Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко необичайни въпроси за Паджеро 2 4М40

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

    Такива от по-топлите страни имат ли изобщо антикорозионна защита?!?
    ....е и? Аз няма да я карам така ако ще взимам от там.Преди да се кара тук ,се сваля всичко до ламарина и се изпръсква от двете му страни....правил съм го този филм и трае макс. 20 дни.....
    Последно редактирано от DJ Tymbi; 20-02-22, 08:46.

    Коментар


    • Двигателист
      Двигателист коментира
      Редактиране на коментар
      20-те дни не са проблем. Въпросът е, колко е трайна процедурата и колко ще плати клиентът за нея (труд и материали)?

  • #17
    Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
    Pajero 2.8 си е доста бързо, като дизел за времето си, може да се кара с 130 без проблем. Даже и 2.5 може с такава скорост ама е с по високи обороти.
    ....2.5 с 130 и после главата долу.....да не говорим ,че пукат и блоковете долу на първата пета на коляновия вал.....

    Коментар


    • #18
      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      Принципно много неща могат да се направят но не си заслужава.
      Взимаш си една резервна цилиндрова глава(най-добре чисто нова), и си караш до 120-130 без да се притесняваш излишно. Преди да го гасиш го държиш да поработи да се охлади що-годе. Щом няма да юркаш ежедневно по магистрали, това е достатъчно.
      И разхода, и шума(не е кой знае какво), се търпят ако това няма да е основния начин на ползване. За спирачки и окачване, те имат ресурса и за по-високи скорости, но просто си се съобразява, че това си е малък камион, а не лек автомобил.
      Трябва да се качиш да пробваш, а после да решаваш.
      ...
      Тия дни гледах някъде обява за читаво такова Паджеро, някъде по Черноморието беше...
      ....по черноморието с техния морски климат нито една читава кола на тези години няма ....

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Е, аз не съм го гледал лично, а обява в нета. Снимките изглеждаха добре, включително беше наблегнато и на рама, номер на рама... И в описанието се твърдеше, че липсва ръжда. Вече какъв му беше точно случая, нямам идея...
        ...
        ПП: Погледнах, още стои, но се загледах повече в снимките, може би не е чак толкова перфектно... https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...7&slink=netehj
        Последно редактирано от cecoa1; 20-02-22, 10:17.

      • Двигателист
        Двигателист коментира
        Редактиране на коментар
        Цецо, за кола на над четвърт век, какво да се иска? Вероятно по ретро-оказионите в Европа има реставрирани, но цената е много различна.

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Съгласен съм.

    • #19
      Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение

      ....2.5 с 130 и после главата долу.....да не говорим ,че пукат и блоковете долу на първата пета на коляновия вал.....
      От 4 броя л200 (100 и 116к.с.) и 1 Паджеро двойка при яка експолтация и теглене на тежки ремаркета, глава и блок не съм правил, на тези 116 к.с. 2 или 3 пъти колянов вал счупен на две. А, Паджерото имаше и над 20 курса до Австрия и Германия с двойна платформа. Може пък да съм имал късмет. Така и с Наварата D40 пак преди 10на години - караше се предимно извънградско- магистрално, като лека кола и нямаше проблем, а ако прочетеш във форумите става ясно, че като караш с 150 София- Бургас мотора е за кофата.
      8)

      Коментар


      • Двигателист
        Двигателист коментира
        Редактиране на коментар
        Защото в повечето случаи мотора си е бил за кофата и преди това (а често пъти и доста неща по периферията му), но това е капката, която прелива чашата.

    • #20
      Като работиш в сервиз е нормално да виждаш само кочини. Развива се професионално изкривяване😜

      Коментар


      • #21
        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        Като работиш в сервиз е нормално да виждаш само кочини. Развива се професионално изкривяване😜
        .....абсолютно съгласен съм .....

        Коментар


        • #22
          Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение

          ....2.5 с 130 и после главата долу.....да не говорим ,че пукат и блоковете долу на първата пета на коляновия вал.....
          Имам надблюдение върху 1бр 2.5д с 116к в Паджеро 3 . Приятел си го купи наскоро , до като е било Софийско , са ти го водили . Не е за състезания по нищо , но 130 си ги държи и то често . Понеже хич не са му много конете , важно е гуметата да са такива , квито пише по вратите и да се обслужва -охладителна с-ма , масла.... За мен е единствения смислен мотор в П3 , на цена под неваксиниран бъбрек .
          TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

          Коментар


          • Asen Kushlev
            Asen Kushlev коментира
            Редактиране на коментар
            Да ама на П2 тоя матор е 99 коня и супер къси скорости. Има и с по-дълги на супер селект раздатка, същите като на 2,8 са май. Но са редки.

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X