Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз се опаджерих :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: И аз се опаджерих

    А също и този пост.

    Коментар


    • #32
      До: И аз се опаджерих

      Засега всичко по 4х4 като че ли работи
      Но междувременно се захванах с нещо друго което не работи - фабричната аудиосистема. Не че не работи, просто е трагична.
      При мен е 2 10см говорителчета в таблото и две 13ки колонки в задните кори в багажника.

      Отпред във вратите обаче има предостатъчно място за 17см говорители, а отзад с малко натаманяване се събират перфектно 6"9" елипси (по-плитки по възможност).
      Тъпото е, че за да се монтират задните говорители, трябва да се разглоби цялата кора покриваща калника от вътрешната страна. Почва се от лайсната в началото на багажника, 4-5 щипки, няколко рапидки (има и под колана) болта на колана и два болта на една стойка на пода на багажника. Като се махне и уплътнението на задната врата и с малко напъване излиза

      Кората на предната врата се маха сравнително лесно - две три рапидки (една под дръжката на вратата), няколко щипки на които трябва дасе натисне центъра за да излезнат. После само се дърпа и излиза.

      п.с. откъде си купувате шарнири? аз днес търсих и имаше цени от 25лв до 120лв

      Коментар


      • #33
        До: И аз се опаджерих

        След 30 хиляди километра равносметката е следната:
        два шарнира за смяна
        тампони предна стаб. щанга
        рамо на кормилната кутия
        каре на преден кардан за
        задни амортисьори за смяна (единия е счупен), предполагам, че и предните са за смяна, но ще изчакат.


        В понеделник ще сменям шарнирите и ще ходя на реглаж. Кажете къде ходите на реглаж и какви пари ви взимат, защото не навсякъде имат желание да се занимават с паджеро.

        Амортисьори ще взема Sachs, като ги сложа, ще споделя впечатления.

        Коментар


        • #34
          До: И аз се опаджерих

          Ето малко инфо за разходите и частите по Паджерото. Първата табличка показва всички разходи - части + заплащане по сервизи, втората само цените на частите които съм купувал.

          1995 Mitsubishi Pajero (CA5645HX) JMB0NV460SJ00478
          Date Odometer Description
          13.2.2009 г. 190000 Профилактика масла/филтри смяна дв. масло, маслен, горивен и въздушен филтър 161,00 лв
          13.2.2009 г. 190000 Аксесоари/Тунинг колани, аларма, парктроник 360,00 лв
          13.2.2009 г. 190000 Ремонт спирачки смяна на накладки+задни дискове, спирачна течност, водачи преден спирачен апарат 410,00 лв
          13.2.2009 г. 190000 Смяна акумулатор 250,00 лв
          01.3.2009 г. 190000 Гресиране Гресиран изцяло (без горни носачи) 8,00 лв
          22.3.2009 г. 191000 Смяна хебел 65,00 лв
          29.7.2009 г. 200000 Профилактика масла/филтри смяна масло, маслен и въздушен филтър 127,00 лв
          Total 1 331,00 лв


          Yacco Грес 8
          МегаШоп 5см/6м Колан 50
          CTR Паразитен Хебел 65
          Ratola
          MMC MB618228 Водач преден спирачен апарат 20
          MMC MB618228 Водач преден спирачен апарат 20
          В и Д авто
          Knecht LX669 / * Въздушен филтър 28
          Knecht OC 29sedem Маслен филтър 44
          Textar TEX21363 Предни накладки 60
          Textar Спирачна течност 28
          Имахижу
          ACDelco 92 А/h Акумулатор 240
          ACDelco Горивен филтър 20
          Thrusting Задни спирачни дискове 150
          Руди 96
          AVX10 9sedem5 Аксесоарен ремък 9
          Ferodo FDB804 Задни накладки 55
          Сатурн 6 Аларма 160
          6 канален Парктроник 280

          Коментар


          • #35
            До: И аз се опаджерих

            Честито и от мен, много безаварийни километри и както се казва, прави завои и гумени дървета.

            Първоначално публикуван от ifchon Преглед на мнение
            .....Ново акумулаторче, 95Аh, ACDelco (нямах пари за два, но и с един си работи перфект)........
            Аз също скоро се опаджерих и ми се ще да попитам, защо са два акумулатора, а след като ходи на ремон за закачане на свирките/има оригинални "бентли"/, единият от акумулаторите е откачен и не намирам никаква разлика при палене

            Коментар


            • #36
              До: И аз се опаджерих

              Версиите с два акумулатора са за студените страни - за да нямаш проблем с паленето в студа и да посрещнат допълнителните консуматори зимата - подгрев свещи, стартер, подрев на стъкла и огледала, парна и т.н.

