиите са еднакви.

    П.С. Точните данни, за които говори Андро в по-горния пост ги има в прикачения от мен по-рано в темата файл за V5M31 трансмисиите. Там може да се види коя кога е слагана + предавателните числа на различните модели/предавки.

    Коментар


    • #32
      До: Направа на Паджеро2 3.5 дълга база за състезания

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Добре де, кой е казал че няма разлики. Каза се, че прикачните точки и размери са еднакви. Каза се, че най вероятно предавателното число на скоростите е различно. Също така и предавателното число на главното предаване, най вероятно е различно. То това е и ценното на тая информация за нас. Тоест, как да направим от дизела бегачка, и обратното - как да направим от бегачката траялка.
      Сега остава някой да даде точни данни и всички да сме доволни.
      Колегите Afterburner и rusev писаха,че 2,8 ставало за донор на 3.5 и било еднакво.Двамата колеги ги питам дали са виж дали разглобени скоростна кутия и диф разглубени.
      Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
      АСК Ален Мак

      Коментар


      • #33
        До: Съвместимост на скоростни кутии и възли на Паджеро 2,8 и 3,5

        Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
        До някъде сте прави, но не напълно. Ще дам отново примера, който дадох по-рано. Предавателните числа в скоростните кутии са еднакви, доказва го файла, който качих по-горе с предавателните числа за V5M31 кутиите. Единствено при някои кутии има разлика в 5-тата предавка. От тук следва, казвате вие, че трябва да има разлика в диференцалите. Това не е точно така. Бях написал по-горе, че 3.5 къса и дълга са с еднакви предавателни числа на диференциалите, които са СЪЩИТЕ както и тези на 2.8 КЪСА база. Вече чак дългата база 2.8 има по-бавни диференциали (4.900). Тоест - имаме случай в който и бензиновата и дизеловата трансмисия не само са еднакви като модел, но и като предавателни числа. Единствената разлика е в захвата на скоростите към мотора (камбаната), защото все пак са различни блоковете. Прави сте, че в повечето случаи има разлика м/у бензин и дизел трансмисии, но това не променя факта, че има случаи като този горе, в които трансмисиите са еднакви.

        П.С. Точните данни, за които говори Андро в по-горния пост ги има в прикачения от мен по-рано в темата файл за V5M31 трансмисиите. Там може да се види коя кога е слагана + предавателните числа на различните модели/предавки.
        Не споря, казвам си мнението. Но е тъпо на дизел да сложиш предавателно съотношение като на бензин. Не че дизела няма да се развинти на 5000 оборота, но колко пъти ще е? Много от хората си мислят, че като е нов модел дизел, търпи на всичко. Пък то май не е баш така. Никога не съм харесвал бензина, ама с тия компютри, по лесно ще побългаря съвременен бензинов, отколкото дизел. Не че не мога да му ръгна механична помпа де.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #34
          До: Съвместимост на скоростни кутии и възли на Паджеро 2,8 и 3,5

          Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
          До някъде сте прави, но не напълно. Ще дам отново примера, който дадох по-рано. Предавателните числа в скоростните кутии са еднакви, доказва го файла, който качих по-горе с предавателните числа за V5M31 кутиите. Единствено при някои кутии има разлика в 5-тата предавка. От тук следва, казвате вие, че трябва да има разлика в диференцалите. Това не е точно така. Бях написал по-горе, че 3.5 къса и дълга са с еднакви предавателни числа на диференциалите, които са СЪЩИТЕ както и тези на 2.8 КЪСА база. Вече чак дългата база 2.8 има по-бавни диференциали (4.900). Тоест - имаме случай в който и бензиновата и дизеловата трансмисия не само са еднакви като модел, но и като предавателни числа. Единствената разлика е в захвата на скоростите към мотора (камбаната), защото все пак са различни блоковете. Прави сте, че в повечето случаи има разлика м/у бензин и дизел трансмисии, но това не променя факта, че има случаи като този горе, в които трансмисиите са еднакви.

          П.С. Точните данни, за които говори Андро в по-горния пост ги има в прикачения от мен по-рано в темата файл за V5M31 трансмисиите. Там може да се види коя кога е слагана + предавателните числа на различните модели/предавки.
          Ти как мислиш защо има разлика в 5-та предавка.
          Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
          АСК Ален Мак

          Коментар


          • #35
            До: Съвместимост на скоростни кутии и възли на Паджеро 2,8 и 3,5

            Пич, кутиите са еднакви като модел, можеш да сложиш едната на мястото на другата. Еднакво здрави са! Даже бих сложил на бензин по-къси диференциали, защото са по-къси и ще компенсират по-големите гуми (за 3.5 става въпрос, с доста дълги дифове е, 4.6хх, а има такива 4.9 при дизелово). Защо ми спорите, че не са съвместими? От самото начало казах че са идентични като ходова част и окачване, те са! Ако ще се хващате в разликите в предавателните числа излиза, че 2.8 къса и 2.8 дълга база са различни като трансмисия - е аз няма да го приема така! Еднакви са, едното просто е с други диференциали като предавателно число. Приеми го.

