Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Перката зад радиатора върти постоянно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Перката зад радиатора върти постоянно

    Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
    Всяка кола - АКО Я КАРАШ С ВОДА - като отвиеш капачката на разширителния съд излизат мехури.
    Това е така , защото водата завира доста преди 100те градуса.( зависи от надморската височина )
    Ако при теб е така - може винаги да си виждаш мехури ??? Виж ако НАДУВА е друго !
    Профилактиката е следната: ( общо за автомобил )...

    2. Налей Антифриз - той завира около 110 градуса и не отделя мехури които да те объркват...
    Колко "доста" преди 100*! На морето завира при 100. В Софето на 98. На Еверест 70*.
    Не е тук "ключа от бараката" Системата работи под налягане. За Паджерото май беше 0,9 bar. Та това налягане вдига точката на кипене до към 110* И антифриза още малко.
    На Паджерото системата се обезвъздушава през капачката, която е най висока точка. Или се самообезвъздушава през клапана на капачката. Ако има "мехури" в казанчето не е на добре. Най добре смени капачката и ще си покаже.

    Коментар


    • #17
      До: Перката зад радиатора върти постоянно

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Колко "доста" преди 100*! На морето завира при 100. В Софето на 98. На Еверест 70*.
      Не е тук "ключа от бараката" Системата работи под налягане. За Паджерото май беше 0,9 bar. Та това налягане вдига точката на кипене до към 110* И антифриза още малко.
      На Паджерото системата се обезвъздушава през капачката, която е най висока точка. Или се самообезвъздушава през клапана на капачката. Ако има "мехури" в казанчето не е на добре. Най добре смени капачката и ще си покаже.
      Мисля, че проблема е точно в капачката. Един майстор още като купих колата ми смени капачката с "по - добра" и явно от там идва проблема. Не знам обаче каква трябва да е капачката за моето паджеро. Днес ще погледна с каква капачка съм в момента и ще напиша.
      GSM: 0898 554713
      Уебсайт: BULEXTREME.com

      Коментар


      • #18
        До: Перката зад радиатора върти постоянно

        Оказа се по - лоша работата. Заминах на Акция в Перник. След като се скапах от саденето реших, че е време за прибиране. На към София го изпържих така качствено и температурата си беше нормално, но нещо започна да свисти странно. Отидох до въпросния майстор да си взема старата капачка и газ по околовръсното към къщи. Започна да вдига температурата много и се притесних. Спрях на място но работейки джипа и температурата не спадаше. Загасих го и пих кафе докато истине. Истина и пак лека по - лека към нас. След 1 светофар обаче температурата беше отново доста над средата но не и в червеното. Спрях веднага и отворих капака. Забелязах, че испуши пара от двигателя точно зад ремъците. Много се притесних и се обадих на Митко фулдата с който се запознах по - време на акцията. Той ми каза, че е възможно да е водната помпа, но не се знае. Звъннах на един приятел и тои ме затегли до вкъщи и мисля да я закарам при въпросния Митко възможно най - скоро за да го умуваме... Според вас обаче много лошо ли ще и дойде ако се опитам да я карам до там или по - добре да я затеглим с някой?
        GSM: 0898 554713
        Уебсайт: BULEXTREME.com

        Коментар


        • #19
          До: Перката зад радиатора върти постоянно

          Някой от вас може ли да провери в някоя програма дали тази виско муфа става за моя джип:

          http://cgi.ebay.de/Viscokupplung-Lue...ayphotohosting

          диаметър: 70мм
          разтояние от отвор до отвор: 40мм
          има 4 дупки.
          ОЕ номер: MD174185

          Рамата на моята джипка е: JNB0NV240SP001767

          В ратола ми казаха цена 800лв което направо ме убива и търся алтернативи...

          Благодаря предварително!
          GSM: 0898 554713
          Уебсайт: BULEXTREME.com

          Коментар


          • #20
            До: Перката зад радиатора върти постоянно

            Дал си грешен VIN, ако приемем, че втората буква е М, излиза, че кодът на детайла е MD300964 според тази връзка http://www.detali.ru/cat/mi/mi.dll?S...2pj91fbw2/SQ==

            Коментар


            • #21
              До: Перката зад радиатора върти постоянно

              Прав си за вин-а. JMB0NV240SP001767 е правилния. Благодаря, че провери. Явно ще трябва да се изръся
              GSM: 0898 554713
              Уебсайт: BULEXTREME.com

              Коментар


              • #22
                До: Перката зад радиатора върти постоянно

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Колко "доста" преди 100*! На морето завира при 100. В Софето на 98. На Еверест 70*.
                Не е тук "ключа от бараката" Системата работи под налягане. За Паджерото май беше 0,9 bar. Та това налягане вдига точката на кипене до към 110* И антифриза още малко.
                На Паджерото системата се обезвъздушава през капачката, която е най висока точка. Или се самообезвъздушава през клапана на капачката. Ако има "мехури" в казанчето не е на добре. Най добре смени капачката и ще си покаже.
                Хайде веднъж за винаги да уточним:
                Дестилирана вода завира на 100 градуса на надморска височина 0 метра.
                Кой кара с дестилирана вода в радиатора ? ( само в аумулатора )
                Всяка различна вода от дестилираната завира под 100 градуса .Мехури се получават при отвиване на капачката !
                Ако има мехури по време на работа в затворена система - повредата е друга !
                Това беше просто заради усмивките !
                Сега сериозното за момчето :
                Дали губиш охладителна течност ?
                Ако ДА - трябва да си уплътниш системата!
                Ако НЕ - сложи си антифриз - това първо.
                Второ - сложи си изправна капачка на разширителния съд , която е важна - щом от нея се самообезвъздушава ( аз не вярвам , но не разбирам от Митцубиши )
                Трето - Проблема вероятно ти е във ВИСКОТО !?
                Смени си го - но 800 лв - и аз бих се замислил.

