Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

    Абе то е ясно,че без сервиз не трябва да се минава по този път. Ще ходя на доктор , не че знам къде, ама сега ще се разровя из форума. Ако някой може набързо да даде линк за добър сервиз за такъв първи оглед.....

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

      Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
      Абе има някакъв проблем с тия индикации. Мойто, индикацията за вкл./изкл. междуосов диф си светеше, мигаше при изключен. Иначе трансмисията си работеше нормално.
      При мен мигаше при минаване от 4Н на 2Н, ама с часове мигаше, като си върна на 4Н си светва предното постоянно... като свалих корите се оказа, че съм размазал вакумчето, което реално включва/изключва предното... излезна ми само 500 лева от БалканСтар.
      В този ред на мисли - индикацията показва, когато има проблем, въпросът дали е сериозен или елементарен си изисква детайлен оглед.

      За новите:
      Преглеждайте си колите преди да ги купите, кой каквото и да ви разправя, иначе, който е карал СуперСелект знае, че по- Убаво нЕма
      Зима иде

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
        Абе има някакъв проблем с тия индикации. Мойто, индикацията за вкл./изкл. междуосов диф си светеше, мигаше при изключен. Иначе трансмисията си работеше нормално.
        мойто - при включен мига, когато го изкляюча си изгасва, но си мисля че не трябва да мига ами да светне за постоянно, нали ???

        Иначе и сморед мен всичко си работи, защото при 4H завивам без проблеми на всякакав терен, а при 4HLc нещата не седят по този начин - ако е на кал или хлязгаво нямам проблеми, ама на суха настилка се усеща влачене на задните колела и определено има трудности със завиването.

        Скоро ще пробвам и теста с подемник на Паджеровод

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

          Първоначално публикуван от rudyto Преглед на мнение
          Скоро ще пробвам и теста с подемник на Паджеровод
          Няма смисъл от повече проби, ти си го пробвал:

          Първоначално публикуван от rudyto Преглед на мнение
          Иначе и сморед мен всичко си работи, защото при 4H завивам без проблеми на всякакав терен, а при 4HLc нещата не седят по този начин - ако е на кал или хлязгаво нямам проблеми, ама на суха настилка се усеща влачене на задните колела и определено има трудности със завиването.

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

            Здравейте, започнах да се интересувам от автомобилите 4x4 и по-специално за PAJERO, интересно ми е ако някой не му е проблем да ми отговори ( СЪЖЕЛЯВАМ ЗА ТЪПИЯТ ВЪПРОС) но когато се включи на някой от режимите 2H, 4H, 4HLc има ли някакво ограничение примерно колко време да се кара на някой от режимите, смисъл ако съм из планината и всеки ден се налага да карам на сняг мога ли постоянно да карам на режим примерно 4HLc или това ще го докара за нула време в сервизен режим? Благодаря предварително!

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

              Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнение
              Вдигни предно ляво колело (примерно). Блокирай диференциала. Колелото не трябва да се върти. Двигателя трябва да работи.
              Колегата май иска да каже автомобила да не е на скорост. С блокиран междуосов и преден диф. Ако няма блокировка на предния диф няма как да стане теста.

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                Първоначално публикуван от sachana Преглед на мнение
                Здравейте, започнах да се интересувам от автомобилите 4x4 и по-специално за PAJERO, интересно ми е ако някой не му е проблем да ми отговори ( СЪЖЕЛЯВАМ ЗА ТЪПИЯТ ВЪПРОС) но когато се включи на някой от режимите 2H, 4H, 4HLc има ли някакво ограничение примерно колко време да се кара на някой от режимите, смисъл ако съм из планината и всеки ден се налага да карам на сняг мога ли постоянно да карам на режим примерно 4HLc или това ще го докара за нула време в сервизен режим? Благодаря предварително!
                Почети из форума, написано е доста за различните видове 4Х4 задвижване. Че даже и до кавга и бой сме стигали.
                В този файл е обяснено задвижването Супер селект на Паджеро:
                https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...rSelect4WD.doc

