От: Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT
За начало, Супер Селект на Спорт има само на десняците с мотор 2.8. С нормална дирекция няма. Наскоро видях и един Спорт "американец", 3.0, 24v, който беше с някаква странна модификация на Супер Селект - с три позиции на лоста - AWD-4H-4L, т.е. класически Фул-тайм с блокаж в раздатката.
При моторите - подобно: 2.8 има само на десняците.
Повечето Спортове са с ЛСД в задния мост. Ръчния блокаж е рядкост. При дългото Паджеро е наопаки.
Разликите преди и след 2000г. при Спорта са съществени, особено в оборудването вътре.
2.5 мотора след 2000г. е вече с ел. помпа и е 115 к.с.
Лошата новина е, че пак след 2000г. трудно се намира нормално Паджеро с друг мотор, а повечето са и Easy Select, но имат 100% блокаж на моста.
					За начало, Супер Селект на Спорт има само на десняците с мотор 2.8. С нормална дирекция няма. Наскоро видях и един Спорт "американец", 3.0, 24v, който беше с някаква странна модификация на Супер Селект - с три позиции на лоста - AWD-4H-4L, т.е. класически Фул-тайм с блокаж в раздатката.
При моторите - подобно: 2.8 има само на десняците.
Повечето Спортове са с ЛСД в задния мост. Ръчния блокаж е рядкост. При дългото Паджеро е наопаки.
Разликите преди и след 2000г. при Спорта са съществени, особено в оборудването вътре.
2.5 мотора след 2000г. е вече с ел. помпа и е 115 к.с.
Лошата новина е, че пак след 2000г. трудно се намира нормално Паджеро с друг мотор, а повечето са и Easy Select, но имат 100% блокаж на моста.
Коментар