Здравейте.
Все още проучвам нещата и съм се спрял на въпросното Паджеро. Искам нещо сигурно и здраво, за всякакви пътища, по-опростена електроника и механика. Поради естеството на второто поколение и моите очаквания, имам няколко необичайни въпроса:
1. Вярно ли е, че 4М40 не може да се чипосва? За механичната помпа разбрах, но ако попадне някое с електронната, не ми е ясно. Или трябва единствено по-голяма турбина, но не искам да отивам натам. Просто едни 20-30 коня отгоре няма да е зле, или пък намален разход.
2. За максимална скорост го дават към 120-130, което долу-горе ме устройва. Не ме устройват обаче оборотите при тази скорост. По мои изчисления отиват към 3300 и няма да е нито приятно да се кара така на дълъг път, нито ще ми е спокойно да го държа на тези обороти. Ако се сменят зъбните колела на диференциалите с цел да се промени числото от 4,9 на примерно 4,1-4,3 - ще има ли проблем с механиката дългосрочно? Няма да слагам огромни гуми като 35 инча, евентуално малко по-големи от заводските.
3. Заводска смяна на масло съм гледал на 5000, 7500 или 12000. От четеното видях, че доста хора го сменят на 5000-8000, че имало много сажди. Много ми се иска да го сменям на 10000, по-малко ще се занимавам и ще е по-евтино. Но може ли? Полусинтетика ли да е? Някои хора слагат втори по-фин маслен филтър или някакъв комбиниран вместо оригиналния. Дали не може да се мине така, с подобрено филтриране?
Благодаря.
Все още проучвам нещата и съм се спрял на въпросното Паджеро. Искам нещо сигурно и здраво, за всякакви пътища, по-опростена електроника и механика. Поради естеството на второто поколение и моите очаквания, имам няколко необичайни въпроса:
1. Вярно ли е, че 4М40 не може да се чипосва? За механичната помпа разбрах, но ако попадне някое с електронната, не ми е ясно. Или трябва единствено по-голяма турбина, но не искам да отивам натам. Просто едни 20-30 коня отгоре няма да е зле, или пък намален разход.
2. За максимална скорост го дават към 120-130, което долу-горе ме устройва. Не ме устройват обаче оборотите при тази скорост. По мои изчисления отиват към 3300 и няма да е нито приятно да се кара така на дълъг път, нито ще ми е спокойно да го държа на тези обороти. Ако се сменят зъбните колела на диференциалите с цел да се промени числото от 4,9 на примерно 4,1-4,3 - ще има ли проблем с механиката дългосрочно? Няма да слагам огромни гуми като 35 инча, евентуално малко по-големи от заводските.
3. Заводска смяна на масло съм гледал на 5000, 7500 или 12000. От четеното видях, че доста хора го сменят на 5000-8000, че имало много сажди. Много ми се иска да го сменям на 10000, по-малко ще се занимавам и ще е по-евтино. Но може ли? Полусинтетика ли да е? Някои хора слагат втори по-фин маслен филтър или някакъв комбиниран вместо оригиналния. Дали не може да се мине така, с подобрено филтриране?
Благодаря.
Коментар