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                  При мен предните зелени светлини вземаха постоянно да мигат. Явно не изключва муфата на предния диф. или се случвва нещо друго. Но какво ми направи впечатление Давах назад с автомобила през препядствие , и започнаха да буксуват само задните гуми. След като превключих и блокирах предния диферинциал , предните зелени светлини спряха да мигат , и светнаха за постоянно. Тогава се задейства физически предния диф и така преминах препятствието. Питанито ми е следното. Има ли проблем да карам така и това би ли довело до някакви сериозни проблеми.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                    Първоначално публикуван от val1 Преглед на мнение
                    При мен предните зелени светлини вземаха постоянно да мигат. Явно не изключва муфата на предния диф. или се случвва нещо друго. Но какво ми направи впечатление Давах назад с автомобила през препядствие , и започнаха да буксуват само задните гуми. След като превключих и блокирах предния диферинциал , предните зелени светлини спряха да мигат , и светнаха за постоянно. Тогава се задейства физически предния диф и така преминах препятствието. Питанито ми е следното. Има ли проблем да карам така и това би ли довело до някакви сериозни проблеми.
                    Сигурно имаш предвид, че си блокирал средния диф. Не съм виждал Паджеро с фабрична блокировака на предния.
                    Ако продължиш да караш така е все едно караш джип със парт тайм 4Х4 и е опасно. Потърси из форума е писано много.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                      Първоначално публикуван от val1 Преглед на мнение
                      При мен предните зелени светлини вземаха постоянно да мигат. Явно не изключва муфата на предния диф. или се случвва нещо друго. Но какво ми направи впечатление Давах назад с автомобила през препядствие , и започнаха да буксуват само задните гуми. След като превключих и блокирах предния диферинциал , предните зелени светлини спряха да мигат , и светнаха за постоянно. Тогава се задейства физически предния диф и така преминах препятствието. Питанито ми е следното. Има ли проблем да карам така и това би ли довело до някакви сериозни проблеми.
                      С автоматични хъбове може да се случи да не ти зацепва предния мост при смяна на посоката напред/назад, но това с блокирането на предния диф и аз не го разбирам?
                      Зима иде

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Сигурно имаш предвид, че си блокирал средния диф. Не съм виждал Паджеро с фабрична блокировака на предния.
                        Ако продължиш да караш така е все едно караш джип със парт тайм 4Х4 и е опасно. Потърси из форума е писано много.
                        Да така е , става въпрос за ПРЕДНИЯ мост, гршката е неправилно изказване. Но все пак , както обесних по горе , предния мост не е зацепен full taim.
                        Имам да му сменям тампон на носача на задния мост и като съм готов ,ще го вкарам в труден офроуд терен и ще видя какво точно се включва и изключва.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                          Като ти светят в зелено постоянно четирите колела - можеш да караш дори на сух асфалт, стига да не свети оранжевото между двата моста.
                          Дали ти е блокиран централния диф можеш да разбереш на твърда настилка, навиваш волана докрай и тръгваш леко, ако, след като пуснеш газта или натиснеш съединителя, колата запъва (спира веднага) значи си с блокиран среден диф. Ако си има инерция - значи си на фул тайм...
                          Зима иде

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                            Мой познат ми каза , който кара същия модел, че и при него по някога зелените светлини на предния мост започвали да мигат и след по дълго време спирали от самосебе си.
                            Аз когато включа на 4х4 , всичко си е наред . Тоест абсолютно всичко си работи, проблема е че като мина само на задно предаване предните зелени светлинки на таблото продължават да мигат, а преди след изключване на 4х4 мигаха определено време и после угасваха.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                              Първоначално публикуван от val1 Преглед на мнение
                              Мой познат ми каза , който кара същия модел, че и при него по някога зелените светлини на предния мост започвали да мигат и след по дълго време спирали от самосебе си.
                              Аз когато включа на 4х4 , всичко си е наред . Тоест абсолютно всичко си работи, проблема е че като мина само на задно предаване предните зелени светлинки на таблото продължават да мигат, а преди след изключване на 4х4 мигаха определено време и после угасваха.
                              Прегледай си системата на вакума изключващ муфата на предната дясна полуоска.
                              Може и датчика да не дава правилен сигнал.

                              При мен се беше откачило едно малко гумено маркуче за вакума и правеше точно така.
                              LZ5ZI qth HASKOVO
                              Pajero II GLS 3000 V6

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблем с блокиране на междуосев диференциал ?

                                Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
                                Прегледай си системата на вакума изключващ муфата на предната дясна полуоска.
                                Може и датчика да не дава правилен сигнал.

                                При мен се беше откачило едно малко гумено маркуче за вакума и правеше точно така.
                                Благодаря за съвета ivan4o .Сигорно ще е такъв проблема.
                                Все пак пробвах в голяма кал 4х4 , и се оказа , че въпреки постоянното мигане на зелените светлени, предния мост не е постоянно зацепен в този момент. Когато превключа 4х4 и постоянно светнат въпросните зелени , всичко си идва наред.

                                Тоест няма нищо за претеснение и във никъв случай не пречи на движението на автомобила постоянното мигане на ПРЕДНИТЕ ЗЕЛЕНИ ЛАМПИЧКИ на таблото, само дето дразни и трябва да се изчисти , като проблем.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X