            Коментар


            • #36
              До: Съвместимост на скоростни кутии и възли на Паджеро 2,8 и 3,5

              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
              Не споря, казвам си мнението. Но е тъпо на дизел да сложиш предавателно съотношение като на бензин. Не че дизела няма да се развинти на 5000 оборота, но колко пъти ще е? Много от хората си мислят, че като е нов модел дизел, търпи на всичко. Пък то май не е баш така. Никога не съм харесвал бензина, ама с тия компютри, по лесно ще побългаря съвременен бензинов, отколкото дизел. Не че не мога да му ръгна механична помпа де.
              Що бре Тарга, ако си с 4-5" по-големи от стандартните гуми перфектно ще му дойдат на дизела едни по-къси дифове Нали това е идеята, да покажем кои части са съвместимо монтажно и хардуерно. Пък после всеки има глава на раменете си и може да сметне с какви предавателни числа иска да кара и в какви режими да държи двигателя. Моето Паджеро примерно го ползвам за градска кола и бих сложил дизелови диференциали, защото са по-дълги. Идват ми в момента прекалено къси скоростите, а нямам за цел да слагам по-големи гуми. Или пък от дизел скоростна кутия - НЯКОИ модели са с по-дълга пета предавка, така няма да държа 3500 оборота при 120-30 км/ч на магистрала.

              Коментар


              • #37
                До: Съвместимост на скоростни кутии и възли на Паджеро 2,8 и 3,5

                Здравейте!

                @targa:
                По-странното е, че като се замисли в дълбочина човек се сеща и за още един параметър, който засяга общото предавателно число - размера на гумите. И тъй като дизела е с по-малки гуми( 235/75/15 vs. 265/75/15), то излиза че той реално погледнато е с по-къси скорости от бензиновото. Но не трябва да забравяме, че и V6 моторите нямат 'навика' да се развъртат до високи обороти, тъй като и без това си имат достатъчно нютон метри в по-ниските обороти.

                @vetsi71:
                А защо има разлика само в 5та предавка, а в другите няма? Само да те светна, че заради разликите в размера на гумите при 120км/ч бензиново Паджеро 3.5 V6 е само с 50 оборота/минута повече от къса база дизел 2.8TD, а дългата база е дори с повече обороти/минута от бензина... Преди да 'скачаш', че има разлика не е лошо да направиш няколко прости изчисления и да видиш реално за каква разлика става дума и дали тя е в границите на разумното или не.

                А нали все пак темата произлезна от това, че за заместител на части за 3.5 може да се ползва 2.8? Не вярвам някой с 3.5 да се разсърди, затова че при 120км/ч на 5та ще се движи с 'колосалните' 130 оборота/минута по-малко - напротив - мисля, че ще му допадне...

                Поздрави,
                куку
                Verstopfung!

                Коментар


                • #38
                  До: Съвместимост на скоростни кутии и възли на Паджеро 2,8 и 3,5

                  Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
                  Що бре Тарга, ако си с 4-5" по-големи от стандартните гуми перфектно ще му дойдат на дизела едни по-къси дифове Нали това е идеята, да покажем кои части са съвместимо монтажно и хардуерно. Пък после всеки има глава на раменете си и може да сметне с какви предавателни числа иска да кара и в какви режими да държи двигателя. Моето Паджеро примерно го ползвам за градска кола и бих сложил дизелови диференциали, защото са по-дълги. Идват ми в момента прекалено къси скоростите, а нямам за цел да слагам по-големи гуми. Или пък от дизел скоростна кутия - НЯКОИ модели са с по-дълга пета предавка, така няма да държа 3500 оборота при 120-30 км/ч на магистрала.

                  Аз говоря по принцип. Ясно е че ако сложиш 4-5 размера отгоре ще търсиш и бавни дифове. Иначе ще стане куц кон. Ама това всеки го знае, а ако може да си го позволи и го прави. Само че това са строго индивидуални решения и не могат да се приемат за даденост. Викаш че ти идват къси предавките. Ама като дойдат дълги, из вашите тапи ще почнеш да тормозиш съединитела. Ако тръгнеш за Варна, кога ще пристигнеш? Вече 10 години се занимавам с Ровъри. Много си харесвам серийте, ама с тия дифове (1 / 4,75) като тръгна за Бургас и на 50ия километър се ядосвам що не съм тръгнал с маршрутката. Ако сложа големи ританки, ще им опадат полуоските. За това сега съм с Дифендъра. Както и да е. Разбра се за кои разлики говорим. Както казваш, всеки си има глава на раменете. Поздрави.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Съвместимост на скоростни кутии и възли на Паджеро 2,8 и 3,5

                    Попаднах на тази тема и ако мога да помогна на някой закъсал със скоростната кутия предлагам моя опит. Имам 3.5 194к.с. лява дирекция, късо , ръчка. Кутията виеше като купих джипа и викам, ще сменя някой лагер. Обаче този преди мен явно е бил палачор. Разглобих кутията и какво да видя. Нещо е минало през четири зъбчатки и едната вилка силно износена. Потърсих кутия, но цените много надути. Та започнах да чета и в крайна сметка намерих кутия от дясно 2.8 паджеро. Взех само кутията защото моето е с лява дирекция и раздатката не ми върши работа. Отворих кутията и единствената разлика с моята беше дължината на оста на първичния вал. Всичко еднакво като брой на зъби на зъбните колела и т.н. Размених осите, след което си пасна перфектно с моята раздатка и камбаната. Спестих 1200 лв. от алчни продавачи.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Съвместимост на скоростни кутии и възли на Паджеро 2,8 и 3,5

                      Само не разбрах,някой броил ли е зъбите на короната и пиньона на двете и еднакви ли са?
                      M.P.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X