Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

    Аз направих друго. Тъй като тая игра на "тука има, тука нема" на управляващото блокче ми писна, дръпнах един кабел 6 кв.мм от шината до един здрав бутон в купето и до плюса на акумулатора. Сега си подгрявам ръчно, като държа бутона повече време, когато вън е по-студено. И всичко е ОК. Т.е. направих най-накрая това, което Паджероводът ме посъветва да направя още от началото на историята.
    Интересно ми е друго - когато запаля, след около 10-15 секунди електрониката започва да бачка. Включва силовото реле и известно време(според това колко е студен моторът) пуска ток на шината. Щом стрелката на термометъра стигне второто деление, силовото изключва. Т.е. всичко си работи, освен първоначалното включване на силовото реле. Но аз искам да попитам друго - гледам,че на платката има две схеми. Някой има ли идея за какво служат те, от тях ли се определя времето, през което е включено силовото реле?
    Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
    имат право да гласуват на избори.

    Коментар


    • #32
      От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

      Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
      И всичко е ОК. Т.е. направих най-накрая това, което Паджероводът ме посъветва да направя още от началото на историята.
      E, aз имах предвид да прекараш през бутон оперативния ток на силовото реле
      Сега трябва доста сериозен бутон да си намерил, и пак си е малко опасно да не залепне, токът е голям.

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

        Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
        Аз направих друго. Тъй като тая игра на "тука има, тука нема" на управляващото блокче ми писна, дръпнах един кабел 6 кв.мм от шината до един здрав бутон в купето и до плюса на акумулатора. Сега си подгрявам ръчно, като държа бутона повече време, когато вън е по-студено. И всичко е ОК. Т.е. направих най-накрая това, което Паджероводът ме посъветва да направя още от началото на историята.
        Интересно ми е друго - когато запаля, след около 10-15 секунди електрониката започва да бачка. Включва силовото реле и известно време(според това колко е студен моторът) пуска ток на шината. Щом стрелката на термометъра стигне второто деление, силовото изключва. Т.е. всичко си работи, освен първоначалното включване на силовото реле. Но аз искам да попитам друго - гледам,че на платката има две схеми. Някой има ли идея за какво служат те, от тях ли се определя времето, през което е включено силовото реле?
        Ами ти си знаеш но аз такива тоци не бих разхождал насам натам .....
        На студено , да речем батерията е 11,5В с товар а тока 4х22 – съвем грубо всичко е 1012 Вата .....
        Дано да не ти се случва но си е пожароопасно ако некъде изпляска изолация и т.н

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

          Има и по-нормално решение. Извел съм два кабела от едната букса. Като се затвори веригата се задейства едно от релетата, - зависи на кое е поставен моста. По този начин няма нужда от чудовищни кабели. То ако до там опират нещата по-добре през реле.
          KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

            Първоначално публикуван от George Takev Преглед на мнение
            Има и по-нормално решение. Извел съм два кабела от едната букса. Като се затвори веригата се задейства едно от релетата, - зависи на кое е поставен моста. По този начин няма нужда от чудовищни кабели. То ако до там опират нещата по-добре през реле.
            По този начин и аз реших този проблем с предишното ми Паджеро като сложих реле за време.
            Pajero 2.8 tdi GLS къса база

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

              Айде и аз да се разпиша. Последно време се случва в движение да защракат релетата или като ускорявам (около 2000-2500об/м). Също давам на контакт и едното реле си щрака два пъти и понякога трябва да дигна оборотите до 1500 за да съживя второто реле. И дерта ми е къде да търся проблема в релетата или в управлението, да не би да ми змасява някой кабел(ако се управлява по маса разбира се).

              Коментар


              • #37
                От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                Най-често проблемът е в клемата на датчика за температурата. Почистване, притягане, спрейче...