              Коментар


              • #37
                До: И аз се опаджерих

                Първоначално публикуван от Георги-trimata Преглед на мнение
                Благодасрко NIKSD, проблемът идва от MIL-a. Туй явно е някакво у-во дето чете грешките вместо мен. Явно ще е най-лесно да отида в сервиза да ми прочетат грешките...
                Малко късно видях какво е притеснило колегата Георги-trimata.
                За всички, желаещи да се забавляват със самодиагностика на Мицубиши (и не само) MIL е всъщност лампата CHECK ENGINE. Брои се колко пъти светва, не е трудно. Обикновено първия път човек се обърква, но на втори опит всичко става ясно

                П.П. MIL = Malfunction Indicator Lamp.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #38
                  До: И аз се опаджерих

                  Не им ли правите реглаж на тез джипки

                  Коментар


                  • #39
                    До: И аз се опаджерих

                    Правим им бе
                    Скачай до Голди, ако не ти е много далече. Тамън може, ако се засечем, да пием по кафе.
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #40
                      До: И аз се опаджерих

                      С реглажа може да се каже се оправих...
                      Голям зор с развиването на кормилните накрайници, близо два часа ги топя с горелката докато тръгнат

                      Я кажете сега, някой пробвал ли е американските TrailMaster и дали са по-лоши от европейските.

                      В американския ебаъ Trailmaster SSV амортисьор, който би трябвало да стане отзад на паджерото струва $44.
                      http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Trail...#ht_1435wt_940

                      Коментар


                      • #41
                        До: И аз се опаджерих

                        Е вече съм с нови Sachs отзад.
                        Засега са екстра.

                        Коментар


                        • #42
                          До: И аз се опаджерих

                          Първоначално публикуван от ifchon Преглед на мнение
                          Е вече съм с нови Sachs отзад.
                          Засега са екстра.
                          Здравей! Виждам че си глезиш джипката страшно много, а темата добива значителни пропорции. Инфото ми идва много полезно, за което благодаря. Надявам се да нямаш нищо против да използвам мястото и да задам един въпрос.

                          От месец някъде от предницата се получава добре познатото досадно скърцане/свистене/свирене. По метода на изключването установихме, че шумът идва от лагерите на главините. Когато е мокро не свистят, но на сухо се получава шум. Брата опита да ги натегне и за няколко дни не се чуваше нищо, но само временно... Преди месец гресирахме Паджерото и днес собственик също на такъв джип ми каза, че за лагерите трябвало по-специална грес. Като се намажели шума щял да спре.

                          Съмнявам се малко, но има ли такова нещо? И има ли смисъл да се опитваме да "спасяваме" лагерите, или да търся нови?

                          Благодаря много!
                          Последно редактирано от killyou; 07-10-09, 15:13.

                          Коментар


                          • #43
                            От: И аз се опаджерих

                            За лагерите, за съжаление, единствения ми опит е от днес, когато малко попритегнах преден ляв, защото хлопаше. Самото притягане е лесно и принципа се вижда когато отвориш капачката на главината. Не посмях да го отворя и да го гресирам обаче.
                            Малко инфо - части от евро 07 вече не :-)
                            Паразитен хебел - на по-малко от година, китайски, CTR - разбит (оригинален, мицу, с конзолата, 180 без ДДС, май ще нося стария на стругар да му натъмянава лагери)
                            Хебел - по-малко от два месеца - има малък луфт (a оригинален от мицу бил 50лв, ама кой да очаква )
                            Долни шарнири RTS по 70лв, за една година още са здрави.

                            Вчера видях, че е разбит долният тампон на преден амортисьор, смених го с такъв от ресьор на Л200 MB584530 (идеята от английския форм), стана, но няма да изкара много според мен, не съм тествал още как е, защото си сецнах кръста докато го сменях и сега не мога да се поместя
                            Намерих задни конита от L200, утре ще пробвам дали стават на Паджеро 2, 2.8

                            Проверих и малко цени в Ратола, ангренажна верига, двата водача, опъвач и зъбните колелца - 680лв, което е приемливо според мен.
                            Верига за раздатъчна кутия - 1000 лв 0_o
                            Вътрешни карета предни полуоски , пълен комплект - по 500 лв...мисля мойте да поизкарат още 100к километра :-P

                            Изкърпване на рамата, че беше позагнила, един уикенд с телоподаващото и 3мм ламаринга и стана по-добре от оригинално.

                            Трябва да намеря време и да сваля wastegate-a за да видя какви магии да му направя, че да дигне налягането от 0.6 на 0.9, или пък да мина по-лесния начин с буст контролерче (блийд клапан) за 35лв... Като, за да пробвам уредчето, извадих маркуча от гейта и покарах на 1.1 (където се включва предпазния клапан на колектора), но като изключим ефектния звук на прахосмукачка не забелязах голяма промяна, но го карах и доста малко де...

                            За година и половина откакто се движи в БГ, от изобщо не пуши, почна да припушва като го подгоня на 2ра в червеното :-)

                            Коментар


                            • #44
                              От: И аз се опаджерих

                              това МВ584530 номера на тампона с който го купуваш от Ратола ли е ?
                              емил златков
                              паджеро 2.5тд
                              ве стром 650

                              Коментар


                              • #45
                                От: И аз се опаджерих

                                Защо ти е да сменяш ангренаж?
                                Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
                                Бахти, как се изказах...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X