Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с подгряването!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Проблем с подгряването!!!

    Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
    Ако искаш , може да направиш следното:

    От блока за управление да извадиш директно сигнал - този , който отива към лампата на таблото и да си сложиш една контролна лампа ( долу , в краката на пътника ). Така ще се сдобиеш с една доста ненужна информация, но поне ще знаеш дали проблема с тая лампа е в таблото или в блока

    Може да си сложиш още една контролна лампа - между шината на свещите и маса . Така ще имаш информация колко време ти подгряват свещите - преди и след запалване.

    Верно, че е голяма дискотека, ама помага..

    Успех!
    Кой е за лампата?
    Коя схема да гледам?
    С две релета съм, но имам и лампа на таблото.
    Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
    Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

    Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

    Коментар


    • #77
      До: Проблем с подгряването!!!

      Извинявай, подведох те

      В този http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...6&postcount=63 пост, в прикачения файл на 4-та страница е показана схемата на Super quick glow.
      А твоята система е точно такава, защото това е системата с две релета, другите са с по едно

      Там за контролна лампа не става дума - просто няма...

      Така че остава възможносттта да се включи контролна лампа само към шината на подгряващите свещи.

      Коментар


      • #78
        До: Проблем с подгряването!!!

        Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
        Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

        Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

        Коментар


        • #79
          До: Проблем с подгряването!!!

          ами доколкото става ясно при мен няма лампа за подгряване фабрично явно и при други колеги е така
          куче или вълк?
          в клетка ,или свободен?
          въпрос на личен избор.
          Вихрен Илиев
          0888249888
          blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
          Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

          Коментар


          • #80
            От: Проблем с подгряването!!!

            И аз да използвам темата на колегата, значи моят драхстер, Тойота KZN_130 изобщо неможе да запали..
            Като дам контакт, лампата която трябва да светне и изгасне, на таблото не светва въобще.
            Релето на което пише "HEAT" изобщо не реагира при контакт, ама не знам то ли е за подгряващите свещи.
            Дадох с един кабел 25 квадрата, ток от плюса на акумулатора направо към шината на свещите, излезе искрица, колкото да разбера че има консумация на тоци, изчаках 5-6 сек завъртях и пак не запали....
            Измъкнах релето от гнездото, почукнах го, даже, го потропнах и върху главата ама промяна няма, така и не си запалих джипа.
            Сега очаквам помощ от знаещите как аджеба е най добре да постъпя, дали да търся реле, това реле ли е отговорно за подгряващите свещи и защо като подадох директно ток пак не запали?
            Предполагам, че е невъзможно да изгорят 4 свещи от раз, а дори и да е така, не би ли трябвало лампата на таблото пак да си работи.
            Всичко това има и малко пред история, на предишното припалване, лампата пак не светна, но като дадох 4-5 пъти контакт и взе че светна, изгасна и колата си запали. А на още по предишното припалване, както си работеше на ниски обороти и загасна....
            После запали и вече си беше наред
            Благодаря предварително на отзовалите се
            Роден рибар, а принуден да работи.......

            Коментар


            • #81
              От: Проблем с подгряването!!!

              Аз си изкарах отделна лампа от шината. А иначе освен да изгарят, тези свещи имат и свойството да окъсяват. Тогава не греят там дето минава нафтата и ефекта пак е непалене.

              Коментар


              • #82
                От: Проблем с подгряването!!!

                Първоначално публикуван от EU_BG_akademika Преглед на мнение
                защо като подадох директно ток пак не запали?
                Предполагам, че е невъзможно да изгорят 4 свещи от раз, а дори и да е така, не би ли трябвало лампата на таблото пак да си работи.
                Не знам засега как е схемата при твоята Тойота, но може несветването на лампата да е именно индикация за изгорели свещи.
                При директно подаване на ток искрата трябва да е сериозна. Ако си задържал десетина секунди (при 12-волтови свещи!) и не пали, значи са изгорели. Свали шината и пробвай на всяка свещ поотделно, а също може да има нагар на изводите им от лош контакт...

                Коментар


                • #83
                  От: Проблем с подгряването!!!

                  Е едновременно ли да има проблем и в блока за управление и 4 изгорели свещи?? Не ми се вярва, ама знам ли? Да не би проблема да е друг?
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар


                  • #84
                    От: Проблем с подгряването!!!

                    Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнение
                    Е едновременно ли да има проблем и в блока за управление и 4 изгорели свещи?? Не ми се вярва, ама знам ли? Да не би проблема да е друг?
                    При мен случая беше такъв - блокът не изключва управляващото напрежение на релето при никакви условия (освен при изключен контакт). Следва изгоряло реле и 4 изгорели свещи.
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #85
                      От: Проблем с подгряването!!!

                      Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                      При мен случая беше такъв - блокът не изключва управляващото напрежение на релето при никакви условия (освен при изключен контакт). Следва изгоряло реле и 4 изгорели свещи.
                      Това е много мило съобщение, остава само да почерпя
                      Роден рибар, а принуден да работи.......

                      Коментар


                      • #86
                        От: Проблем с подгряването!!!

                        Ами значи това ми е подаръка за коледа, 4 х13 паунда + 48 паунда-реле + 20% ддс+ доставка...... изфърчаха 350 кинта...
                        Все пак някой ако може да даде акъл как да премеря релето дали работи, то си има 4 крачета аз имам мултицет, но незнам коя верига трябва да е отворена и коя затворена със и без ток, иначе благодаря на всички
                        Роден рибар, а принуден да работи.......

                        Коментар


                        • #87
                          От: Проблем с подгряването!!!

                          Ами грубо казано на тънките две крачета подаваш 12V, а на дебелите следиш (след като изщрака яко) да се появи верига
                          Но след като се убедиш, че то е виновно, можеш да го разглобиш и ремонтираш.
                          А ако блокът за управление е виновен както на старгейзър, ще трябва да копаеш на друго място, както казват руснаците.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Проблем с подгряването!!!

                            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                            А ако блокът за управление е виновен както на старгейзър, ще трябва да копаеш на друго място, както казват руснаците.
                            Ама какъв е този блок за управление...........компютърът на колата ли имате предвид?
                            Роден рибар, а принуден да работи.......

                            Коментар


                            • #89
                              От: Проблем с подгряването!!!

                              Би трябвало да е така: На единия край на управляващата верига - маса.
                              На другия + отуправлението.
                              На работната + на единия край, а на другия + след като сработи релето.
                              Обикновено работните контакти са и по-дебели, стига да няма и отделно силово реле.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Проблем с подгряването!!!

                                Ами при нас, в Паджерото е отделен блок. В Тойотата може и да е от главния мозък.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X