До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...
Бъркаш. Смисъла е да се знае налягането на турбото над атмосферното. Уейстгейта от това се командва така или иначе. А смисъла от тоя манометър е да можеш да следиш дали с турбото всичко е наред, и кога е смогнало да надуе до номиналното налягане, за което е проектирано. Колко въздух влиза в двигателя и да знаеш - особена работа няма да ти свърши. Вървежа ще го усетиш и без да знаеш това.
А клапата би трябвало да е отворена в режим на максимално натоварване, тоест над 2000 оборота и добре настъпен педал. То реално турбото точно тогава ти и трябва.
Първоначално публикуван от nola
Преглед на мнение
А клапата би трябвало да е отворена в режим на максимално натоварване, тоест над 2000 оборота и добре настъпен педал. То реално турбото точно тогава ти и трябва.
Гледах готови китове в магазин от рода "автомания" които не изглеждат зле и вървят комплект с повечето необходими части. Въпроса е дали вършат работа? За налягането на турбото и волтметъра работата е ясна, но датчика за температурата на маслото къде се връзва. Моля, ако някой е патил с подобни изпълнения да сподели опит. Благодаря

Това ще е още едно рисково място, където някой клон или камък...
Коментар