                Ето ти размисъл за виското :
                Колко голяма ти е перката ( диаметър ) и колко дебела е ( за да се побере на мястото си )?
                Колко е резбата с която се завива към двигателя ( дълбочина и стъпка ) ?
                Аз мога да споделя , че виско на БМВ е евтино около 100 лв и охлажда ( работи ) добре .
                Като Българин - в криза - има начин да се присади по-евтино виско , без да се нарушава баланса на системата , нито да се рискува с охлаждането . Просто трябва да погледне подходящ майстор .

                Знам , че оригинално виско е най-добре , но не е единствен вариант.
                Затова - моля , без празни упреци , а давайте идеи !

                Коментар


                • #23
                  До: Перката зад радиатора върти постоянно

                  Много ти благодаря bgbul! Много добри идеи даде. 800 лв за виско е наистина неразумна цена. Аз не съм разбирач и затова ще я закарам при Митко/fulda/. Той ми каза, че като намери време ще я погледна. Ще обсъдя идеята ти с него да видим какво може да се скалъпи.

                  Благодаря!!!
                  GSM: 0898 554713
                  Уебсайт: BULEXTREME.com

                  Коментар


                  • #24
                    До: Перката зад радиатора върти постоянно

                    С "наставяне" на друго виско не мисля, че е добра идея...Нито се вдървява при същата температура,нито ще работи коректно...Или оригинално виско или по-добре електрическа перка.
                    08седемшест5едно513четири

                    Коментар


                    • #25
                      До: Перката зад радиатора върти постоянно

                      А ако намериш такова дето се вдървява при същата температура, каква ще е разликата?
                      И защо да не работи "коректно"

                      Коментар


                      • #26
                        До: Перката зад радиатора върти постоянно

                        Първоначално публикуван от ifchon Преглед на мнение
                        А ако намериш такова дето се вдървява при същата температура, каква ще е разликата?
                        И защо да не работи "коректно"
                        Колега, далеч съм от мисълта, че виското е някаква космическа технология, която няма начин да бъде "хакната".Въпросът, обаче е в усилията и крайният резултат.
                        Тъй като съм имал доста автомобили с виско муфа, съм имал и възможност да експериментирам къде неуспешно, къде направо отчайващо неуспешно .На мен не ми се отдаде.Ако ти успееш-ок, чудесно-тъкмо ще има и по-евтини начини за решаване на проблема.
                        На Патрула опитах с нови муфи от "Форд","БМВ" а като наследство имах и един урод правен на струг.Проблема отчасти се разреши със купуването на ново виско, на което всичко си му беше ок, с изключение на това, че струваше към 300 лева(т.е. не беше оригинално) и в резултат си стоеше наполовина вдървено почти през цялото време, което зимата не беше хич гот...Та така.
                        Успех в начинанието!
                        08седемшест5едно513четири

                        Коментар


                        • #27
                          До: Перката зад радиатора върти постоянно

                          Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                          ...
                          Затова - моля , без празни упреци , а давайте идеи !
                          Абе то хубаво да даваме идеи, ама нали трябва да има смисъл от тях.
                          Я кажи как ще стане това виско от БМВ, като на Паджерото виското е с фланец към шайбата на водната помпа?
                          Колега, къде го намери това виско за 800 лв! Търси ли по Ботев и Симеон? И как разбра че проблема е от виското?

                          Коментар


                          • #28
                            До: Перката зад радиатора върти постоянно

                            Той проблема не е от виското. Обаче и виското се е прецакало. Трябва да го сменявам, а проверих в ратола за цената. Бих проверил и по магазините които казваш, но нали колегите казват да купя оригинално.
                            GSM: 0898 554713
                            Уебсайт: BULEXTREME.com

                            Коментар


                            • #29
                              До: Перката зад радиатора върти постоянно

                              Първоначално публикуван от empty Преглед на мнение
                              ... Обаче и виското се е прецакало. Трябва да го сменявам, а проверих в ратола за цената. Бих проверил и по магазините които казваш, но нали колегите казват да купя оригинално.
                              Като те гледам, че си с двигател 2.5 защо не провериш за виско от Хюндай Галопер. Оригинално от Индкомерс беше към 340 лв, а неоригинално корейско - някъде към 170


                              П.П. Между другото, и в двата случая частите са с опаковка като на оригинални - с холограмни стикери, надписи и т.н. Та въпросът е дали не купуваме едно и също нещо на различни цени???
                              Последно редактирано от Чавдар (V93); 08-04-09, 09:08.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Перката зад радиатора върти постоянно

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Като те гледам, че си с двигател 2.5 защо не провериш за виско от Хюндай Галопер. Оригинално от Индкомерс беше към 340 лв, а неоригинално корейско - някъде към 170...
                                Чавдар ти е дал добра идея. Сваляш старото и с него гледаш дали става. На Ботев, като идваш от центъра в дясно, преди кръстовището със Сливница, има добър магазин за Японци. Абе правиш един тур по Ботев и Симеон, гледаш и сравняваш. И аз ще проверя на едно място.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X