Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

    Спрях се на едно Паджеро спорт всичко много ми хареса, но като го карах се усещаше едно леко биене на волана. Търговеца каза,че е от гумите-не съм съгласен. Ако е от гумите щеше да го прави постоянно, на свободна скорост и при ускорение го няма това биене!
    Когато го карах с постояни обороти на една скорост се появява. Каква може да е повредата? И едно леко лашкане се появява все едно тегля ремарке съвсем леко. Карах го и малко офроуд нямаше никакви шумове пре предавките на бавни и 4по4 всичко си беше доста добре.Моля някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да сподели!!!
    Благодаря предварително.
    Последно редактирано от Ясен; 22-11-09, 17:54. Причина: кресливо заглавие

  • #2
    До: Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

    Ами така, неангажиращо... Например така може да стане ако караш по сух асфалт на режим от раздатката 4HLc - 4Х4 с блокиран централен диференциал.

    Коментар


    • #3
      До: Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

      Не е от това.Карах го само на задно по асфалта.

      Коментар


      • #4
        До: Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        Ами така, неангажиращо... Например така може да стане ако караш по сух асфалт на режим от раздатката 4HLc - 4Х4 с блокиран централен диференциал.
        Повечето Спортове, с изключение на някои английски/японски са Easy Select.

        Както е описан проблема, не ми се струва да е от това – в този случай биенето се усеща най-много при ускорение, а човека казва, че тогава го няма.

        Не е невъзможно да е от лош баланс на гумите – доста често има странни проявления, само при малки диапазони на скоростта.
        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

        Коментар


        • #5
          До: Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

          Колегата има такова паджеро което не веднъж съм карал.
          И то по същия начин придърпва все едно тегли ремарке.
          Ще ми е интересно да разбера това дефект ли е или всички са така?
          Последно редактирано от plamensolakov; 23-11-09, 17:11.
          Audi a4 2,5 tdi
          Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.Руски форум: питаш нещо и теб те питат.Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп
          Не всичко, което има две бузи е лице!

          Коментар


          • #6
            До: Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

            Здравей! Нямаше да е лошо да напишеш какъв е мотора. И аз имам Пажеро спорт 2,5ТDI за биенето във волана има голяма вероятност да е от гуми, крива полуоска, разбито каре- при мен няма такова. Що се отнася за придърпването / и при мен се появява при около 2000 оборота на мотора / , но това много зависи от нафтата , с калпава нафта придърпва ужасно , но добро ли е горивото - няма проблеми.

            Коментар


            • #7
              До: Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

              Можеш да провериш и дали джантите са равномерно притегнати към главините. Срещал съм и това. Централният отвор на джантата беше по-малък и беше невъзможно джантата да легне плътно, но гайките се затягят и се лъжеш, че всичко е наред. След 100-тина км гайките се разхлабват и започва биенето във волана.
              00359893488603

              ....нямам си вече LR...

              Коментар


              • #8
                До: Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

                Здрасти колега. Аз имам Л200 2.5ТДИ 99кс и Паджеро 3 2.5ТДИ 116кс дълга база. При пикапа нямям никакви проблеми (той е със същата база на Паджеро Спорт, но стария мотор ), но при Паджерото е с мотора на Паджеро Спорт (116кс), имам същия проблем при около 2000 об.( все едно дърпам ремарке /придърпване/) и от една година не мога да намеря разрешение на проблема.Може би е нещо фабрично.

                Коментар


                • #9
                  До: Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

                  Първоначално публикуван от i_mishkov Преглед на мнение
                  Здрасти колега. Аз имам Л200 2.5ТДИ 99кс и Паджеро 3 2.5ТДИ 116кс дълга база. При пикапа нямям никакви проблеми (той е със същата база на Паджеро Спорт, но стария мотор ), но при Паджерото е с мотора на Паджеро Спорт (116кс), имам същия проблем при около 2000 об.( все едно дърпам ремарке /придърпване/) и от една година не мога да намеря разрешение на проблема.Може би е нещо фабрично.
                  Същото нещо го прави и при мен. Не съм се заглеждал в оборотите , прави го при скорост от 60-70 на 5-та предавка. Не винаги, рядно и предимно на равен терен!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

                    Колега с подобен проблем съм се зблъсквал и аз и се оказа че жилото на газта беше обтегнато до край и при леко натиснат педал,от вибрацийте на мотора се получаваше същото придърпване,тъй като нямаше свободен ход на жилото.При вас дали е така не знам,при моя случаи беше това.
                    ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

                      Мойто е без жило (ел. газ).

                      Коментар


                      • #12
                        До: Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

                        имам 2,5 116кс,тресенето е от кофти баланс а пък това придарпване и аз сам го имал,то не бяха тестери,чудене и накрая се оказа не качествена нафта и мрасен филтар,сменяш с японски и няма придарпване

                        Коментар


                        • #13
                          До: Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

                          Първоначално публикуван от montero Преглед на мнение
                          имам 2,5 116кс,тресенето е от кофти баланс а пък това придарпване и аз сам го имал,то не бяха тестери,чудене и накрая се оказа не качествена нафта и мрасен филтар,сменяш с японски и няма придарпване
                          Карах Pajero 4 на тест драйв. Мотора беше 3.2 DI-D мисля, но не съм сигурен. Автоматична скоростна кутия. Също имаше придърпване, но аз тогава го отдадох на автоматика и си помислих, че е от смяната на скоростите.
                          GSM: 0898 554713
                          Уебсайт: BULEXTREME.com

                          Коментар


                          • #14
                            До: Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

                            Първоначално публикуван от vlado_mir Преглед на мнение
                            Спрях се на едно Паджеро спорт всичко много ми хареса, но като го карах се усещаше едно леко биене на волана. Търговеца каза,че е от гумите-не съм съгласен. Ако е от гумите щеше да го прави постоянно, на свободна скорост и при ускорение го няма това биене!
                            Когато го карах с постояни обороти на една скорост се появява. Каква може да е повредата? И едно леко лашкане се появява все едно тегля ремарке съвсем леко. Карах го и малко офроуд нямаше никакви шумове пре предавките на бавни и 4по4 всичко си беше доста добре.Моля някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да сподели!!!
                            Благодаря предварително.
                            Колега нямам този автомобил,но из съм му мераклия и пробвах три в Дупница,едното имаше същите симптоми като твоята,да не си там я пробвал.Намерих познат който познава автоджамбазина и ми каза,че имало паднал стабилизатор на кардана,има едни заварени пластинки по кардана,за да е равномерно тежащ и балансиран.Каза,че на по старите автомобили от ръжда и закачане падали.Виж пък да не е това.Изглеждаше ми разумно като обяснение?
                            имах и Toyota Rav 4 2006g.
                            Mitsubishi Lancer 2008g.
                            Honda CR-V 1998г.
                            Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                            Коментар


                            • #15
                              От: Покупка на MITSUBISHI PAJERO SPORT

                              Знае ли някой кои са по-съществените разлики между дълги бази Мицубиши Раджеро и Раджеро-спорт, произведени около 2000 г? Интересуват ме предимно тези по двигател, трансмисия, окачване, блокажи и системата супер селект.
                              ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X