До: Малко въпроси за Паджеро 94' 2.5 TDi
Геловите акумулатори са наистина по-добри във всяко отношение, но основно когато колата ще се накланя повече от нормалния експлоатационен наклон. Когато имаш броня с фарчета, то трудно можеш да отидеш на място което плаче за гелов акомулатор без да потрошиш бронята.
Така примерно, в малко поточе:

(с обикновен Бош акумулатор и лебедка 13000lib)
Това исках да кажа.
И понеже питаш получаваш отговори.
Това, че отговорите не съвпадат с мераците на Гладиатор да ти продадът два пре-скъпи акумулатора е момента в който трябва сам да решиш. Аз лично си карах Паджерото 14 години с обикновен акумулатор и не си спомням да съм имал проблеми с тока. При това беше само един.
Геловите акумулатори са наистина по-добри във всяко отношение, но основно когато колата ще се накланя повече от нормалния експлоатационен наклон. Когато имаш броня с фарчета, то трудно можеш да отидеш на място което плаче за гелов акомулатор без да потрошиш бронята.
Така примерно, в малко поточе:
(с обикновен Бош акумулатор и лебедка 13000lib)
Това исках да кажа.
И понеже питаш получаваш отговори.
Това, че отговорите не съвпадат с мераците на Гладиатор да ти продадът два пре-скъпи акумулатора е момента в който трябва сам да решиш. Аз лично си карах Паджерото 14 години с обикновен акумулатор и не си спомням да съм имал проблеми с тока. При това беше само един.
Коментар