Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 2.8 ТДИ пуши черно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Паджеро 2.8 ТДИ пуши черно

    Колега, имах един такъв проблем с един дизелов мотор на Форд. Беше проблема в една еко клапа между колектора за въздуха и изходящия колектор. При определени режими леко отваря и връща част от изгорелите газове отново в цилиндрите. Управлението и се беше бъгнало и го оправих като го изключих, в резултат даже малко мощността се вдигна.

    А може и от въздушния филтър да е, махни го за малко и виж. Черния пушек е = лошо изгаряне на нафтата центровката на помпата има съществено значение, още повече и тов, че вдига бавно обороти означава че и предверението е объркано.

    А?! сетих се има неква форма на автоматичен смукач провери и това.
    Т5
    Crossrunner

    Коментар


    • #17
      До: Паджеро 2.8 ТДИ пуши черно

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      А сега де?! В първия пост казва, че са проверили помпа и дюзи... и центровка.
      Да носих я на Николай в продимчец ловеч .Не ме пусна да видя какво прави каза ми да дойда след 2 часа върна я и каза че помпата е добре дюзите също .

      Коментар


      • #18
        До: Паджеро 2.8 ТДИ пуши черно

        Имам същия проблем с пушенето.При мен не работи клапана за управление на турбината(тя е VGT),който също и я разтоварва.Вдига много налягане,съответно и горивото и пуши яко.Съответно в следващия момент комп-а се опитва да предотврати претоварването на двигателя и спира подаването на гориво,при което колата "забива нос" и светва чек контрола.Като пуснеш газта и подадеш отново се оправя(просто клапана се раздвижва).Клапана се управлява електрически(електромагнитен е) и от своя страна той регулира вакуума към самата мембрана за управлението на лопатките на турбото(те са тези в корпуса на компресора,да не си помислиш че са тези на самата турбинка,те са неподвижни).Система е Бош EDC 15,комън рейл.При теб,разбира се не е комън рейл,но щом си проверил налягането на турбото и то е в норми,твърде вероятно е да имаш проблем с горивото.Което ще рече,че може наистина да имаш проблем в един или няколко инжектора,и/или в помпата.Също така е хубаво отново да си провериш въздушната система,да не изпуска от някъде(както споменаха по-горе например интеркуулера или някой маркуч на турбото).Просто намери правилната методология и отмятай възможните причини в правилния ред и накрая все отнякъде проблема ще се покаже.А не е лошо и да потърсиш информация от чужди източници...Успех!

        Коментар


        • #19
          До: Паджеро 2.8 ТДИ пуши черно

          А MAF сензор има ли? Ако е с компютър, ще да има. Те боледуват честичко.

          Като се замисля, проблемите за които се сещам са няколко.

          1. MAF сензор - отчита по-голям поток въздух, отколкото реално е влязъл, съответно компютъра пуска повече гориво, и с повече предверение.
          2. "Теч" на въздух след турбото. Така MAF сензора отчита правилно влазъл въздух, но част от тоя въздух изфирясва някъде, след турбото. Правилното отчетено налягане не е абсолютен критерий, защото количеството постъпил въздух се отчита от MAP сензора, а налягането на турбото не зависи пряко от постъпилия въздух.
          3. Ако има дюза с датчик за движението на иглата, може да не отчита правилно, от там компютъра да се лъже, и да бута предверението не където трябва
          4. EGR (прословутата система за рециркулация на изгорели газове).
          5. Дюзи - пикаещи
          6. Помпа.

          Сигурно има и още, ама това е за което аз се сещам.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: Паджеро 2.8 ТДИ пуши черно

            Да попитам някой може ли да обясни как се прави центровка на предварението по плунжера

            Коментар


            • #21
              До: Паджеро 2.8 ТДИ пуши черно

              Да мога да обясня, ама ..... звучи нещо от сорта:
              Махаш тапата, слагаш инструмент номер ХХХ, следиш за минимално показание, нулираш го и хода на плужера трябва да е 1 мм.
              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

              Коментар


              • #22
                До: Паджеро 2.8 ТДИ пуши черно

                А къде може да се проверят тези работи? Помпи инжектори, зацепване? Някой сервиз с препоръки?

                Коментар


                • #23
                  До: Паджеро 2.8 ТДИ пуши черно

                  Първоначално публикуван от pepibgl Преглед на мнение
                  Да попитам някой може ли да обясни как се прави центровка на предварението по плунжера
                  Ще постна едни снимки и чертежи. На някой може и да са му от полза.
                  Адаптер за настройка на ГНП


                  Монтира се на мястото на тапата между изходите към дюзите





                  Размери за любознателните



                  Друг модел



                  Размери





                  Коментар


                  • #24
                    До: Паджеро 2.8 ТДИ пуши черно

                    Мерси много колега .И да си жив и здрав да ни даваш такава качествена информация.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Паджеро 2.8 ТДИ пуши черно

                      Здравейте колеги най накрая установих защо пуши черно мойто Паджеро2 2.8 . Изгорели бренери . Пробити са нямат ъгъл на страни а право надолу . Дайте съвет откаде да намеря бренери в балканстар са 165лв. един

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X