Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

    Първоначално публикуван от nola Преглед на мнение
    Kaкъв е смисъла да меря преди клапата? Ако тази клапа затваря по-рано от необходимото, нали манометъра ще показва налягането от компресора до нея. Сисъла е да се знае налягането непосредствено преди цилиндрите, т.е. след клапата и при недостиг да се търси проблема.
    Бъркаш. Смисъла е да се знае налягането на турбото над атмосферното. Уейстгейта от това се командва така или иначе. А смисъла от тоя манометър е да можеш да следиш дали с турбото всичко е наред, и кога е смогнало да надуе до номиналното налягане, за което е проектирано. Колко въздух влиза в двигателя и да знаеш - особена работа няма да ти свърши. Вървежа ще го усетиш и без да знаеш това.

    А клапата би трябвало да е отворена в режим на максимално натоварване, тоест над 2000 оборота и добре настъпен педал. То реално турбото точно тогава ти и трябва.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

      Сега ме карате да се чудя дали да го местя. Нали при пълна газ този клапан е отворен, тогава пак мери налягането в смукателния колектор.
      Да взема да сложа един тройник и да пробвам и там
      [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

      Коментар


      • #48
        До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

        Първоначално публикуван от nola Преглед на мнение
        Сега ме карате да се чудя дали да го местя. Нали при пълна газ този клапан е отворен, тогава пак мери налягането в смукателния колектор.
        Да взема да сложа един тройник и да пробвам и там
        Еми, преди да пипаш турбото, по-добре пробвай.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

          Пуснахте ми мухата и сега и аз съм на път да монтирам такъв манометър. Но, смятам да ги комбимирам в общ панел с волтметър и температура на маслото. По напред в темата видях на колегата и аз да не остана назад. Едвали ще стане като оригиналното но да опитам. Гледах готови китове в магазин от рода "автомания" които не изглеждат зле и вървят комплект с повечето необходими части. Въпроса е дали вършат работа? За налягането на турбото и волтметъра работата е ясна, но датчика за температурата на маслото къде се връзва. Моля, ако някой е патил с подобни изпълнения да сподели опит. Благодаря
          Прикачам схемата на свързване.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #50
            До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

            Ами трябва да се съобразиш с този "temperature sender" - присъединителни размери, резба...
            Например около филтъра има тапи по маслената магистрала. Някои ги използват за слагане на датчици за налягане на маслото, а ти може да сложиш там този за температурата

            Коментар


            • #51
              До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

              Датчика за температура на маслото според мен е на-добре да се сложи на картера.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #52
                До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Датчика за температура на маслото според мен е на-добре да се сложи на картера.
                Що?

                Според мен - най-добре някъде след помпата или филтъра.

                А иначе аргументи ще се намерят за всяко решение - картер, вход, изход от двугателя...
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Що?

                  Според мен - най-добре някъде след помпата или филтъра.

                  А иначе аргументи ще се намерят за всяко решение - картер, вход, изход от двугателя...
                  Щото повечето масло е в картера (уж охладено) и ако там е загряло е проблем вече.
                  Иначе повечето заводски решения са на изхода на филтъра.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #54
                    До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    Щото повечето масло е в картера (уж охладено) и ако там е загряло е проблем вече.
                    Иначе повечето заводски решения са на изхода на филтъра.
                    Най добре е след филтера!
                    [SIGPIC][/SIGPIC]e-mail:[COLOR=blue]rrrois@gmail.com[COLOR=black];tel:[/COLOR]0886886686[/COLOR]

                    Коментар


                    • #55
                      До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Щото повечето масло е в картера (уж охладено) и ако там е загряло е проблем вече.
                      Иначе повечето заводски решения са на изхода на филтъра.
                      То все тая. През помпата и филтъра идва масло от картера. Демек мерим температурата на влизащото в двигателя масло.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #56
                        До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        Датчика за температура на маслото според мен е на-добре да се сложи на картера.
                        Май най лесно ще е там. Отвор с резба на пробката, където да се завие датчика

                        Коментар


                        • #57
                          До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                          Първоначално публикуван от firestorm Преглед на мнение
                          Май най лесно ще е там. Отвор с резба на пробката, където да се завие датчика
                          Я пак? Ще пускаш кабели до най-ниската точка на двигателя, а често и на цялата предница?

                          Оптимист!
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #58
                            До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                            Първоначално публикуван от firestorm Преглед на мнение
                            Май най лесно ще е там. Отвор с резба на пробката, където да се завие датчика
                            Не на пробката - отстрани, но под масления щит.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #59
                              До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                              Аз не бих дупчил картера Това ще е още едно рисково място, където някой клон или камък...

                              Температурата във и около филтъра не е същата като тази в картера Преди филтъра е разклонението към/от масления радиатор и след него вече температурата зависи от масления термостат.

                              Може да се разсъждава коя температура ще е по-полезна на таблото - тази в картера или тази след филтъра, която директно отива да маже двигателя

                              Коментар


                              • #60
                                До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                                Тази неделя промених мястото на маркуча за манометъра и сега е на тройника, както го описвате в началото на темата. Показва пак толкова 0.4 на максимални обороти. Обитах се да намаля рейката, но се оказа, че не е възможно, защото няма толкова ход. Пуснах въздух от компресора (стационарния) 1атм и клапана се задейства. Измества се около 15мм. Сега смятам да сверя маномеръра за да съм сигурен, че не ме лъже нещо и ако тогава показва 0.4атм ще търся грешката пак.
                                [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X