Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

    Браво Лесов, супер е станало
    Аз съм на ред

    Коментар


    • #32
      До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

      Е така стана моя.
      Прикачени файлове
      [SIGPIC][/SIGPIC]e-mail:[COLOR=blue]rrrois@gmail.com[COLOR=black];tel:[/COLOR]0886886686[/COLOR]

      Коментар


      • #33
        До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

        Първоначално публикуван от rois Преглед на мнение
        Е така стана моя.
        Мераклия си ти! Наблюдавам те от доста време и няма няма и притуриш нещо. Много хубаво се получава. Сега съм замислил един "ъпгрейд" и ако стане и няма проблем ще те врънкам да излезем на по бира да дадеш някоя идея
        GSM: 0898 554713
        Уебсайт: BULEXTREME.com

        Коментар


        • #34
          До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

          Първоначално публикуван от pH Преглед на мнение
          Мераклия си ти! Наблюдавам те от доста време и няма няма и притуриш нещо. Много хубаво се получава. Сега съм замислил един "ъпгрейд" и ако стане и няма проблем ще те врънкам да излезем на по бира да дадеш някоя идея
          e aре де,аз съм на линя.
          [SIGPIC][/SIGPIC]e-mail:[COLOR=blue]rrrois@gmail.com[COLOR=black];tel:[/COLOR]0886886686[/COLOR]

          Коментар


          • #35
            До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

            Първоначално публикуван от rois Преглед на мнение
            e aре де,аз съм на линя.
            Търся нещо което се намира изключително рядко на добри пари и съм в процес на изчакване. Само да го намеря обяче ще се обядя!
            GSM: 0898 554713
            Уебсайт: BULEXTREME.com

            Коментар


            • #36
              До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

              Първоначално публикуван от pH Преглед на мнение
              Търся нещо което се намира изключително рядко на добри пари и съм в процес на изчакване. Само да го намеря обяче ще се обядя!
              сподели
              [SIGPIC][/SIGPIC]e-mail:[COLOR=blue]rrrois@gmail.com[COLOR=black];tel:[/COLOR]0886886686[/COLOR]

              Коментар


              • #37
                До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                Първоначално публикуван от rois Преглед на мнение
                сподели
                Наспамихме темата на човека за което се извинявам, но търся Pajero 2 3.5 V6 24V късо, но след 96та.. В крайна сметка ако не намеря ще е 3.0.
                GSM: 0898 554713
                Уебсайт: BULEXTREME.com

                Коментар


                • #38
                  До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                  Първоначално публикуван от rois Преглед на мнение
                  Е така стана моя.
                  Ти не си спал бе човек!

                  Честито,супер е браво!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                    За да ми е по интересно ( и за да не ми омръзва ) гледам всяка седмица да си правя нещо по машината. Подготовката за по големи гуми продължи с едно леко повдигане от базата 845мм до задния калник преминах малко над 920мм ( повдигна се около 6см ). Но за съжаление предницата ми остана на 875мм с приличен ход на торсионите. Мисля, че има шанс да повдигна отпред още около 1см но не съм убеден дали е добре ?!

                    ето и малко снимки ...
                    започнах така



                    а вече са така







                    а междувременно пробвах няколко варианта и комбинации ( в ляво - оранжеви, твърди от гега / в дясно оригиналните от паджерото )



                    а сега да споделя как се получи това ...
                    не ми допадаше гледката на паджерото ми в заден план все ми седеше нещо наклонено на дясно и оставах с усещането, че едната задна пружина е много по уморена от другата. И реших да ги заменя с нови или поне с такива които да са еднакви. Но защо като правя тази процедура, не се възползвам и от леко повдигане за новите гумета дето съм се навил да слагам. Започна се търсенето на подходящо решение и първата стъпка бяха едни употребявани пружинки от G'класа който по думи на приятели ставали без проблем !