                Коментар


                • #38
                  От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  Най-често проблемът е в клемата на датчика за температурата. Почистване, притягане, спрейче...
                  Този с двете крачета или другите два с по-едно краче, ако е този с двете съм го сменил с оригинален . Би ли ме светнал как да я притегна клемата, че и без това съм го вкарал в халето на климатик да му се размръзне казанчето на течноста за чистачки(помпичката не ще да жужи дори).

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                    Да, този двойния, едната клема е за термометъра, другата за подгряването. За притягането, ами сваляш и с клещите леекинко

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                      Да, този двойния, едната клема е за термометъра, другатa за подгряването. За притягането, ами сваляш и с клещите леекинко
                      MMmmmmmm това с клещите е малко тегава работа, но ще го мисля утре . Мерси за съветите и ще пиша какво е станало.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                        Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                        Ами ти си знаеш но аз такива тоци не бих разхождал насам натам .....
                        На студено , да речем батерията е 11,5В с товар а тока 4х22 – съвем грубо всичко е 1012 Вата .....
                        Дано да не ти се случва но си е пожароопасно ако некъде изпляска изолация и т.н
                        Наясно съм с риска, затова това е временно решение. Макар, че кабелът е набутан в стъклотръбичка, вързан е на доста места, за да не подскача и те така. Иначе си прав, разбира се. Най-малкото, защото винаги съществува рискът от залепване на бутона.
                        Та ще го правя пак с бутон, но ще прекъсвам оперативната верига на силовото реле. При това е и по-лесно, защото това кабелче/зеленочерно на цвят/ излиза долу вдясно при блока за подгрева и може да се прекъсне оттам, т.е. няма да се налага да се вкарват жици през стената на коша.
                        Моят блок за подгряване е MD 303880/К8Т73471. Това като го напишеш в Гугъл, излизат сума фирми, които предлагат да ти го ремонтират
                        срещу около 160 евро. Абе, изобщо...
                        Той е с 13 клеми, в които влизат 7 кабела, като един от тях е масата. Не мога да разбера все още каква е при мен системата за подгряване и дали трябва да съм с 6 или 11 волта свещи.
                        Ето го ВИН-а: JMB0NV440TJ001189. Моторът е 4Д56, 2,5 ТДI. Та ако някой знае, да подсказва.
                        Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                        имат право да гласуват на избори.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                          По номера излиза, че трябва да са 11-волтови.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                            Проблем с изгорял блок за управление на подгряването при Super Quick Glow решен от един руснак на име Игор, пестящ пари и даващ резултат. http://www.resonanse.com/node/38. Темата е "Аппаратура и технологии поиска". В раздел "Разное" има точка "Авто". На мен ми хареса, пък частите май ги има по магазините.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                              Първоначално публикуван от kiko2332 Преглед на мнение
                              Проблем с изгорял блок за управление на подгряването при Super Quick Glow решен от един руснак на име Игор, пестящ пари и даващ резултат. http://www.resonanse.com/node/38. Темата е "Аппаратура и технологии поиска". В раздел "Разное" има точка "Авто". На мен ми хареса, пък частите май ги има по магазините.

                              Добро решение!!
                              Хареса ми!
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар


                              • #45
                                От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                                Жестоко го издялкал! При това, човекът казва, че може още по-добре да се направи, но му трябвала колата.
                                Е, те в тая посока трябва да се мисли, а не да съживяваме умрели блокчета.
                                А с тоя лаф "Платить несколько сотен долларов за блок б/у с разборки - задавила жаба" ме спечели напълно.
                                Сега ще търсим кой да го направи и евентуално да го подобри.
                                Хайде, електрончиците, казвайте - добро ли е, не е ли, какво може да му се подобри и да пускаме 10-тина тестови бройки.
                                Аз междувременно поръчах едно блокче на старо, но работещо, от Англия - за да може да му се снеме схемата.
                                Очаквам го всеки момент.
                                Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                                имат право да гласуват на избори.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X