До: Паджеро 2.8 ТДИ пуши черно
Колега, имах един такъв проблем с един дизелов мотор на Форд. Беше проблема в една еко клапа между колектора за въздуха и изходящия колектор. При определени режими леко отваря и връща част от изгорелите газове отново в цилиндрите. Управлението и се беше бъгнало и го оправих като го изключих, в резултат даже малко мощността се вдигна.
А може и от въздушния филтър да е, махни го за малко и виж. Черния пушек е = лошо изгаряне на нафтата центровката на помпата има съществено значение, още повече и тов, че вдига бавно обороти означава че и предверението е объркано.
А?! сетих се има неква форма на автоматичен смукач провери и това.
Колега, имах един такъв проблем с един дизелов мотор на Форд. Беше проблема в една еко клапа между колектора за въздуха и изходящия колектор. При определени режими леко отваря и връща част от изгорелите газове отново в цилиндрите. Управлението и се беше бъгнало и го оправих като го изключих, в резултат даже малко мощността се вдигна.
А може и от въздушния филтър да е, махни го за малко и виж. Черния пушек е = лошо изгаряне на нафтата центровката на помпата има съществено значение, още повече и тов, че вдига бавно обороти означава че и предверението е объркано.
А?! сетих се има неква форма на автоматичен смукач провери и това.
Коментар