От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето
Аз направих друго. Тъй като тая игра на "тука има, тука нема" на управляващото блокче ми писна, дръпнах един кабел 6 кв.мм от шината до един здрав бутон в купето и до плюса на акумулатора. Сега си подгрявам ръчно, като държа бутона повече време, когато вън е по-студено. И всичко е ОК. Т.е. направих най-накрая това, което Паджероводът ме посъветва да направя още от началото на историята.
Интересно ми е друго - когато запаля, след около 10-15 секунди електрониката започва да бачка. Включва силовото реле и известно време(според това колко е студен моторът) пуска ток на шината. Щом стрелката на термометъра стигне второто деление, силовото изключва. Т.е. всичко си работи, освен първоначалното включване на силовото реле. Но аз искам да попитам друго - гледам,че на платката има две схеми. Някой има ли идея за какво служат те, от тях ли се определя времето, през което е включено силовото реле?
Аз направих друго. Тъй като тая игра на "тука има, тука нема" на управляващото блокче ми писна, дръпнах един кабел 6 кв.мм от шината до един здрав бутон в купето и до плюса на акумулатора. Сега си подгрявам ръчно, като държа бутона повече време, когато вън е по-студено. И всичко е ОК. Т.е. направих най-накрая това, което Паджероводът ме посъветва да направя още от началото на историята.
Интересно ми е друго - когато запаля, след около 10-15 секунди електрониката започва да бачка. Включва силовото реле и известно време(според това колко е студен моторът) пуска ток на шината. Щом стрелката на термометъра стигне второто деление, силовото изключва. Т.е. всичко си работи, освен първоначалното включване на силовото реле. Но аз искам да попитам друго - гледам,че на платката има две схеми. Някой има ли идея за какво служат те, от тях ли се определя времето, през което е включено силовото реле?

Коментар