                    Първо намерих ( оранжевите от снимката ) и да точно така се оказа - стават идеално, но паджерото ми продължава да седи няклонено и то видимо повече

                    какви ли не глупости ми минаха през акъла

                    понеже пружинките бяха видимо стари, макар дължината им да бе по малка от старите ми - бяха доста по твърди се получи леко повдигане !

                    Но изкочи възможност да пробвам и с още едни отново от G'класа но с по странна за мен визия - в крайщата дебелината на пружините като на старите ми, но средните намотки с двойна дебелина и твърдост Общата им дължина едно към едно с тези от паджерото както и дължината !

                    Но свиването им от тежестта на паджеро 2 къса база кабрио, бе минимално в сравнение с G'класа и задницата скочи както се вижда на снимките. И за моя голяма радост возията стана още по комфортна
                    www.4x4Trips.bg

                    Коментар


                    • #40
                      До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                      Не знам как е на паджерото ама един подход за леко подобение на хода отпред е да се подстрижат офраничителните тампони за хода надолу. Ако пък не ти стига ход на торсионите - прехвърли ги с един зъб в правилната посока, и всичко ще заспи.

                      ...и като е наклонена, един от начините е да я изравниш точно с торсионите. Нищо чудно и точно заради тях да е наклонена.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Не знам как е на паджерото ама един подход за леко подобение на хода отпред е да се подстрижат офраничителните тампони за хода надолу. Ако пък не ти стига ход на торсионите - прехвърли ги с един зъб в правилната посока, и всичко ще заспи.

                        ...и като е наклонена, един от начините е да я изравниш точно с торсионите. Нищо чудно и точно заради тях да е наклонена.
                        Да това е добра идея и сравнително елементарна.
                        0877 83 30 90 - Жоро

                        Коментар


                        • #42
                          До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                          Първоначално публикуван от stanlypld Преглед на мнение
                          Да това е добра идея и сравнително елементарна.
                          ... и сравнително лесен и елементарен начин да извадиш "полуоска" баш кога не трябва....
                          Don't hunt IF you can't kill
                          първо 0883 после 333 накрая 448

                          LZ1BGD

                          Коментар


                          • #43
                            До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                            Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
                            ... и сравнително лесен и елементарен начин да извадиш "полуоска" баш кога не трябва....
                            Казах "подстригване", а не "премахване" на тампона. Едни 2см ход поне при тераното от подписа ми не са никакъв проблем за добавяне, а полуоската дори не се и опитва да излезе. Вижда се много лесно като вдигнеш предницата и провериш хода на каретата в средно и двете крайни положения на завиване.

                            Сега, ако федерките, дето "заключват" каретата са си тръгнали, е друг въпрос. Но пък мойте са стандартни и се сменят без проблем, поне тия от към хъбовете (при вас - капачките, евентуално).
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Казах "подстригване", а не "премахване" на тампона. Едни 2см ход поне при тераното от подписа ми не са никакъв проблем за добавяне, а полуоската дори не се и опитва да излезе. Вижда се много лесно като вдигнеш предницата и провериш хода на каретата в средно и двете крайни положения на завиване.

                              Сега, ако федерките, дето "заключват" каретата са си тръгнали, е друг въпрос. Но пък мойте са стандартни и се сменят без проблем, поне тия от към хъбовете (при вас - капачките, евентуално).
                              +1
                              0877 83 30 90 - Жоро

                              Коментар


                              • #45
                                До: Набелязал съм Паджеро / 94г / 2,5 TD / десен волан

                                След едно адски дълго чакане си получих гумите от регенерат. Имат доста визуални забележки, но по важното е как ще се представят в гората ( още не съм ги тествал ). Надявам се изборът ми за основи да е бил сполучлив - GOODYEAR WRANGLER MT/R 235/85/16. Имам леки притеснения относно килограмите на гумата след регенерата - 27кг , но се надявам, че със сравнително леките джанти 16" - 8кг и краен резултат 35кг за джанта с гума. Въпреки, че до сега карах с комплект 25кг

                                Ето и малко снимки на резултата ...











                                това е старата ми гума ( която се колебая дали да дам за регенерат )

                                www.4x4Trips.bg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X