Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с подгряването!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблем с подгряването!!!

    Ремонтира се, само трябва да намериш правилния човек.
    Има и временно решение - с бутон и ръчно подгряване докато решиш трайно проблема.

    Коментар


    • От: Проблем с подгряването!!!

      В момента разглеждам продуктите на една българска фирма /не посочвам линк да не се приеме за реклама/. Предлагат на цена от 6, 20 лв термореле 5 - 40 градуса служещо за включване и изключване на различни нагревателни или охлаждащи устройства при достигане на предварително зададена температура в посочения интервал. Захранващо напрежение 10v до 16v/100ma. Мисля си за Паджеро със система подгряване и след запалване. Мойто е такова ама работи само първото подгряване. Ако това термореле получи захранване от верига в която участва сигнал от генератор или датчик масло, т. е. сработва след стартиран двигател и управлява шалтера за второто подгряване. Има две положения или работи или изпържвам свещите.
      Предлагат и изделия: сигнализация за заледяване 5, 60 лв - захранване 12v при темп. над 3 градуса свети зелен светодиод, под 3 градуса червен/не знам в движение дали няма да лъже/; контрол на автомобилен акумулатор 2, 50 лв с жълт, зелен и червен светодиод.
      Има и др. скъпички обаче неща: Цифров амперметър/волтметър; Цифров оборотомер, термометър, волтметър за автомобил; Модул за дистанционно управление; Устройства за дистанционно управление през GSM и др. Дано не се приеме за реклама.
      MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

      Коментар


      • От: Проблем с подгряването!!!

        Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
        . Мисля си за Паджеро със система подгряване и след запалване. Мойто е такова ама работи само първото подгряване. Ако това термореле получи захранване от верига в която участва сигнал от генератор или датчик масло, т. е. сработва след стартиран двигател и управлява шалтера за второто подгряване. Има две положения или работи или изпържвам свещите. .
        При системата с най-дълго подгряване, времето е до 3 минути и хората реват от изгарящи свещи. Направи си сметка за колко време маслото ти достига 40 гр. и ще видиш, че ги изгаряш, ако ползваш такова термореле.
        Най-добре, ако ще е ТНТМ, да е реленце за време, добавящо примерно минута доподгряване след запалване. И то от него ще има нужда само ако двигателят не е първа младост или при голям студ. В масовия случай дори не е необходимо. Това е при положение, че първоначалното подгряване е достатъчно.

        Коментар


        • От: Проблем с подгряването!!!

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          При системата с най-дълго подгряване, времето е до 3 минути и хората реват от изгарящи свещи. Направи си сметка за колко време маслото ти достига 40 гр. и ще видиш, че ги изгаряш, ако ползваш такова термореле.
          Най-добре, ако ще е ТНТМ, да е реленце за време, добавящо примерно минута доподгряване след запалване. И то от него ще има нужда само ако двигателят не е първа младост или при голям студ. В масовия случай дори не е необходимо. Това е при положение, че първоначалното подгряване е достатъчно.
          Че двигателя не е първа младост е ясно. Като го взех километража сочеше около 147 000 км, а колко е на практика сигурно плюс 100 000 км. По - важно е друго. Втория подгрев не е ли до достигане на температура на охл. течност 50 градуса? А що се отнася до изпържването, условията на околната среда около свещите са различни при първо греене - не работещ ДВГ и второ греене - работещ ДВГ. А бе знам ли, няма как да видя какво става вътре, от друга страна има осезаема разлика в работата на студен и топъл възрастен дизел.Поздрави.
          MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

          Коментар


          • От: Проблем с подгряването!!!

            Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
            ............. до достигане на температура на охл. течност 50 градуса.............
            Е те това горе-долу става с печка (дето и викат мокра), ама свещите греят въздух .
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • От: Проблем с подгряването!!!

              При запален мотор свещите няма шанс да се нагреят много повече от самата горивна камера. Процесите в нея ги поддържат на определена температура. Има свещи, предвидени за послегреене и такива, дето не са. Тераното например е с послегреене до 50 градуса на двигателя, и работят на пълните си 12 волта, без прекъсване, хем са с двоен реотан за по-бързо греене. За сметка на това ако при неработещ двигател ги оставиш да греят, след определено време започват да работят на пресекулки, а след още определено време подгряването се спира.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Проблем с подгряването!!!

