Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз се опаджерих :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: И аз се опаджерих

    Номера от Ратола да. За ангренажа - защото му е време, но ще стане като посъбера повече пари.

    Коментар


    • #47
      От: И аз се опаджерих

      Първоначално публикуван от ifchon Преглед на мнение
      ....
      Трябва да намеря време и да сваля wastegate-a за да видя какви магии да му направя...
      няма нужда от магии
      в тази тема:

      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=73881

      колегата старгейзър е описал детайлно какво и как се прави

      Благодаря му за инфото.

      Коментар


      • #48
        От: И аз се опаджерих

        Е тъй де. Бутнах няколко шайби под гейта, врътнах малко регулатора на помпата и сега хвърчи.

        Коментар


        • #49
          От: И аз се опаджерих

          и колко хвърчи?
          и колко се храни?

          след интервенцията, де?

          колко шайби?

          буустметър ползва ли, или на око/ухо?

          абе, не се стискай бре, кажи като хората..

          Коментар


          • #50
            От: И аз се опаджерих

            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            и колко хвърчи?
            За "хвърчане" не знам, но би трябвало вече да върви не като парна машина
            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            и колко се храни?
            Изненадващо (за някои) - по-малко от преди интервенцията
            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            колко шайби?
            Ако преди интервенцията налягането е било 0,6, както май пишеше някъде по-горе, около 5-7мм. При мен беше 0,25 и "глътна" към 17мм за да влезе в норма.
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #51
              От: И аз се опаджерих

              17 мм = 1.7 см....

              верни ли са дименсиите?

              Че това ми изглежда страшно!

              Коментар


              • #52
                От: И аз се опаджерих

                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                17 мм = 1.7 см....

                верни ли са дименсиите?

                Че това ми изглежда страшно!
                Абсолютно. Горе-долу толкова е и хода на регулиращата гайка, там където я има. И на мен ми се стори адски много, когато го прочетох за първи път при братушките - там се говореше за 12мм при корекция от 0,4 към 0,9.
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #53
                  От: И аз се опаджерих

                  Гадното е, че не може да се определи обективно, когато стига само до 0.6 дали е от нерегулиран уейстгейт, или от подадено толкова количество гориво. Ако е от първото трябва да литне като се регулира, обаче ако е от второто полза няма да има, а даже може да се реализира и вреда за тубото.

                  Коментар


                  • #54
                    От: И аз се опаджерих

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    Гадното е, че не може да се определи обективно, когато стига само до 0.6 дали е от нерегулиран уейстгейт, или от подадено толкова количество гориво. Ако е от първото трябва да литне като се регулира, обаче ако е от второто полза няма да има, а даже може да се реализира и вреда за тубото.
                    Може, ама трябва да се внимава - откачаш маркуча от уейстгейта, затапваш го и пробваш какво се случва с налягането. Ако се вдига - явно причината не е в горивото. Но за тая цел трябва да вкараш манометъра в купето или да разчиташ на усета си за "вървене" на колата, а и да си сигурен, че предпазният клапан на колектора е изправен. При всички положения, по-вероятния виновник е уейстгейта, особено ако се знае, че помпата не е пипана преди това.
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #55
                      От: И аз се опаджерих

                      eей, мама му стара, таман бях се успокоил, и бях решил да не пипам там...
                      айде, почна се отново - манометри, мерене...

                      отивам на море, после - почна се...

                      Коментар


                      • #56
                        От: И аз се опаджерих

                        Честито!Със здраве да го караш!Пожелавам ти много безаварийни км.!

                        Коментар


                        • #57
                          От: И аз се опаджерих

                          Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                          Може, ама трябва да се внимава - откачаш маркуча от уейстгейта, затапваш го и пробваш какво се случва с налягането. Ако се вдига - явно причината не е в горивото. Но за тая цел трябва да вкараш манометъра в купето или да разчиташ на усета си за "вървене" на колата, а и да си сигурен, че предпазният клапан на колектора е изправен. При всички положения, по-вероятния виновник е уейстгейта, особено ако се знае, че помпата не е пипана преди това.
                          Мда, лесно се проверява като махнеш маркуча. Само дето все едно караш прахосмукачка.
                          За вървенето - не минава за бегачка все още, но е доста по-добре от преди. Разхода - малко прекалих с нафтата и сега е малко нагоре то и по пушека отзад си се вижда, но ме мързи да го върна, тъй че не е нещо фрапиращо. Трябва да се внимава да не стане прекалено богат все пак, защото може да доведе до неприятни последици . Аз лично завъртях само "звездообразната гайка", свързана е с мембраната, която налягането от турбото надува, на 90 градуса. Трябва да я върна с 45 и ще докладвам как е.

                          От днес вече и с две нови BF Goodrich АТ и чакам следващата заплата за следващите две.

                          Имам един въпрос, на магистралата, дърпат ли ви паджеротата надясно?

                          Коментар


                          • #58
                            От: И аз се опаджерих

                            Първоначално публикуван от ifchon Преглед на мнение
                            Мда, лесно се проверява като махнеш маркуча. Само дето все едно караш прахосмукачка.
                            За вървенето - не минава за бегачка все още, но е доста по-добре от преди. Разхода - малко прекалих с нафтата и сега е малко нагоре то и по пушека отзад си се вижда, но ме мързи да го върна, тъй че не е нещо фрапиращо. Трябва да се внимава да не стане прекалено богат все пак, защото може да доведе до неприятни последици . Аз лично завъртях само "звездообразната гайка", свързана е с мембраната, която налягането от турбото надува, на 90 градуса. Трябва да я върна с 45 и ще докладвам как е.

                            От днес вече и с две нови BF Goodrich АТ и чакам следващата заплата за следващите две.

                            Имам един въпрос, на магистралата, дърпат ли ви паджеротата надясно?
                            Не трябва да ти дърпа на никъде. Ходи да ти видят предницата. Ако ти кажат, че е наред, пък продължава да дърпа - врътни гумите (десните отляво, левите - отдясно) - ако почне да дърпа в другата посока, причината е в тях. Ако продължава да си дърпа надясно - сменяй мястото за реглаж.
                            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                            Коментар


                            • #59
                              От: И аз се опаджерих

                              Отивам да въртя гуми

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X