Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с помпа на хидравликата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с помпа на хидравликата

    Първоначално публикуван от killyou Преглед на мнение
    А връщащия шланг е долния или този горния?
    Долният
    https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...eplacement.pdf

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с помпа на хидравликата

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Предполагам питаш от коя точка е най-удобно да източиш системата
      В ръководството съветват през връщащия шланг на резервоарчето, който се откачва и чрез въртене на шайбата се изпомпва всичкото в отделен съд.
      Точно така. Аз така го смених. Иначе няма начин да излезе всичкото на самотек.
      В казанчето с маслото за хидравликата влизат два маркуча. Единият е точно отдолу в най-ниската му точка, а другият отстрани някъде по средата на казанчето. Откачваш този, който е отстрани и слагаш парче маркуч с подходяща дължина и същия диаметър, на тръбичката на казанчето, там където е бил другия. Слагаш го на казанчето и другият му край в някакъв съд да събереш маслото, което ще излезе. Внимавай защото маслото ще излезе именно от там - от тръбичката на казанчето, а не от маркуча, който си извадил от там. Т.е. от там помпата смуче маслото , а го връща в долния край на казанчето.
      Като направиш всичка това, палиш двигателя и маслото излиза всичкото. Не се притеснявай - няма да и стане нищо на помпата, ако не я оставиш да работи дълго на сухо. Просто, като спре да излиза масло изгаси двигателя.
      После си закачваш всичко на мястото и наливаш новото масло, палиш пак и започваш да въртиш волана от пълен ляв до пълен десен, като някой допълва масло в казанчето, докато спре да намалява. Така системата е обезвъздушена и си готов.
      Между другото в самото казанче има филтърче, което е добре да извадиш преди да си налял новото масло и да го почистиш. Излиза нагоре през дупката, където се завива капачката на казанчето. Успех!

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с помпа на хидравликата

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        Благодаря за пдф-а, но имам последен въпрос. Понеже ми остана 1 литър масло за скоростите, а то покрива дексрон 2 и 3 стандарти, също и така сп2 и сп3 (ето пълния списък Performance Levels/
        Approvals > MaxLife ATF
        GM Dexron III, IIE, IID; Ford
        Mercon, Mercon V; Allison C-4,
        TransSynd*, TES-295; BMW
        LT 71141, LA 2634, MAN 339
        type F, Mazda*, Mini Cooper
        CVT EXL 799, Toyota T, T-11,
        T-IV; Chrysler ATF+3; Mitsubishi
        Diamond SP-II, SP-III; Honda
        ATF-Z1, MB Approval 236.1,
        236.2, 236.6, 236.8, 236.9,
        236.11; Nissan D,J,K,-matic,
        Volvo 1161521, 1161540;
        Audi G-052-0250-A2,
        GM9986195, ZF-TE-ML-14B,
        16L, 17C, JWS 3309, Voith G
        607, 1363; KIA SP-II, SP-III;
        Suzuki*, VW TL 52162) Та дали ще е проблем да го използвам или да зимам друго?
        ЕДИТ: Оправих се. Става маслото.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с помпа на хидравликата

          Разбира се че става. Сложил си го в скоростите, а се двоумиш за хидравликата на волана.

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с помпа на хидравликата

            Видях в пдф-а, че не дават сп-2/3 и аз така О_о и след това се позачетох малко.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X