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                При запален мотор свещите няма шанс да се нагреят много повече от самата горивна камера. Процесите в нея ги поддържат на определена температура. Има свещи, предвидени за послегреене и такива, дето не са. Тераното например е с послегреене до 50 градуса на двигателя, и работят на пълните си 12 волта, без прекъсване, хем са с двоен реотан за по-бързо греене. За сметка на това ако при неработещ двигател ги оставиш да греят, след определено време започват да работят на пресекулки, а след още определено време подгряването се спира.
                Е точно това имах в предвид - послегреене до достигане на температура на охл. течност 50 градуса. При П2 паслегреенето минава през съпротивление осигуряващо 6v щото и свещите при тази система на подгрев са 6v ако не греша.
                MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                Коментар


                • От: Проблем с подгряването!!!

                  За температура на двигател не знам, ама при мене си греят едни 3-4 минути след запалване (всяко!)без значение околна температура. Системата май беше Self - нещо си (с едно реле).
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар


                  • От: Проблем с подгряването!!!

                    Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                    За температура на двигател не знам, ама при мене си греят едни 3-4 минути след запалване (всяко!)без значение околна температура. Системата май беше Self - нещо си (с едно реле).
                    Self reguating glow. Не го интересува околната температура, а температурата на двигателя.

                    А как се регулира - с повишаването на температурата на свещите им се вдига и съпротивлението, тоест започват да харчат по-малко ток. И така, докато стигнат равновесната точка нагряването да е равно на отдадената топлина. На прост въздух ще нагреят доста повече. На запален двигател в цилиндрите има достатъчно "вятър" та да не им дава да загреят кой-знае колко, особено при студен двигател. В същото време помагат на двигателя да работи по-тихо и по-стабилно, докато влезе в температурния си режим. За сравнение - откачи свещите и опитай да запалиш с дърпане. Като запали ще видиш за какво тракане иде реч додето е студена.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Проблем с подгряването!!!

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      .............. За сравнение - откачи свещите и опитай да запалиш с дърпане. ..........
                      Не ЩА пък (брах ядове с неработещо реле) . Иначе баш така се казваше, до сега го търсих.
                      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                      Коментар


                      • От: Проблем с подгряването!!!

                        От около седмица трудно паля сутрин, днес подадох с кабел директно на шината + и запали веднага. Релето подава нормално 11,5 v. измерено на шината но ми се струва ,че за много малко време.Също така ми се струва , че релето което поддържа след запалване свещите включва и изключва за около секунда,възможно ли е „мозъчето„ да се е прецакало? Става въпрос за П2 2,5 96г. мисля, че систем. на палене беше нещо ауто глоу без лампа за подгряване. Благодаря.

                        Коментар


                        • От: Проблем с подгряването!!!

                          Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
                          Добре е да се провери и датчика за температура който казва колко дълго да е включен подгрева. Аз съм срещал схемите на блока в един руски форум, ако имаш познат електрончик да го ремонтира.... Новия модул на колко години е?
                          Ако случайно си във Варна, аз имам един познат който е наясно.

                          Само не разбрах каква ти е колата?
                          Ами това е, с новият блок запали за 3 оборота на днешния студ и всичко си свети, работи и нагрява легално........
                          Някой да знае къде се ремонтират, та да си оправя стария и да си имам един, щот ей го вна, заради кой знае каква глупост вътре замръзваш където си.......А едно време не беше тъй, едно време като имаш чук, клещи тел и пирони, от всякъде можеш да се прибереш.....пфуууу
                          Японци
                          Впрочем мога да похваля електричаря дето го открих, ходи в рамките на София за 15лв и за работа не взима скъпо, прави и диагностика на място... На някой ако му се наложи, (да не дава Господ) да пита на лични.
                          Благодаря на всички за помоща. Много щастие и успех през Новата Година...
                          Роден рибар, а принуден да работи.......

                          Коментар


                          • От: Проблем с подгряването!!!

                            Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
                            релето което поддържа след запалване свещите включва и изключва за около секунда,възможно ли е „мозъчето„ да се е прецакало? Става въпрос за П2 2,5 96г. мисля, че систем. на палене беше нещо ауто глоу без лампа за подгряване. Благодаря.
                            С колко релета е системата за подгряване при теб?
                            Защото без лампа е системата Super Quick Glow, а там свещите са 6-волтови. И ако са сменени с 12-волтови, например, започва да не достига времето за подгряване.

                            Коментар


                            • От: Проблем с подгряването!!!

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              С колко релета е системата за подгряване при теб?
                              Защото без лампа е системата Super Quick Glow, а там свещите са 6-волтови. И ако са сменени с 12-волтови, например, започва да не достига времето за подгряване.
                              Релетата са два броя, свещите са 12 волта.

                              Коментар


                              • От: Проблем с подгряването!!!

                                Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
                                Релетата са два броя, свещите са 12 волта.
                                Значи казусът е разрешен?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X